دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا【هزینه مهاجرت+مهاجرت از طریق کار، تحصیل+ مدارک لازم】 صبا-مهاجرت دی بی

مردم کشور استرالیا سبک زندگی بسیار جالبی دارند، این افراد بسیار آرام هستند و به دور از تنش‌های عصبی زندگی می‌کنند از این روی نرخ ارتکاب جرم در کشور استرالیا بسیار پایین است. ۱- رضایت مهاجران در زمینه آموزشی بیش از ۹۸ درصد است، در این کشور از جدیدترین سیستم‌های آموزشی استفاده می‌شود. کشور استرالیا بزرگترین بازار صادرات و همینطور خدمات را در سال ۲۰۱۶ به خود اختصاص داده است که رقم قابل قبولی است.

  • پس از ورود به استرالیا و ازدواج با شریک زندگی خود، می توانید برای ویزای پارتنر درخواست دهید.
  • امیدواریم خواندن این مطلب به شما در انتخاب راه درست مهاجرت کمک کرده باشد.
  • در جدول امتیازبندی مهاجرت به استرالیا بر هر بازه سنی یک امتیاز در نظر گرفته شده که در جدول زیر آمده است.
  • چشم‌انداز شغلی به ویژه در حوزه‌های صنایع معدن، گردشگری، سلامت و فناوری برای مهاجران مناسب است.

متقاضیان باید در نظر داشته باشند که حداقل 10٪ از بودجه توافق شده را 12 ماه قبل از شروع فعالیت باید به سازمان کارآفرینی در استرالیا پرداخت نمایند. شرایط بیزینس شما در ایران شرایط کارمند و مراحل اخذ درخواست ویزای ۴۸۲ در ادامه ذکر می گردد. «استرالیا»، کشوری شامل سرزمین اصلی استرالیا و چند جزیره، در قاره اقیانوسیه واقع شده و قدیمی ترین، مسطح ترین و خشک ترین قاره کره زمین است. وسعت زیاد این کشور سبب شده تا تنوع اقلیمی و گیاهی متنوعی داشته باشد. این کشور که در ابتدا با نام «هلند جدید»، شناخته می شد، دارای القابی مانند سرزمین بزرگ جنوبی، کشور خوش شانس، کشور آفتابگردان و سرزمین گسترده قهوه ای است. موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان با شماره ثبت ۳۷۸۳۵ معتبرترین موسسه حقوقی کشور بوده و وجه تمایز آن در داشتن کار گروه های تخصصی متعددی است که هریک دارای حد اقل پنج وکیل پایه یک مجرب هستند و هر پرونده پس از بررسی کارشناسان به کارگروه تخصصی سپرده می شود .

مسیر اقامت دائم استرالیا

این کشور به سرمایه گذاران و کارآفرین‌ها اجازه سرمایه‌گذاری می‌دهد و از این طریق نیز می‌توان درخواست اقامت کرد و فرزندان هم از تسهیلات آموزشی و سلامت برخوردار شوند. هیچ قانونی در رابطه با الزام استفاده از خدمات وکلای حقوقی یا مشاوران مهاجرتی در این زمینه وجود ندارد؛ بلکه متقاضیان می‌توانند بسته به سطح اطلاعات و توانایی‎‌های خود، شخصاً جهت دریافت ویزای مد نظر اقدام کنند. همۀ بزرگسالانی که از تاریخ 1 ژوئیۀ 2007 به بعد اقامت دائم استرالیا را کسب کرده باشند، می‌توانند پس از 4 سال سکونت در این کشور، شهروندی آن را نیز به دست آورند. متأسفانه در سال‌های گذشته، مراجعان زیادی از دارندگان این ویزا، به‌دلیل ارائه نادرست اطلاعات در فرم‌های اولیۀ اخذ ویزا،‌ شانس دریافت اقامت استرالیا را از دست داده‌اند. به ‌طور کلی روش‌های متعددی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد، اما با توجه به رشد روزافزون مهاجران در این کشور، شرایط کمی سخت‌گیرانه‌تر شده است. با این ‌حال افرادی که واجد شرایط هستند، هنوز هم می‌توانند با فراهم کردن یک سری الزامات، به‌ راحتی به این کشور مهاجرت کنند.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا، راحت ترین راه مهاجرت به استرالیا

همسر شما می‌تواند در زمان اقدام برای اخذ این ویزا به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور کند. برای دریافت مشاورۀ رایگان از سازمان حقوقی مهاجرت پلاس در این زمینه، فرم تماس را در انتهای صفحه تکمیل کنید تا مشاوران مجموعه با شما تماس بگیرند. امکان اثبات کارفرمایی یا خویش‌فرمایی شما در ایران در دو سال مالی کامل.

اگر فرد بخواهد غیر از برنامه مهاجرت کاری استرالیا کار پیدا کند، می‌تواند ۴ سال در این کشور کار کند و با پرداخت بیمه و مالیات، اقامت دائم استرالیا را کسب کند. در کل با توجه به قوانین کشور افراد پس از پنج سال کار و زندگی در استرالیا می‌توانند تابعیت این کشور را دریافت کنند. یکی از مهم‌ترین الزاماتی که برای اقدام مورد بحث از طریق مسیرهای مختلف مطرح است را می‌توان شرایط سنی مهاجرت به استرالیا دانست. ویزاهای سرمایه گذاری، کاری، تحصیلی و خانوادگی را روش‌هایی به حساب می‌روند که از طریق آنها هستید اقامت کشور بیان شده را به دست آورید. معمولا متقاضیانی که تا قبل از سن 55 سالگی برای استفاده از ساب کلاس‌های سرمایه گذاری وارد عمل شوند شانس موفقیت خواهند داشت.