دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2022️-مهاجرت دی بی

مهاجرانی که موفق به دریافت پاسپورت استرالیا شوند، می‌توانند به ۱۰۵ کشور دنیا بدون محدودیت سفر کنند. از میان این ۱۰۵ کشور می‌توان به بریتانیا، آمریکا، سوئیس، هلند، آلمان، نروژ و ایتالیا اشاره کرد. همان‌طور که مستحضر هستید، استرالیا به عنوان یکی از کشورهای برتر جهان و پیشرو در زمینه‌های مختلف، همواره شناخته شده است. یکی از دلایلی که این کشور، روند روبه‌رشدی را در زمینه‌های مختلف در پیش گرفته و روزبه‌روز در حال رشد و پیشرفت است، جذب افراد با استعداد و توانا از تمامی کشورهای جهان است. در مرحله بعدی، باید کارفرمایی در استرالیا را بیابید که به فردی با تخصص شما احتیاج داشته و شما را برای رفع نیاز خود استخدام کند. اگر برای مهاجرت آمادگی دارید و یا نیاز به مشاوره دارید میتوانید با ما تماس بگیرید و راحتتر تصمیم به مهاجرت بگیرید.

  • قابل ذکر است موسسه ملک پور هیچ گونه خدمات و مشاوره ای در این زمینه ندارد و تنها یاداور شرایط سخت و پیچیده بی راهه ای چون پناهندگی می شود و با آگاهی سازی از به خطر افتادن جان و مال هموطنان سعی در پیشگیری از آن دارد.
  • استرالیا به دلیل وجود استاندارد های بالای زندگی و شرایط ایده آل اقتصادی مورد توجه سرمایه گذاران بسیاری در سطح جهان قرار گرفته است.
  • سیستم سلامت عمومی استرالیا که حتی دارندگان اقامت دائم این کشور را دربرمی‌گیرد، خدمات بسیار خوبی را ارائه می‌دهد و باعث شده تا هزینه‌های خدمات سلامت در این کشور به شکل قابل توجهی کم باشد.
  • این کشور یکی از سالم ترین کشورهای جهان است و سبک زندگی متعادل، اقتصاد قوی و نظام آموزشی با کیفیت این کشور آن را به یکی از جذاب ترین مقاصد مهاجرت تبدیل نموده است.

در مورد ویزای تلنت و ویزای سرمایه گذاری و تجاری داشتن مدرک زبان الزامی نیست، اما در مرحله دریافت ویزا یا باید مدرک آیلتس 4/5 ارائه داده شود و یا مبلغ 5000 دلار استرالیا برای کلاس زبان پرداخت شود. هزینه کلی پروسه مهاجرت به استرالیا به نوع ویزایی که از طریق آن اقدام می کنید بستگی دارد. در ویزای مهارتی هزینه نفر اصلی4240، همسر 2120 و فرزند 1060 دلار استرالیا است. جزییات هزینه ی هر ویزا را می توانید در بخش ویزاهای استرالیا شادا مشاهده کنید.

ویزا های کاری استرالیا با توجه به Sub class مشخص شده دارای ارزیابی مخصوص به آن ویزا خواهد شد که عموما بر اساس تحصیلات متقاضی، مهارت های فردی، ‌میزان تجربه کاری آنان و در نهایت برخورداری از مدرک زبان انگلیسی سنجیده می شود و بر اساس Point Based System می باشد. افراد در صورت واجد شرایط شدن بودن می توانند با دریافت این ویزا وارد خاک استرالیا شوند و اقامت کاری خود را دریافت نمایند. در این بخش برخی از ویزاهای کار استرالیا که منجر به اقامت استرالیا می شود را خدمتتان توضیح خواهیم داد. یکی دیگر از روش‌هایی که می‌تواند منجر به اخذ اقامت دائم کشور استرالیا شود، ازدواج با یکی از شهروندان استرالیایی و یا دارندگان اقامت دائم این کشور است. طبق قوانین کشور استرالیا، همسر خارجی یک شهروند و یا دارنده اقامت دائم این کشور می‌تواند ویزای همسر استرالیایی موقت (ساب کلس 820 ) را دریافت کرده و پس از گذشت دو سال از ازدواج‍شان، برای اخذ اقامت دائم (ساب کلس 801) این کشور درخواست دهد. همچنین در این راستا شرایط مالی شریک زندگی متقاضی و همچنین وضعیت سلامتی و شرایط پزشکی او نیز از سوی دولت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

آیا تحصیل در استرالیا بدون آیلتس امکان‌پذیر است؟

اگر هنوز نمی‌دانید با کدام روش و به کجا مهاجرت کنید، راهنمایی‌تان می‌کنیم. اما هم اکنون شرایط پناهندگی در استرالیا دیگر ساده نمی باشد و با سختگیری بیشتری از سمت کمیسرها و افسر های عالی سازمان ملل به امور و پرونده های پناهندگان رسیدگی می شود.

اطلاعات بیشتر

چنانچه به دنبال تحصیل رایگان می باشید می توانید شرایط تحصیل در آلمان را بررسی کنید. الزامی است که شغل متقاضیان جز مشاغلی محسوب شود که دولت استرالیا نیاز به نیروی کار داشته باشد. شما می توانید از طریق لینک روبرو با ما در ارتباط باشید و از کارشناسان موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. مدارک تحصیلی بالاتر یا گذراندن یکی از دوره های تحصیلی در استرالیا، امتیاز بیشتری دارند. میانگین سنی استرالیا بالاست و این کشور در حال حرکت به سمت سالخوردگی است.

این ویزا مناسب افرادیست که تمایل به ایجاد تجارت و سرمایه گذاری در استرالیا را دارند. این نوع ویزا به شما اجازه می دهد تا همسر و فرزندان خود را نیز در پرونده وارد کنید. اگرچه این ویزا 4 ساله است اما در صورت عدم توانایی در اجرای تعهدات و نیاز برای داشتن وقت بیشتر برای 2 سال دیگر نیز قابل تمدید است. در Subclass 190، افرادی می توانند ویزای کاری استرالیا را دریافت کنند که اسپانسر ایالتی داشته باشند و بتوانند امتیازات لازم را بر اساس سن، سابقه کاری، تحصیلات و سطح زبان خود دریافت کنند. دریافت نامزدی یا کاندید استانی اغلب 5 امتیاز به امتیازات افراد اضافه می کند و می تواند دعوتنامه ای را جهت مهاجرت کاری به استرالیا دریافت نماید. متقاضیان برای مهاجرت به استرالیا باید دانش خود در را در زبان انگلیسی به اثبات رسانند و نمره مورد نیاز در هر یک از آزمون‌های معتبر و بین‌المللی با توجه به روشی که برای مهاجرت انتخاب می‌کنید، متفاوت است.

شما برای ادامه تحصیل و یا کار در هر کشوری دیگری نیاز هست در ابتدا مدرکتان معادلسازی شود . می خواستم بدونم برای تحصیل فرزندم در استرالیا باید چی کار کنم؟ فرزندم 14 سالشه. در صورتی که دارایی خالص و گردش مالی مشخصی دارید، ویزای تجاری ممکن است امکان پذیر باشد. در واقع باید گفت که دریافت تابعیت استرالیا از طریق تولد فرزند، بر اساس قانون خون نیز می‌باشد.

شما می توانید آنها را در درخواست اصلی ویزای دانشجویی خود بگنجانید یا می توانید پس از شروع دوره تحصیلی خود در استرالیا برای پیوستن آنها درخواست دهید. همسران، شرکا و فرزندان مجرد زیر 18 سال واجد شرایط دریافت ویزای وابسته هستند. پس از طی نمودن تمامی مراحل مهاجرت به استرالیا، حال می بایست برای سفر آماده شوید و به این کشور وارد شوید. پس از ورود به خاک این کشور می بایست کارهایی لازم جهت هر مسیر مهاجرتی را انجام دهید.

با توجه به اقتصاد قوی و رو به‌ رشد استرالیا این کشور جزو کشورهایی است که درآمد و حقوق در آن بالا است. البته باید توجه داشته باشید که هزینه‌های زندگی هم در این‌ گونه کشورها بالا است. علاوه بر این مورد نرخ بیکاری پایین و وجود موقعیت‌های شغلی مناسب برای متخصصان موجب شده تا افراد زیادی این کشور را برای کار و زندگی انتخاب کنند.

با سلام برای اخذ ویزای کار باید حداقل مدرک تحصیلی شما لیسانس باشد تا بتوانید اقدام نمایید . لیسانس مترجمی زبان دارم و 13 سال سابقه بیمه غیر مرتبط (منشی گری)، همسرم مهندس برق با سابقه 6 سال هستن.. برادرم سیدنی اقامت داره اما گویا این شهر برای اسپانسر فمیلی قبول نیست.. خواستم بدونم من برای ویزای کار اقدام کنم یا موقعیت همسرم بهتره؟ تا تصمیم بگیریم کدوم سطح زبانمون رو بالا ببریم.. با سلام، بله میشه اقدام کرد و برای اقامت دائم و تابعیت باید چند سال بعد از تحصیل رو بمونین و کار کنید. برای کار کردن هم با توجه به اینکه زبان انگلیسی زبان رسمی این کشورها هست باید تخصص ویژه ای داشته باشید.