دسته‌ها
اخبار

تمام راه های مهاجرت به کانادااخذ اقامت کانادا تضمینی-مهاجرت دی بی

مسلماً شما هنگامی که درخواست مهاجرت به کانادا را دارید می بایست برای مهاجرت شرایط خاصی داشته باشید. برای اقدام از انواع روش های مهاجرت به کانادا، شرایطی خاص مورد نیاز است که بسته به نوع روش متفاوت است. از مهم ترین فاکتورهایی که برای اخذ اقامت کانادا دارای اهمیت است می توان به سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان انگلیسی، سابقه کار و میزان سرمایه اشاره کرد. برخی از این فاکتور ها در بعضی از روش ها بسیار مهم هستند و در برخی دیگر اهمیتی ندارند.

در رابطه با کسب‌وکار باید برای راه‌اندازی کسب‌وکار، مالک ۲۵ درصد سهام آن باشید و چنانچه کسب‌وکار را می‌ خرید، باید مالک ۵۱ درصد سهام آن باشید. علاوه‌بر این، کسب‌ و کار مورد نظر نباید در حوزهٔ ساخت و ساز و معاملهٔ املاک، کارگزاری بیمه، موسسات اعتبار‌دهنده، وصول چک و گرو گذاری و شرکت‌های مربوط به صنعت پورنوگرافی باشد. کسب‌وکاری که می‌خرید باید ۵ سال پیش از ارائهٔ درخواست‌تان فعال بوده باشد. هزینهٔ درخواست برای متقاضی، ۱۰۸۰ دلار و برای همسر و فرزندان ۱۷۱ دلار کانادا است. دورهٔ ۵ سالهٔ سرمایه‌گذاری از صدور گواهی انتخاب و حتی پیش از ورود فرد به کانادا، شروع می‌شود. باید بدانید معمولا هزینه‌ای مربوط به امور بانکی و سرمایه‌گذاری از متقاضی مهاجرت به کانادا دریافت می‌شود.

میزان تسلط به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی نیز از مهمترین فاکتورهای بررسی شرایط مهاجرت کاری به کانادا است. افرادی که قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارند می‌بایست به یکی از زبان های انگلیسی یا فرانسوی تسلط نسبی داشته باشند که زبان فرانسوی صرفا برای استان کبک، مناطق فرانسوی زبان و یا صرفا مشاغل و موقعیت‌های فرانسوی زبان کاربرد دارد. از نظر قانونی برای مهاجرت کاری به کانادا نیاز به تسلط زیادی بر زبان انگلیسی یا فرانسوی وجود ندارد.

وجود یک وکیل مهاجرتی کشور کانادا که در کار خود تخصص حرفه ای دارد و برخورداری از راهنمایی های وی در این مسیر می تواند مشکلات مهاجرت را کاهش دهد. علاوه بر این وکیل مهاجرتی کشور کانادا می تواند جزئیات لازم در مورد هزینه مهاجرت به کشور کانادا و شرایط مهاجرت به کشور کانادا را از همان ابتدای کار به متقاضی ارائه دهد تا متقاضی با چشم باز تصمیم به مهاجرت بگیرد. استان های کانادا بر اساس کمبود نیروی کاری متخصص، نیاز به مهارت های حرفه ای در صنایع و تولیدات و همچنین رونق اقتصادی آن استان می توانند به طور مستقلانه برای جذب متقاضیان واجد شرایط اقدام کنند. در واقع دولت کانادا حق جذب متقاضیان متخصص و حرفه ای را برای پیشرفت و رشد اقتصادی و رونق بازار کار هر استان به آن ها ارائه داده است. برنامه های مهاجرت استانی کانادا Provincial Nominee Program یا PNP بر اساس شرایط کار و جمعیت هر استان و نیروی کاری مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط را جذب می کند. دولت کانادا با اجرای برنامه مهاجرت به کشور کانادا از طریق روستاها و استان های شمالی نیروی متخصص حرفه ای را برای کمبود نیروهای متخصص جذب می کند و همچنین موجب رونق بازار کار این مناطق و افزایش جمعیت شهرها و روستاهای کم جمعیت می شود.

  • همین طور می بایست ثابت نمایید که مبلغ لازم برای بازگشت به کشور خود را خواهید داشت.
  • استفاده از خدمات مهاجرتی تراست، روند کار را سریع‌تر و شانس پذیرش شما را افزایش خواهد داد.
  • هر چه امتیاز کسب شده توسط متقاضی بیشتر گردد، شانس دریافت دعوتنامه برای متقاضی نیز به همان میزان افزایش پیدا خواهد نمود.
  • منظور از انتقال اعتبار، فقدان اعتبار کافی مدرک تحصیلی اخذ شده از ایران، مهارت و تخصص آموزش دیده شده در ایران، سابقه کار در نظام شغلی ایران و…
  • در ادامه آمار مربوط به صدور کارت اقامت دائم کانادا برای ۱۸ کشور اول را طی ۵ سال گذشته مشاهده می‌کنید که کشور ایران امسال در این میان رتبه ششم را دارد.

متقاضی برای مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل می تواند تقاضای پناهندگی را از داخل خاک کانادا به اداره مهاجرت و پناهندگان IRCC ارائه دهد. اگر افسر اداره خدمات مرزبانی کانادا CBSA صحت اظهارات متقاضی در مورد واجد شرایط بودن متقاضی برای پناهندگی را تأیید کند، درخواست متقاضی به IRB-RPD ارائه می شود. در صورتی که قصد مهاجرت از طریق کار به کانادا را دارید، پادکست زیر دارای اطلاعات لازم در این زمینه است.

مهاجرت به کانادا از طریق ویزای مالتیپل 5 ساله

نزدیک به 200 کشور در کانادا نماینده هستند و 1 از 5 کانادایی به زبانی غیر از زبان انگلیسی یا فرانسوی به عنوان اولین زبان خود صحبت میکنند. متقاضی برای ارائه تقاضای پناهندگی کانادا باید پاسپورت با اعتبار کافی، مدارک شناسایی و اوراق هویتی مانند شناسنامه و سند ازدواج را ارائه دهد. از هر ۱۰ نفر کانادایی ساکن در این کشور، ۹ نفر از آن ها از وضعیت خانه و محل زندگی خود رضایت دارند. هر نفر در کانادا به طور متوسط دارای ۲.۵ اتاق است که بالاترین میزان در کشورهای جهان است.

در سال 2020، کانادا به عنوان دومین کشور ایده آل جهان توسط US News شناخته شد و با امتیازی بالا در موضوعات کیفیت زندگی، شهروندی و کسب و کار از بقیه پیشی گرفت. عامل مهم دیگری که مهاجرت به کانادا را در صحنه جهانی جذاب کرده است، جمعیت چند فرهنگی آن و استقبال از سیاست‌های مهاجرتیش است. سازمان مهاجرت و شهروندی کانادا اهداف جدید پذیرش مهاجر خود را برای سه سال آینده اعلام کرده است و در نظر دارد تا سال 2023 از 1.23 میلیون مهاجر برای پیوستن به جامعه خود دعوت کند. علاوه بر هزینه های دولت و بودجه های مورد نیاز برای تسویه حساب دولتی، هزینه پروازها، اقامت، هزینه حمل ونقل در صورت انتخاب یک وکیل مهاجرتی هزینه های قانونی آن را نیز باید به حساب آورید.

مخارج و هزینه های زندگی در کشور کانادا

تحصیل در مدارس کانادا به صورت شبانه روزی است و از 15,000 تا 50,000 دلار کانادا در سال هزینه در بر خواهد داشت. از جمله مدارس بین المللی کانادا می توان به بادول، پتیسن، کالج بریمار و کالج تامسون ریور اشاره نمود. کشور کانادا یکی از برترین مراکز علم و دانش دنیا می باشد که هر ساله بالغ بر 130 تا 150 هزار نفر دانشگاه های این کشور را برای ادامه تحصیل انتخاب می کنند. سطح علمی بالای دانشگاه ها، هزینه های معقول و امکان گرفتن اقامت دائم کشور کانادا، مهاجرت تحصیلی به کانادا را یکی از پر متقاضی ترین راه های مهاجرت به این کشور قرار داده است. در ابتدا شما باید رشته مورد نظر خود برای تحصیل را انتخاب کنید و پس از آن به انتخاب دانشگاه و یا شهر مورد نظر خود بپردازید.

بسته به موقعیت شغلی مد نظر، مدارک تحصیلی مقاطع مختلف درخواست می‌شود. به طور مثال استخدام در برخی از مشاغل نیاز به کارمند با مدرک دیپلم دبیرستان دارند اما در برخی موقعیت‌های شغلی دیگر نیاز به کارمندی با مدرک کارشناسی ارشد دارند. بنابراین برای ورود به کانادا حداقل می‌بایست مدرک دیپلم دبیرستان داشته باشید. مهاجرت کانادا به صورت موقت می‌تواند از طریق کار، تحصیل یا بازدید انجام پذیرد. برای کار به طور موقت در آن کشور باید ویزای کاری دریافت کنید، معمولاً می‌توانید چنین ویزایی را بعد از دریافت پیشنهاد کار از یک کارفرما کسب نمایید.

به منظور دیدار با اعضای خانواده، شرکت در کنفرانس، بازدید برای خرید بیزینس یا سفر مهاجرت به کانادا از طریق ویزای توریستی توصیه می شود. تنها تفاوت آن با ویزای مولتیپل این است که از طریق سوپرویزا می توان با هر بار ورود حداکثر تا 5 سال در خاک کانادا سکونت کرد. در واقع کارفرمای شما باید ثابت کند که در داخل کانادا فردی به شایستگی شما و مناسب با شرح وظایف شغلی وجود نداشته است و به همین دلیل شما انتخاب شده اید. ارسال دعوتنامه های صوری، جعل سند ملک، سابقه کاری، سند ازدواج / طلاق، خرید و فروش جاب آفر، ایده و طرح بیزنس و… جزء امور غیرقانونی محسوب می شوند. مخارج زندگی از جمله هزینه مهاجرت به کانادا است و برای یک نفر در این کشور به طور کلی ماهانه بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار کانادا است. سبک زندگی تاثیر بسیاری در این مبالغ دارد و با صرفه جویی می‌توان آن را تا حدود زیادی کم کرد.