دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 22 مه 2023


سرفصل ها:

،ت بایدن قانون نهایی در مورد عدم صلاحیت پناهندگی را منتشر کرد و به دنبال اظهار نظر شد – و، امنیت داخلی و دادگستری یک قانون نهایی را منتشر کرد، “دور زدن مسیرهای قانونی”، که از 11 مه 2023 لازم الاجرا شد.

فرآیند بررسی به‌روزرس،‌های USCIS برای کوبایی‌ها، هائیتی‌ها، نیکاراگوئه‌ای و ونزوئلایی‌ها – خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) روند به روز شده ای را برای اعطای مجوز پیش از سفر به بیش از 30000 کوبایی، هائیتی، نیکاراگوئه ای و ونزوئلایی غیرشهروندی در هر ماه اعلام کرد تا برای درخواست آزادی مشروط به صورت موردی به ایالات متحده بیایند. . USCIS گفت که به دلیل علاقه زیاد، روند بررسی را از 17 می 2023 به روز کرد.

OFLC آمار برنامه، داده ها، لیست استخدام کنندگان نیروی کار H-2B را منتشر می کند – دفتر صدور گواهینامه کار خارجی و، کار، داده های افشای عمومی و آمار برنامه های منتخب را منتشر کرده و لیست استخدام کنندگان نیروی کار H-2B خود را به روز کرده است.

EOIR 19 قاضی جدید مهاجرت را معرفی کرد – دفتر اجرایی بازبینی مهاجرت و، دادگستری از انتصاب 19 قاضی مهاجرت، از جمله یک دستیار قاضی ارشد مهاجرت، در دادگاه های مهاجرت در آریزونا، کالیفرنیا، ایلینوی، لوئیزیانا، ماساچوست، نیویورک و تگزاس خبر داد.

شرکت در اخبار

جزئیات:

،ت بایدن قانون نهایی در مورد عدم صلاحیت پناهندگی را منتشر کرد و به دنبال اظهار نظر شد

در 16 مه 2023، و،خانه های امنیت داخلی (DHS) و دادگستری (DOJ) یک قانون نهایی منتشر شده در 10 مه 2023، “دور زدن مسیرهای قانونی” را منتشر ،د که از 11 مه 2023 لازم الاجرا شد. این قانون یک قانون قابل ابطال را معرفی می کند. فرض عدم صلاحیت پناهندگی برای «بعضی غیرشهروند، که نه از یک مسیر قانونی، امن و منظم برای رسیدن به ایالات متحده استفاده می کنند و نه به دنبال پناهندگی یا حمایت دیگری در کشوری هستند که از طریق آن سفر می کنند». این قانون «فقط برای ،، اعمال می‌شود که در یک محدوده تاریخی مشخص و محدود در مرز زمینی ج، غربی یا مرزهای ساحلی مجاور وارد می‌شوند».

و،خانه‌ها تا 15 ژوئن 2023 در مورد اینکه آیا این فرض ابطال‌پذیر باید شامل افراد غیرشهروندی شود که بدون مدارک در همان بازه زم، موقت وارد ایالات متحده در مرزهای دریایی می‌شوند، نظر بدهند.

جزئیات:

بازگشت به بالا

فرآیند بررسی به‌روزرس،‌های USCIS برای کوبایی‌ها، هائیتی‌ها، نیکاراگوئه‌ای و ونزوئلایی‌ها

در 18 مه 2023، خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) روند به روز شده ای را برای اعطای مجوز پیش از سفر برای حدا،ر 30000 غیرشهروند کوبایی، هائیتی، نیکاراگوئه و ونزوئلایی هر ماه اعلام کرد تا برای درخواست آزادی مشروط در مورد یک پرونده به ایالات متحده بیایند. بر اساس مورد USCIS گفت که به دلیل علاقه زیاد، روند بررسی را از 17 می 2023 به روز کرد.

USCIS اشاره کرد که تعداد حامی، که ارسال کرده اند فرم I-134A، درخواست آنلاین برای حامی بودن و اعلامیه حمایت مالی، “به طور قابل توجهی بالاتر از 30000 مجوز سفر ماهانه موجود است.” تحت فرآیند بررسی جدید، USCIS به طور تصادفی حدود نیمی از کل ماهانه را بدون توجه به تاریخ تشکیل پرونده، از کل حجم کاری در انتظار فرم I-134A انتخاب می کند تا مشخص کند آیا می توان پرونده را تأیید کرد یا خیر. USCIS نیمی دیگر از مجموع ماهانه فرم‌های I-134A را «بر اساس زم، که پرونده تحت روش اولین ورود، اولین ،وجی ارسال شده است، که قدیمی‌ترین فرم‌های I-134A را برای بررسی در اولویت قرار می‌دهد، بررسی خواهد کرد».

جزئیات:

بازگشت به بالا

OFLC آمار برنامه، داده ها، لیست استخدام کنندگان نیروی کار H-2B را منتشر می کند

دفتر صدور گواهینامه کار خارجی و، کار (OFLC) داده های افشای عمومی و آمار برنامه های منتخب را منتشر کرده و لیست استخدام کنندگان نیروی کار H-2B خود را به روز کرده است:

آمار/داده ها

داده‌های افشای عمومی و آمار برنامه‌ها از برنامه‌های کارفرمایی که درخواست تعیین دستمزد رایج و گواهی‌های کار برای PERM، LCA (H-1B، H-1B1، E-3)، H-2A، H-2B، CW-1، را درخواست می‌کنند، است،اج شده است. و برنامه های دستمزد غالب فایل‌های افشای عمومی شامل تمام تصمیمات نهایی OFLC صادر شده برای این برنامه‌ها در طول 1 اکتبر 2022 تا 31 مارس 2023، دوره گزارش سال مالی 2023 است. OFLC همچنین آمار برنامه‌های منتخب را برای سه ماهه اول سال مالی 2023 برای سال مالی 2023 منتشر کرده است. PERM، LCA (H-1B، H-1B1، E-3)، H-2A، H-2B، CW-1، و برنامه های دستمزد غالب.

لیست استخدام کنندگان نیروی کار H-2B

لیست به روز شده استخدام کنندگان نیروی کار خارجی برای برنامه H-2B شامل نام و مکان افراد یا نهادهای شناسایی شده در ضمیمه C فرم ETA-9142B است که توسط استخدام کننده ای که کارفرمایان اعلام کرده اند استخدام شده اند یا برای آن کار می کنند، یا برنامه ریزی شده است که در استخدام کارگران آینده نگر H-2B برای انجام کارهایی که در برنامه های کاربردی H-2B آنها توضیح داده شده است، شرکت کنند. فهرست استخدام‌کنندگان نیروی کار خارجی H-2B فقط شامل آن دسته از نام‌ها و مکان‌های مرتبط با درخواست‌های H-2B می‌شود که در طول 1 اکتبر 2022 تا 31 مارس 2023 پردازش شده یا تصمیم نهایی صادر شده است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

EOIR 19 قاضی جدید مهاجرت را معرفی کرد

در 12 می 2023، دفتر اجرایی بازبینی مهاجرت و، دادگستری (EOIR) انتصاب 19 قاضی مهاجرت، از جمله یک دستیار قاضی ارشد مهاجرت، را در دادگاه های مهاجرت در آریزونا، کالیفرنیا، ایلینوی، لوئیزیانا، ماساچوست، نیویورک، اعلام کرد. و تگزاس

دادستان کل مریک بی. گارلند، رانا ایشیموتو را به ،وان دستیار قاضی ارشد مهاجرت و افراد زیر را به ،وان قاضی مهاجرت منصوب کرد: ماریا تی. بالدینی-پوترمین، ویسنتا آی. بانوئلوس-رودریگز، پاتریک دی. بارت، الیزا سی. برزیل، یول-می. چو، راجر اچ. دین، کالین پی. آیچنبرگر، گابریل دی. جونز، هانا بی. کوبیکا، کالنا لی، کیتی جی. مولینز، آنجلا مونرو، نیک، اورچوا، آدریان ان. رو، لوسرو ام. سالدانا میستری، جیکوب جی. Stender، Abdias E. Tida، و Jami L. Vigil.

از افراد علاقه مند به این موقعیت ها دعوت می شود تا برای هشدارهای شغلی ثبت نام کنند که زم، که فرصت های شغلی جدید قاضی مهاجرت در دسترس قرار می گیرد ارسال می شود.

جزئیات:

بازگشت به بالا

شرکت در اخبار

سیروس مهتا یک سخنران دعوت شده در کنفرانس قانون مهاجرت در غرب میانه بالا در سال 2023 از طریق زوم بود که در پانلی با ،وان «مسائل سخت EB حتی برای با تجربه ترین پزشکان» در 19 می 2023 سخنر، کرد.


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2023/05/22/immigration-update-may-22-2023/