دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 24 آوریل 2023


سرفصل ها:

OFLC می گوید فرم ETA-9089 ایجاد پرونده، ارسال به زودی در FLAG در دسترس است – دفتر گواهینامه کار خارجی و، کار پذیرش فرم اصلاح شده ETA-9089، درخواست گواهی اشتغال دائم، در دروازه درخواست کار خارجی (FLAG) را آغاز خواهد کرد. سیستم در 16 مه 2023. Filers ممکن است از 24 آوریل 2023 شروع به ایجاد و اجرای برنامه ها کند.

USCIS تعلیق موقت بیومتریک را برای برخی از متقاضیان فرم I-539 تمدید می کند – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده اعلام کرد که تا 30 سپتامبر 2023، تعلیق موقت ا،امات ارسال بیومتریک برای متقاضیان خاصی که فرم I-539 را به درخواست Export ارسال می کنند، تمدید کرده است. /تغییر وضعیت غیر مهاجر، درخواست تمدید اقامت در یا تغییر وضعیت به وضعیت غیرمهاجر H-4، L-2، یا E.

طرح سناتور منندز برای مدیریت مهاجرت نیمکره غربی بر اقدامات اجرایی تاکید می کند، پیشنهاد گسترش دسترسی به ویزا برای رفع کمبود نیروی کار ایالات متحده – طرح منندز، که شامل اقداماتی برای رسیدگی به کمبود نیروی کار ایالات متحده و گسترش دسترسی به ویزای H-2 است، بر اقدامات اجرایی پرزیدنت بایدن تاکید دارد. می تواند برای دور زدن بن بست در کنگره لازم باشد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

فرم ETA-9089 ایجاد پرونده، ارسال به زودی در FLAG در دسترس است، OFLC می گوید

اداره گواهینامه کار و، کار (OFLC) در 21 آوریل 2023 اعلام کرد که پذیرش فرم اصلاح شده ETA-9089، درخواست گواهینامه اشتغال دائم، در سیستم دروازه درخواست کار خارجی (FLAG) را در تاریخ 16 می آغاز خواهد کرد. 2023. Filers ممکن است از 24 آوریل 2023 شروع به ایجاد و اجرای برنامه های کاربردی کنند.

در نتیجه انتقال به نسخه اصلاح شده فرم و انتقال به FLAG، OFLC دیگر هیچ درخواست جدیدی را که از طریق سیستم قدیمی PERM آنلاین پس از 15 می 2023، ساعت 6:59 بعد از ظهر به وقت شرقی ارسال شده است، نمی پذیرد. OFLC همچنین دیگر نسخه قبلی فرم ETA-9089 را پس از 15 مه 2023 چه به صورت الکترونیکی و چه از طریق پست نمی پذیرد.

OFLC گفت که ضبط چندین وبینار در مورد این موضوع را به زودی در دسترس قرار خواهد داد.

جزئیات:

· «Office of Labour Certifications Form ETA-9089 Case Creation and Submission in Foreign Labour Application Gateway» OFLC (21 آوریل 2023).

بازگشت به بالا

USCIS تعلیق موقت بیومتریک را برای برخی از متقاضیان فرم I-539 تمدید می کند

خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) در 19 آوریل 2023 اعلام کرد که تا 30 سپتامبر 2023، تعلیق موقت ا،امات ارسال بیومتریک برای متقاضیان خاصی که فرم I-539، درخواست تمدید/تغییر وضعیت غیر مهاجر را پر می کنند، تمدید کرده است. درخواست تمدید اقامت در یا تغییر وضعیت به وضعیت غیرمهاجر H-4، L-2 یا E. تعلیق اعلام شده قبلی تا 17 می 2023 برقرار بود.

USCIS گفت که اجازه می دهد تا قضاوت برای دسته های مشخص شده بر اساس اطلاعات بیوگرافی و بررسی های پیشینه مرتبط، بدون گرفتن اثر انگشت و ع، ادامه یابد. با این حال، آژانس گفت که این اختیار را دارد که به صورت موردی برای هر متقاضی نیاز به بیومتریک داشته باشد.

متقاضیان فرم I-539 که معیارهای تعلیق بیومتریک را دارند، نیازی به ارائه 85 دلار هزینه خدمات بیومتریک برای فرم I-539 در طول دوره تعلیق ندارند. USCIS هزینه خدمات بیومتریک را در صورت ارسال جداگانه از هزینه پایه برمی‌گرداند، اما اگر متقاضی دارای معیارهای فوق باشد و پرداختی را ارائه کند که هم هزینه تشکیل پرونده و هم هزینه خدمات بیومتریک 85 دلاری را پوشش می‌دهد، درخواست‌های کاغذی فرم I-539 را رد می‌کند.

USCIS گفت که قصد دارد در ماه های آینده یک معافیت بیومتریک دائمی برای همه متقاضیان فرم I-539 ایجاد کند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

طرح سناتور منندز برای مدیریت مهاجرت نیمکره غربی بر اقدامات اجرایی تاکید دارد و گسترش دسترسی به ویزا برای رفع کمبود نیروی کار ایالات متحده را پیشنهاد می کند.

در 18 آوریل 2023، سناتور رابرت منندز (DN.J.) توصیه هایی را برای مدیریت مهاجرت و پناهندگان در نیمکره غربی منتشر کرد. طرح منندز، که شامل اقداماتی برای رفع کمبود نیروی کار ایالات متحده و گسترش دسترسی به ویزای H-2 است، بر اقدامات اجرایی رئیس جمهور بایدن برای دور زدن بن بست در کنگره تاکید دارد.

سناتور منندز گفت که رویکرد کنونی ایالات متحده «محور اجرا، واکنشی و بیش از حد بر سیاست های تنبیهی برای بازدارندگی مهاجران پس از رسیدن به مرزهای ما است. با این حال، چالش های منطقه نیازمند یک رویکرد جامع ایالات متحده است که شرایط تک تک کشورها را که باعث مهاجرت غیرقانونی می شود، به رسمیت بشناسد. او یک استراتژی چهار ستونی را پیشنهاد کرد:

  1. ایجاد مسیرهای قانونی جدید و گسترش مسیرهای موجود برای کاهش فشار در مرز ج، غربی. سناتور منندز اقدامات مختلفی را پیشنهاد می کند، مانند ایجاد برنامه آزادی مشروط برای افرادی که می توانند موقعیت هایی را پر کنند که با کمبود نیروی کار روبرو هستند، همانطور که فرمانداران ایالت های ایالات متحده تعیین می کنند، هم برای افرادی که به ایالات متحده مهاجرت می کنند و هم برای افراد غیرقانونی که قبلاً در این کشور هستند. همکاری با کنگره برای ارائه ویزاهای جدید برای رفع کمبود نیروی کار ایالات متحده؛ گسترش دسترسی به ویزای H-2 در آمریکای لاتین و دریای کارائیب و افزایش حمایت از نیروی کار در ایالات متحده، همراه با همکاری کارفرمایان مرتبط با این ویزاها.
  2. افزایش منابع در مرز برای رسیدگی به پناهجویان و حذف افراد بدون ادعای قانونی برای اقامت در ایالات متحده.
  3. گسترش کمک های بشردوستانه و توسعه منابع مالی برای ادغام بهتر مهاجران و پناهندگان در کشورهای سراسر قاره آمریکا.
  4. افزایش تلاش ها برای مق، با سازمان های جنایی فراملی درگیر در قاچاق انسان و قاچاق.

جزئیات:

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2023/04/24/immigration-update-april-24-2023/