دسته‌ها
اخبار

عمان راه‌های مهاجرت به عمان- لاویژن-مهاجرت دی بی

اگر می خواهید به طور کلی مشاغل مورد نیاز کشور عمان را بدانید، جدول پایین را مطالعه نمایید. نرخ بیکاری یک کشور، بیان کننده وضعیت اقتصادی آن کشور می باشد و برای همین قبل از مهاجرت به هر کشوری لازم است که نسبت به نرخ بیکاری آن کشور تحقیق و بررسی انجام دهید. با دریافت مشاوره از کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت را دریافت خواهید کرد. ما سوالات شما را به طور دقیق و حرفه ای پاسخ می دهیم به طوری که هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند.

بعد از اینکه از دانشگاه مورد نظر خود نامه پذیرش را دریافت کردید؛ لازم است پاسپورت؛ مدارک شناسایی؛ عکس خود را آماده کنید. یکی از شرایط عمومی جهت کار در عمان دانستن و تسلط به یکی از زبان‌های عربی و انگلیسی است.لیست مشاغل مورد نیاز کار در شرکت هایی که کاریابی در عمان می‌کنند موجود است. این شرکت‌ها با توجه به مهارت‌ها و تخصص‌های مورد نیاز طرف عمانی ویزای کار عمان صادر می‌کنند. تمدید اقامت عمان و اشتغال به کار می‌تواند به اقامت دائم عمان منتج شود، اما برای دستیابی به آن از طریق تمدید اقامت عمان، باید سال‌ها زمان صرف کرد.

همچنین تحصیل در مقطع دکترا در کشور عمان نیازمند الزامات و شرایط ویژه‌ای هست. یکی دیگر از روش‌ های مهاجرت به عمان از طریق تحصیل در این کشور است. شرایط استخدام در عمان برای مهاجران و افراد غیربومی مشکل است و سختگیری‌هایی به همراه دارد.

  • درصورتی‌که همسر وی فوت کرده باشد، ترجمه گواهی فوت همسر باید به سفارت ارائه شود.
  • تمکن مالی یکی دیگر از موارد مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی است؛ گواهی تمکن مالی که از بانک صادر می‌شود، توانایی مالی حامی دانشجو در پرداخت هزینه‌های زندگی در عمان را نشان می‌دهد.
  • نرخ بیکاری در این کشور کم است و همین موضوع باعث شده است تا امکان مشغول شدن به شغل مورد علاقه برای هر فرد در آن وجود داشته باشد.
  • برخلاف کشور همسایه یعنی امارات متحده عربی، کشور سلطان نشین عمان، شهرت خوبی در زمینه تجارت و گردشگری ندارد.

اغلب کسانی که برای کار عمان را انتخاب می کنند، مقصدشان یکی از شهرهای زیبا و مهم عمان یعنی مسقط است. در جهت گسترش دامنه فعالیت، مجله مهاجرت آمادگی خود را برای همکاری با وکلا فعال و با تجربه اعلام نموده تا با تلاش همدیگر در جهت ارتقا و سرعت روند کار مهاجرت همکاری داشته باشیم. مجله مهاجرت اساس کار خود را بر مبنای اعتماد و رضایت متقابل آغاز کرده و با استفاده از تجربه و آگاهی لازم، خدمات خود را به صورت ساماندهی شده به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. هرگونه استفاده از محتوای وبسایت موسسه همراه تنها با کسب اجازه مکتوب امکان پذیر است. برای حوزه پیمانکاری بارگیری و حمل خاک هم کار هست؟ به صورت پیمانکاری پروژه ای انجام بشه توی عمان. انواع دستگاههای بارگیری و حمل را هم داریم از جمله بیل مکانیکی و کامیون.

مهاجرت به عمان و هزینه­ های زندگی در عمان:

کپی پاسپورت سرمایه گذار که دستکم 6 ماه تا زمان انقضا اعتبار دارد. تمامی حقوق این وبسایت متعلق به کاریابی بین المللی کاربین می باشد. کشور سوئد به‌عنوان کشوری اروپایی با دارابودن سطح رفاه بالا همواره یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های مهاجران برای آغاز یک زندگی جدید و بی‌دغدغه بوده است. به‌طورکلی باید هزینه‌های مسکن، غذا و نوشیدنی و حمل‌ونقل در این کشور را چنین بیان نماییم. زوجین باید 6 ماه مداوم یا 8 ماه غیر مداوم در طول یک سال و 18 ماه در بازه سه ساله در عمان حضور داشته باشند.

فایل های تصویری موسسه ملک پور در باب کار در عمان

در این روش فرد متقاضی باید دارای سابقه کاری و رزومه علمی معتبر باشد. با توجه به پیشرفت این کشور در صنایع مختلف، فرصت های زیادی برای مهاجرت به عمان برای کار به وجود آمده است. این مقاله به همه سوالات رایج برای اقامت عمان و سایر مسائل از جمله شرایط اقامت از طریق کار در عمان، شرایط اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در عمان و شرایط اخذ تابعیت در عمان پاسخ می‌دهد. در اصل کار در کشور عمان برای کسانی است که قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی از طریق عمان را دارند و یا متقاضیانی که به دنبال گردآوری رزومه کاری هستند و یا تصمیم به پس‌انداز در بازه زمانی مشخص دارند. دقت داشته باشید عمان برخلاف کشورهایی مانند انگلستان یا اتریش و آلمان، اقامت دائم خود را به نیروی کار خارجی نمی‌دهد و فرد در صورت اتمام و عدم استخدام مجدد یا تمدید توسط کارفرما باید به کشور خود بازگردد.

آیا در زمینه ی میزان حقوقی که ماماها در طرح مهاجرت کاری به کشور عمان دریافت می نمایند اطلاعاتی دارید؟

افرادی که به‌منظور اشتغال به عمان نقل مکان می‌کنند، قبل از هر چیز به اخذ گواهینامه NOC نیاز دارد. این گواهینامه مشخص می‌کند که کارفرمای متقاضی و مقامات کشور عمان هیچ نوع مخالفتی برای ورود او به کشور از نظر سیاسی و اقتصادی و… ندارند. البته پیدا کردن شغل و جلب رضایت کارفرما، یک پروسه طولانی می‌باشد. اما تنها مزیتی که دارد این است که کلیه هزینه‌ها و بخش زیادی از انجام امور اداری اخذ ویزای کار عمان، به عهده کارفرمای متقاضی می‌باشد.

تمام داوطلبان گروه های پزشکی اعم از تکنسین های درمان، پزشکان و متخصصان، جهت دریافت ویزاری کار عمان باید پروسه دیتافلو را انجام دهند. لازم به ذکر است این پروسه امری حساس و نیازمند تجربه و پیگیری می‌باشد تا در نهایت به مرحله تایید برسد. تیم ما با سابقه انجام ده ها پروسه موفق با به حداقل رساندن هزینه و زمان در این زمینه آماده انجام این مهم برای متقاضیان عزیز است. ب) قصد دارند از سایر مزایای داشتن اقامت نظیر حساب ویزا کارت و یا رزومه حضور در خارج از ایران برای اخذ مهاجرت کشورهای اروپایی و یا حتی تاخیر در رفتن به خدمت سربازی استفاده نمایند. در صورت نامعلوم بودن تابعیت والدین نیز امکان مهاجرت به عمان از طریق تولد وجود دارد.