دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا در سال 2022 و نکات آن مهاجرت پلاس-مهاجرت دی بی

ویزای 190 استرالیا نیز یکی دیگر از انواع ویزای این کشور است که فرد از تمام امتیازات شهروندی این کشور بهره‌مند خواهد شد. در واقع این دو نوع ویزا، شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و اکثر متقاضیان برای دریافت آن‌ها تلاش می‌کنند. ویزاهای استرالیا به دو نوع اقامت دائم استرالیا و اقامت موقت تقسیم می‌شوند که در ادامه در مورد هرکدام توضیح خواهیم داد. ۱–شهروندان یا افرادی که اقامت دائم دارند می‌توانند از طریق ساب کلس‌های ۸۰۴، ۸۸۴، ۸۶۴، ۱۷۳، ۱۴۳، ۱۰۳ و ۸۷۰ اقدام کنند. برخی از ویزاهای نامبرده به صورت موقت و برخی همراه با اقامت دائم هستند. فرزندانی که شهروندی یا اقامت دائم این کشور را دارند می‌توانند برای اقامت دائم یا موقت خانواده خود اقدام کنند.

از دیگر عوامل مهم برای اخذ ویزای کار استرالیا در نظر گرفتن میزان و نرخ بیکاری در این کشور می باشد، که نمودار زیر می تواند اطلاعات جامعی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهد. تا اینجای مقاله شرایط مهاجرت به استرالیا در انواع ویزاها را بررسی کردیم. حالا نوبتی هم که باشد نوبت بررسی هزینه‌های مهاجرت در هر یک از روش‌های مهاجرتی است. ۹۵ درصد پرونده افرادی که قصد دارند از طریق هوایی و با دریافت ویزای تحصیلی و یا توریستی اقدام به پناهندگی در استرالیا کنند، در اداره مهاجرت رد می شوند. ویزای والدین استرالیا به افرادواجدشرایطی صادر می‌شود که قصد دارند به منظور زندگی در کنار فرزند یا فرزندان خود به استرالیا مهاجرت کنند.

بسیاری از افراد برای دست یافتن به شرایط بهتر در زمینه‌های مختلف، به مهاجرت به کشورهای خارجی می‌اندیشند. در صورتی که شما نیز به مهاجر فکر می‌کنید، بهتر است قبل از هرگونه اقدامی، ابتدا به صورت کامل گزینه‌های موجود و در دسترس خود را بررسی کرده و بهترین گزینه در دسترس را انتخاب کنید. گام بعدی‌ای که برای داشتن مهاجرتی موفق باید بردارید، آشنایی با شرایط کشور مورد نظر برای مهاجرت و زندگی است.

با این حال این شهر بارها به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی انتخاب شده و فرصت‌های شغلی بسیار زیاد آن سالانه مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند. داشتن سابقه کار 5 ساله با 3 ساله در کانادا تفاوتی ندارد زیرا امتیاز سوابق بیش از 3 سال یکسان است، در حالی که در استرالیا دسته‌بندی‌های بیشتری برای امتیاز سابقه کاری وجود دارد. و همچنین در ده‌ها معیار دیگر با رتبه‌های خوب و بالای دیگر؛ چنین شرایطی مسلما میل به مهاجرت به این کشور برای زندگی، تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، تشکیل خانواده و… جدید ترین مدارک لازم برای مهاجرت به استرالیا را می توانید با توجه به روش مهاجرتی خود با مشورت و راهنمایی وکلا و مشاوران مهاجرتی جویا شوید. هزینه مهاجرت به استرالیا با توجه به نوع ویزای صادره و مراحل مهاجرت متفاوت است.

  • درود بر شما، برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما سایت تماس حاصل فرمایید.
  • در این روش باید نسبت درآمد ماهیانه با میزان هزینه ماهانه مقایسه شود.
  • از جمله مهم‌ترین دلایل مهاجرت به استرالیا می‌توان به شرایط آب و هوایی، اقتصاد و فرهنگ قوی و مهاجرپذیر بودن آن اشاره کرد.

جهت دریافت مشاوره برای مهاجرت به استرالیا و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های پشتیبانی آسان مهاجر در ارتباط باشید. این ویزا برای افرادی در نظر گرفته شده که قصد دارند برای یکی از استان‌های این کشور اقدام نمایند. به عبارتی دیگر برای متقاضیانی است که دارای اسپانسر ایالتی نیز می‌باشند. در نتیجه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مهاجرت کشور استرالیا خواهد بود.

این موضوع بستگی به روش اقدامی از جانب شما دارد برای مثال ویزاهای حوزه خانوادگی عموما شرط سنی ندارند. استرالیا کشور ارزانی نیست و از طرفی کشوری است که میانگین درآمد سرانه بسیار بالایی را دارد و به همان نسبت هزینه‌ها در آن بالاست. عمده‌ هزینه‌ها در استرالیا هزینه‌ مسکن است و معمولا برای هر خانواده که تازه به این کشور مهاجرت کرده‌ است بحث اجاره مسکن پیش می‌آید و یا افرادی که به دنبال خرید خانه هستند بحث دریافت و پرداخت وام پیش می‌آید. در کانادا شما حتی با داشتن یک سال سابقه کار در حوزه تخصصی خود امتیاز کسب می‌کنید، در حالی که در استرالیا به حداقل سه سال سابقه کار نیاز دارید. استرالیا ششمین کشور پهناور جهان به شمار آمده که در قاره اقیانوسیه؛ کوچکترین قاره جهان؛ واقع گردیده است و به استثنای بخش کوچکی از این قاره را که کشور نیوزلند گرفته، در واقع اکثریت خاک اقیانوسیه، همان کشور استرالیا می‌باشد. این کشور که در یکم ژانویه سال 1901 از بریتانیا مستقل شد، از 6 ایالت به نام‌های نیوساوت ولز، کوئینزلند، استرالیای جنوبی، تاسمانی، ویکتوریا و استرالیای غربی به همراه 2 منطقه و قلمرو با عنوان قلمرو سرزمین‌ شمالی و قلمرو پایتختی استرالیا تشکیل شده است.

هزینه و سرمایه لازم برای مهاجرت به استرالیا

• در خواست اخذ اسپانسر از یکی از ایالت های استرالیا که به مهارت فرد احتیاج مبرم دارد. استرالیا با داشتن سواحل زیبا، طبیعت بکر، جنگل‌های بی‌نظیر با گونه‌های گیاهی و جانوری خاص، آب و هوایی مطلوب، فرهنگ بالا و غنی، رفاه اجتماعی و سیستم آموزشی بسیار قوی، مقصد مناسبی برای بسیاری از مهاجران است. دیروز با توجه به صحبت های خونواده بین کشورهای انگلستان آلمان سوئد اتریش و سوئد میخواییم انتخاب کنیم .

اطلاعات بیشتر

علاوه بر این موارد، وابستگی شما فقط باید به یک نفر باشد که همسرتان است. در مدت زمانی که مجوز اقامت استرالیا را در اختیار دارید باید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید. در حال حاضر این ویزا به برخی از کشورها از جمله ایران تعلق نمی‌گیرد؛ اما در صورت تغییر سیاست‌ها یا قوانین جدید، احتمال تغییر شرایط وجود دارد.

این سیستم بر اساس فاکتورهایی چون سن، تحصیلات، دانش زبان انگلیسی و سابقه کاری تنظیم شده است. مهاجرت به استرالیا، اقامت استرالیا و شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای اقامت دائم استرالیا و به طور کلی کسب اقامت دائم و پاسپورت استرالیا در این نوشتار مورد بررسی و تحلیل قرار خواهد گرفت. مشاورین موسسه ملک با استفاده از اطلاعات به روز سایت های معتبر استرالیا و با کمک و مشورت وکلای متبحر و محلی این کشور، سعی کرده اند در مقاله به صورت ساده و خلاصه قوانین جدید اقامت استرالیا را خدمت شما دوستان گرامی شرح دهند.

واضح است که فارغ از نوع ویزای کاری، برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار شما حتما باید در یکی از حوزه‌های کاری و مشاغل مورد نیاز اعلام شده از سوی دولت استرالیا مهارت داشته باشید. در این مطلب قرار است از شرایط مهاجرت به استرالیا و اقامت در آن برایتان بگوییم. اگر قصد دارید به استرالیا مهاجرت کنید یا می‌خواهید از روش‌های مهاجرت به استرالیا و شرایط و هزینه‌های آن سر در بیاورید، شما مخاطب خاص این مطلب هستید. شرایط سنی برای مهاجرت به استرالیا به نوع ویزا ی مورد نظر شما بستگی دارد، برای ویزاهای اسکیل ورکر تا 45 سالگی و برای ویزاهای تلنت یا سرمایه گذاری تا 55 سالگی می توانید اقدام کنید.