دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا ️ 6 مسیر شگفت انگیز اخذ اقامت استرالیا 2022️

شما برای مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی وحرفه ای باید حداقل 60 امتیاز را کسب کنید. کارفرمای شما می تواند به عنوان حامی مالیتان جهت مهاجرت به استرالیا از شما حمایت کند. تحت این سیستم، اگر شما دارای مدرک فنی وحرفه ای هستید، می توانید بدون مدرک به استرالیا مهاجرت داشته باشید. اگر شما تخصص و مهارت دارید می توانید با ویزای مهارت کاری در استرالیا کار و زندگی کنید. یکی از مهمترین شرایط برای کار در استرالیا با مهارت کاری این است که شما در آزمون ارزیابی مهارت شرکت کرده باشید.

البته که این هزینه‌های مهاجرت به طور کلی به شهر محل زندگی، موقعیت و شرایط خانه شما، تعداد افراد خانواده، سبک زندگی و بسیاری از معیارهای دیگر وابسته است. شاخص‌های رتبه بندی هزینه‌ها و گرانی استرالیا مواردی همچون هزینه خرید و اجاره خانه در استرالیا، هزینه‌های خرید معیشتی‌های روزانه و غیره می‌باشد. طبق آمار وزارت آموزش، مهارت و اشتغال استرالیا ؛ در سال‌های اخیر تقریبا 480 هزار دانشجوی خارجی در این کشور با ویزای تحصیلی اقدام به تحصیل کردند که 1600 تن از دانشجویان ایرانی بودند.

  • در اکثر ایالت ها افراد می توانند از سن ۱۶ سالگی به عنوان راننده در حال تعلیم و تحت نظارت یک راننده مجرب رانندگی نمایند.
  • موارد اساسی و لازم برای مهاجرت به استرالیا می تواند از جمله تأیید وجوه مالی، مهارت لازم، داشتن مدرک فنی و حرفه ای، بیمه سلامت، عدم سابقه کیفری، تسلط به زبان انگلیسی باشد.
  • درصد پایین بیکاری افراد متخصص، میزان استفاده کم آنها از بودجه‌های دولتی و کمبود نیروی ماهر کاری در استرالیا و… تمام این ها تاییدکننده اهمیت دولت استرالیا در این مهم میباشد.
  • زیر کلاس 485 به فارغ التحصیلان دانشگاهی و فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای در این کشور این فرصت را می دهد تا پس از پایان تحصیل خود در کشور استرالیا اقامت داشته و با داشتن پیشنهاد کاری بتوانند ویزای کاری را دریافت کنند و در این کشور اقامت دائم دریافت کنند.

به‌همین دلیل مهاجرت کاری، یکی از محبوب‌ترین راه های مهاجرت به استرالیا برای نیروهای متخصص است. یکی از مسیرهای اخذ اقامت دائم استرالیا هم از جاده مهاجرت کاری به این کشور می‌گذرد. در این راهنما قصد داریم درباره شرایط مهاجرت به استرالیا، هزینه‌ها و انواع ویزای استرالیا صحبت کنیم. امتیازبندی مهاجرت، مدارک و مراحل اخذ ویزای استرالیا هم از موضوعات دیگری است که به آن‌ها خواهیم پرداخت. که می بایست با دید روشن و شناخت کامل از شرایط اقامت در استرالیا، برای آن اقدام نمود و بهترین مسیر متناسب با شرایط خود را انتخاب کرد. یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به استرالیا انتخاب مسیر مهاجرتی متناسب با شرایط خود می باشد.

📣 قوانین مهاجرت به استرالیا با ویزای ازدواج

اگر والدین یا یکی از آنها مقیم دائم استرالیا باشد کودکی که در استرالیا متولد می‌شود تابعیت استرالیا را خواهد داشت. اگر والدین یا یکی از آنها شهروند استرالیا باشند و پاسپورت این کشور داشته باشند کودک حتی اگر خارج از خاک استرالیا متولد بشود نیز تابعیت استرالیا را خواهد داشت. ✅ برای ویزای نامزدی استرالیا باید حتماً از خارج استرالیا اقدام شود. حتی اگر یک روز از سن متقاضی گذشته باشد دیگر امکان ارسال پرونده و چانه‌زنی وجود ندارد. منظور از اسپانسر شدن این است که از طرف یک کارفرما در استرالیا برای متقاضی درخواست شغلی رسمی ارسال بشود.

دانشگاه های هنر استرالیا

این نوع ویزا برای گرفتن اقامت دائم استرالیا پیشنهاد می‌شود و نیازی به اسپانسر ندارد. نکات قابل توجه برای درخواست این نوع ویزا، نخست، نیاز دولت استرالیا به نیروی کار در شغل مورد نظر، دو، شرط سنی 18 تا 45 سال، سه، دارا بودن تجربه کاری در رشته شغلی مورد نظر، چهار، داشتن تحصیلات مرتبط با شغل مورد نظر و نهایتا پنج، ارائه مدرک زبان انگلیسی است. توجه به این نکته ضروری است که از میان انواع متنوع ویزای استرالیا، چهار ویزای کار، تحصیلی، الحاق به خانواده و سرمایه گذاری، بالاترین میزان درخواست را دارند. یکی دیگر از راه‌های مهاجرت به استرالیا و دریافت اقامت این کشور، اخذ ویزای ازدواج است. ویزای کار استرالیا یکی از مرسوم‌ترین راه ها برای دریافت اقامت دائم این کشور است.

مرکز استان استرالیای جنوبی، آدلاید در سال‌های اخیر به دلیل فرهنگ دوستانه و هزینه‌های مسکن مقرون به صرفه خود محبوبیت زیادی پیدا کرده است. فرصت‌های شغلی در این شهر در حدی است که سالیانه حدود 5000 نفر از میان مهاجرین متخصص را به ویژه در حوزه‌های سلامت، آموزش و تولید استخدام می‌کند. همچنین شهر آدلاید در میان مهاجران خانوادگی به دلیل آرامش، امنیت و فضای سبز خود طرفدار بیشتری دارد.