دسته‌ها
اخبار

داستان های موفقیت: با ارتقای پردازش برتر، تاییدیه NIW برای یک همکار ریوی و مراقبت های ویژه از هند، اعتبار به تیم ما در NAILG تعلق می گیرد


در 22 فوریهnd، سال 2023، یک تاییدیه دیگر EB-2 NIW (نداشتن منافع ملی) برای یک همکار ریوی و مراقبت های ویژه در زمینه پزشکی ریه (اعلامیه تایید) دریافت کردیم.


زمینه عمومی: پزشکی ریه

سمت در زمان تشکیل پرونده: همکار ریه و مراقبت های ویژه

کشور مبدا: هند

محل اقامت در زمان تشکیل پرونده: ویسکانسین

تاریخ اطلاعیه تایید: 22 فوریهnd، 2023

زمان پردازش: 4 ماه، 24 روز (پریمیوم پردازش درخواست شده)


خلاصه پرونده:

در زیر لیستی از موارد جمع آوری شده برای درخواست چشم پوشی ملی از یک همکار ریوی هندی و مراقبت های ویژه در پزشکی ریه آمده است:

  • او که دارای دکترای پزشکی ریه بود، در زمان درخواست خود با ما به ،وان یک متخصص مراقبت ویژه کار می کرد.
  • به ،وان یک متخصص در این زمینه، تلاش پیشنهادی او این بود که روی توصیف فرآیندهای بیماری ریوی به منظور توسعه پروتکل هایی برای درمان آنها در بیمارستان ها و محیط های بالینی کار کند.
  • تحقیقات او برای پیشبرد تلاش پیشنهادی او از اهمیت زیادی برخوردار بود زیرا بلافاصله بر میلیون ها شهروند جه، که سرطان ریه یا لوسمی حاد میلوئیدی تشخیص داده شده اند تأثیر می گذارد.
  • تلاش پیشنهادی او همچنین پیامدهای گسترده ای برای ایالات متحده دارد زیرا دو نگر، اصلی مرتبط با ریه که در حال حاضر مردم آمریکا را تحت تاثیر قرار می دهند کووید-19 و استفاده بیش از حد از سیگارهای الکترونیکی است. خوشبختانه، او طرحی را برای پزشک، که با این عوارض ریوی منحصربفرد مرتبط با کووید-19 و استفاده از سیگار الکترونیکی مواجه می‌شوند، ارائه کرده است، و زمینه را برای استراتژی‌های درم، مؤثر فراهم می‌کند.
  • به همین دلیل یکی از 2 توصیه کننده او نوشت:

“[The client] با مطالعه این عوارض به طور فعال از اعضای آسیب پذیر جامعه محافظت می کند تا بتوان عوارض را با دقت بیشتری پیش بینی کرد و در نتیجه به طور مؤثر آنها را درمان کرد. کمک های او او را به یک دارایی برای صنعت مراقبت های بهداشتی آمریکا تبدیل می کند.

  • او همچنین برای انجام بررسی های همتا برای مجلات متعدد دعوت شده است و تا به امروز حداقل 3 بررسی را تکمیل کرده است.
  • تحقیقات او منجر به 15 مقاله در مجلات با داوری شده است (6 مورد از آنها اولین نویسنده بودند). و این انتشارات در مجموع 125 بار بر اساس Google Sc،lar مورد استناد قرار گرفته اند.
  • او همچنین تحقیقاتی را که مستقیماً با تلاش پیشنهادی خود برای توصیف فرآیندهای بیماری ریوی مرتبط است، به منظور توسعه پروتکل هایی برای درمان آنها در بیمارستان ها و محیط های بالینی در محیط های بالینی به مدت 8 سال دنبال کرده است.

همه این عوامل در دادخواست او گنجانده شد و به مقامات قضاوت کننده در USCIS ارائه شد. به زودی با کمک پردازش برتر، او تأیید خود را به دست آورد. ما از او برای همکاری با تیم ما سپاسگزاریم و برای او در تلاش های آینده اش آرزوی بهترین ها را داریم.


گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی (Chen Immigration Law Associates) یک شرکت حقوقی مهاجرتی ایالات متحده است که به نمایندگی از شرکت ها، مؤسسات تحقیقاتی و افراد از تمام 50 ایالت ایالات متحده در مورد درخواست های مهاجرت I-140 اختصاص دارد. ما در دادخواست مهاجرت مبتنی بر اشتغال تخصص داریم و دارای سابقه ثابت شده در میزان موفقیت بالا برای دسته‌های: EB2-NIW (معافیت ملی)، EB1-A (بیگانه توانایی فوق‌العاده)، EB1-B (محقق/استاد برجسته) و O-1 (بیگانه از توانایی فوق العاده).

ده هزار تاییدیه I-140 ما بینش بی سابقه ای از روند داوری USCIS ارائه می دهد

با تایید بیش از 16000 پرونده EB-1A، EB-1B، EB-2 NIW و O-1، ما اطلاعات دست اولی در مورد روشی که USCIS در مورد پرونده های I-140 قضاوت می کند، داریم. از آنجایی که USCIS به طور مداوم استانداردهای داوری خود را برای دسته‌های EB-1A، EB-1B و EB-2 NIW تغییر می‌دهد، پایگاه داده عظیم شرکت ما از پرونده‌های موفق بینش بی‌سابقه‌ای را در مورد روند داوری USCIS به شما می‌دهد. ما به دقت داده‌ها را برای همه پرونده‌های خود تجزیه و تحلیل می‌کنیم و نتایج تحلیل‌های خود را در جهت ارائه مشاوره‌های به‌روز به مشتریان و تطبیق استراتژی‌های خود به‌گونه‌ای اعمال می‌کنیم که با چشم‌انداز دائماً در حال تغییر قانون مهاجرت در ایالات متحده مطابقت داشته باشیم. ما همیشه به به روز رس، ها، استراتژی ها و اطلاعات مهم دسترسی خواهید داشت تا بتو،د آگاهانه ترین تصمیمات را در مورد پرونده خود بگیرید.

ما به صدها و هزاران مشتری با مدارک و سوابق مشابه شما کمک کرده ایم

با تعداد بسیار زیاد درخواست‌های موفق ما، صرف نظر از اعتبار شما، صرف نظر از سابقه و زمینه تخصصی شما، بدون توجه به وضعیت ویزا یا ملیت شما، به احتمال زیاد به صدها یا حتی هزاران مشتری مانند شما کمک کرده‌ایم. مشتریان ما معمولاً از درک ما از تحقیقات و کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرند. بینش و درک ما از این واقعیت ناشی می‌شود که قبلاً پرونده‌های زیادی را با ،اصری مشابه پرونده شما رسیدگی کرده‌ایم، و این به ما کمک می‌کند بهترین استراتژی‌ها را برای هر دادخواست فردی طراحی کنیم.

ا،ریت زیادی از مشتریان به دلیل ارجاع به ما مراجعه ،د

برای سال‌ها، شرکت ما مشتریان جدیدی را صرفاً بر اساس تبلیغات شفاهی، توصیه‌ها و تجربیات همکاری مثبتی که دوستان و خانواده‌شان با آنها به اشتراک گذاشته‌اند، جذب کرده است. ما به شهرت خود افتخار می کنیم و سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تجربه ای از برنامه گرین کارت را ارائه می دهیم که مشتریان ما از به اشتراک گذاشتن آن با دوستان و همکاران خود خوشحال هستند. به این ترتیب موارد تایید شده ما از 600 مورد در سال 2013 به بیش از 3500 مورد در سال 2019 افزایش یافت.


برای مشاهده نظرات و تاییدیه های بیشتر مشتریان، لطفا به آدرس زیر مراجعه کنید:

توصیفات مشتری

اعلامیه های تایید

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد گزینه های خود اینجا را کلیک کنید


کپی رایت © گروه قانون مهاجرت آمریکای شمالی – WeGreened.com، کلیه حقوق محفوظ است.

  • پزشکی عمومی (بهداشت عمومی، تحقیقات بالینی، بیماری های عفونی، وا،ن، ویروس شناسی، اپیدمیولوژی، روانشناسی بالینی، روانپزشکی)
  • مه


منبع: https://www.wegreened.com/blog/niw/success-stories-with-premium-processing-upgrade-niw-approval-won-for-a-pulmonary-and-critical-care-fellow-from-india-credit-goes-to-our-team-at-nailg/