دسته‌ها
اخبار

صفحه اصلی اسکیپ رومیست | allescape

صفحه اصلی اسکیپ رومیست | allescape

اگر تا حالا تجربه شرکت در بازی اتاق فرار (اسکیپ روم) رو نداشتید و تازه کار هستید سعی کنید بازی رو انتخاب کنید که ژانر ساده تری داره و تنوع معماهای درون تم اسکیپ روم بازی کمتر باشه. مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند. اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان داده‌اند، متوجه شوید. دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی همخوانی دارد.

  • اما طاعون از لحاظ طراحی معما و اتمسفر چگونه است؟ پیشنهاد می‌کنم ابتدا قبل از آنکه در ادامه به این سوال پاسخ دهیم، ویدیو بالا را تماشا کنید تا کمی بیشتر با حال و هوای طاعون آشنا شوید.
  • برای ذخیره‌سازی نوشته نیاز استوارد حساب کاربری خود شوید، اگر حساب کاربری نداریدثبت‌نام کنید.
  • اتاق فراری در سیک تیاتر تعاملی که موجی نو در صنعت اتاق فرار ایران به وجود آورد.
  • تیم شما می‌تواند جمعی از دوستان، همکاران یا هم‌کلاسی‌های شما باشد.

اتاق فرار تاج اکسیپ روم فعالیت خود را از اسفند ۹۸ آغاز نمود و در حال حاضر دو بازی بسیار مهیج و ترسناک را در محیطی عالی ارائه داده است. جالب اینجاست که این اتاق فرار از گزینه‌های سخت است؛ درجه سختی آن 87% تخمین زده شده. اتاق شکنجه با تمام اتاق فرار هایی که تا الان اسم بردیم یک تفاوت بزرگ دارد و آن هم سناریوی ۲ نفره است. هر ۲ این شعبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به صورت یک‌سره آماده سرویس دهی هستند. سناریوی اتاق فرار پادزهر یکی از آن سناریوهایی است که حس کنجکاوی را قلقلک می‌دهد تا با دوستانتان تجربه‌­اش کنید. شما و دوستانتان یک تیم کاراگاهی هستید که سعی دارید نسل بشر ادامه‌­دار باشد؛ متاسفانه یک بیماری خطرناک شیوع پیدا کرده و خیلی‌­ها را به کام مرگ کشانده است.

تاریخچه اتاق فرار

سر به نیست، یک بازی طبقاتی و پرهیاهوست که برای بهتر بازی کردنش باید به تمامی نکات توجه کنید. اینکه یک اتاق فرار ترسناک، چقدر بتواند شرایط واقعی استرس‌زا مثل دکور، نورپردازی، گریم بازیگر، صداها و موسیقی ترسناک را برای شما شبیه‌سازی و باورپذیر کند، در القا کردن ترس موثر خواهد بود. شاید در راه برگشت به خانه با خود بگویید، چرا انقدر ترسیدم وقتی قرار نبود برایم اتفاقی بیفتد اما واقعیت این‌ است که در آن لحظه‌ بخشی از مغز شما تسخیر شده و ترسیدن را کاملا باور کرده‌است. مجموعه بارکد اسکیپ، با طراحی و ساخت بیش از 6 بازی اتاق فرار و شعب مختلف، یکی از مجموعه های اتاق فرار در شهر تهران میباشد.

اتاق فرار ناپدید شده

چند طبقه بودن ساختمان و طراحی فوق‌العاده دکور در این فضا، روند بازی را بسیار جذاب‌تر و چالشی‌تر می‌کند. به این مجموعه، برگشت‌هایی را اضافه کنید که باید به تنهایی یا با دوستانتان انجام دهید تا به سرنخ‌ها و راهنمایی‌ها دست پیدا کنید. معماها و مسائل مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت. اتاق فرار طهران 1346 اگر بهترین اتاق فرار تهران در سبک خودش نباشد، یکی از بهترین‌های ایران در ژانر مخصوص به خودش محسوب می‌شود.

اتاق فرار آرماگدون؛ مجموعه اسکیپ روم

اتاق فرارهای آنلاین مجموعه اسکیپ روم شامل معماهای جذاب، قفل‌های مختلف و چالش‌های هیجان‌انگیزی می‌شوند که ذهن گروه شما را درگیر خواهد کرد. اسکیپ آنلاین یک بازی معمایی است و شما در قالب یک داستان باید چند چالش معمایی را پشت سر بذارید تا به انتهای بازی برسید. چالش‌های بازی، قفل‌هایی هستند که در طول بازی با آن‌ها آشنا خواهید شد. قفل‌ها انواع مختلفی دارند و معمولا با باز کردن یکی از آن‌ها اطلاعات بیشتری به دست می‌آورید که در ادامه بازی به درد شما خواهد خورد. با همه این‌ها، ما سعی کرده‌ایم که بهترین اتاق فرارهای تهران را با توجه به نظر مردم و بازخوردهای بازیکن‌ها جدا کنیم و آن‌ها را جداگانه و به‌طور کامل معرفی کنیم.