دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: با ارتقای پردازش برتر، تاییدیه NIW برای مهندس پروژه در مهندسی عمران از غنا آسان شد


در 10 فوریههفتمدر سال 2023، ما یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (معافیت ملی) برای مهندس پروژه در زمینه مهندسی عمران (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: مهندسی عمران

سمت در زمان تشکیل پرونده: مهندس پروژه

کشور مبدا: غنا

کشور محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: آیووا

تاریخ اطلاعیه تایید: 10 فوریههفتم، 2023

زمان پردازش: 1 ماه، 28 روز (پریمیوم پردازش درخواست شده)


خلاصه پرونده:

“[The client]، که در حمایت از او این نامه را ارائه می کنم، کمک های قابل توجهی به مهندسی عمران کرده است که درک ما را از انعطاف پذیری سازه و دوام زیرساخت های کلیدی، به ویژه پل ها، در مواجهه با رویدادهای آب و هوایی خطرناک مانند طوفان ها گسترش داده است. در نتیجه، سیاست‌گذاران برای برنامه‌ریزی و اجرای بهبود زیرساخت‌ها که از تلفات ج، جلوگیری می‌کند و اثرات اقتصادی طوفان‌ها را کاهش می‌دهد، مجهزتر هستند. [The client’s] بنابراین، کار برای تشویق سلامت ساختاری زیرساخت‌های حیاتی در سراسر جهان اهمیت گسترده‌ای دارد.»

گزیده فوق بخشی از نامه پشتیب، طول، تر است که توسط یک متخصص در مهندسی عمران برای یکی از مشتریان ما از غنا نوشته شده است. این متن نشان می دهد که کار مشتری برای جهان اهمیت زیادی دارد. به طور خاص، مشتری دارای مدرک Ph.D. در مهندسی عمران و در آن زمان یک مهندس پروژه بود که برای پرونده معافیت ملی خود (NIW) نزد ما آمد.

در حین آماده سازی پرونده او، تیم ما شروع به بررسی سوابق حرفه ای و آکادمیک او کرد و به حقایق زیر دست یافت:

  • به ،وان یک متخصص در زمینه مهندسی عمران، تلاش پیشنهادی وی ادامه تحقیقات خود در زمینه ارزیابی و تقویت زیرساخت های در معرض شرایط بارگذاری نادرست است.
  • تحقیقات او برای پیشبرد تلاش پیشنهادی او از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا برای پل های روی زمین و روی آب قابل استفاده است.
  • نه تنها این، بلکه تلاش پیشنهادی او نیز پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده دارد. در سال 2021، 344 وسیله نقلیه با ارتفاع بیش از حد تنها در ایالت نیویورک به پل های روگذر برخورد ،د. او در حال بررسی راه‌هایی برای کاهش آسیب‌های ناشی از ضربات به پل‌ها بوده است، ی،ی از طریق استفاده از بتن با عملکرد فوق‌العاده (UHPC) و از طریق طراحی مدل‌های آسیب. اینها برای ایالات متحده ضروری هستند، زیرا به بهبود پل ها اجازه می دهند تا در برابر ضربه های برخورد بهتر مقاومت کنند. بنابراین، کار او برای بهبود ایمنی جاده ها و پل های ایالات متحده ضروری است.
  • علاوه بر این، بازده تحصیلی او نیز قابل توجه بوده است زیرا تحقیقات او منجر به 5 مقاله در مجلات با داوری شده (4 مورد از آنها اولین نویسنده شده است) و این انتشارات قبلاً 46 بار مورد استناد قرار گرفته اند.
  • او همچنین تحقیقاتی را که مستقیماً مرتبط با تلاش پیشنهادی خود برای ارزیابی دوام زیرساخت در زیر بارهای سوء استفاده کننده است، به مدت 5 سال دنبال کرده است که به او تخصص لازم را برای ادامه کار در این زمینه داده است.
  • او همچنین 4 توصیه نامه ارسال کرد که ،متی از یکی از آنها در بالا برای نشان دادن نوع حمایتی که از همتایان خود داشت استفاده شد.

با استفاده از این عوامل، ما یک دادخواست برنده برای او نوشتیم و تنها در 1 ماه و 28 روز او را تأیید کردیم. به لطف ارتقای پردازش برتر، سفر او به سمت موفقیت تسریع شد.

شرکت ما از این فرصت استفاده می‌کند و برای او بهترین‌ها را در تلاش‌های آینده‌اش آرزو می‌کند و از او برای انتخاب شرکت ما به نمایندگی از او تشکر می‌کند.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند داوری USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را در جهت ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌های خود به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما خوشحال می شوند با دوستان و همکاران خود به اشتراک بگذارند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • مهندسی عمران (مهندسی معماری، مهندسی سازه، حمل و نقل، مهندسی ترافیک، مهندسی ژئوتکنیک)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-with-premium-processing-upgrade-niw-approval-made-easy-for-a-project-engineer-in-civil-engineering-from-ghana/