دسته‌ها
اخبار

دستگیری مرد تگزاسی با ایدئولوژی برتری نژادی سفیدپوستان یادآور این است که جریان اصلی افراط گرایی همچنان یک تهدید است


دستگیری اخیر توسط مقامات مجری قانون فدرال، خطر ادامه یافتن جریان اصلی ایدئولوژی برتری طلبی سفیدپوستان را نشان می دهد، به ویژه در ایالت تگزاس، که قبلاً محل یک حمله تروریستی مرتبط با نفرت در سال 2019 بود و به نظر می رسد یک کشتار جمعی غرق شده باشد. در ایدئولوژی برتری طلبی سفیدپوستان در یک مرکز ،ید در اوایل این ماه.

و، دادگستری هفته گذشته اعلام شد که یک مرد بورلسون دستگیر و به یکی از اتهامات داشتن یک وسیله م،ب متهم شد. مقامات گفتند که نوح رابرت کالدرون، 22 ساله، وسواس زیادی نسبت به تیراندازان دسته جمعی داشت، “نفرت نسبت به طبقه محافظت شده” نشان می داد، و بنا بر گزارش ها، ایدئولوژی برتری طلبی سفیدپوستان را در حساب های رسانه های اجتماعی خود “آغوش می کشید”. لیگا سیمونتون، دادستان ایالات متحده، گفته می شود که مظنون “از ایده پردازی به برنامه ریزی و آماده سازی پیشرفت کرده است”. گفت.

ما هنوز جزئیات دقیقی از اعتقادات و محتوای رسانه های اجتماعی او نمی د،م، اما Fort Worth Star-Telegram گزارش شده است که “[a] مقامات فدرال گفتند که سند دست نویس با ،وان “م،فست” که در اتاق کالدرون یافت شد “تجلیل از تیراندازان کلمباین و حمایت از برتری سفیدپوستان”. ما می د،م که ایدئولوژی برتری طلبی سفیدپوستان قبلاً عواقب مرگباری در این ایالت داشته است، زم، که یک تیرانداز دسته جمعی که لفاظی های “تهاجم” را منتشر می کرد، یک ال پاسو والمارت را در سال 2019 هدف قرار داد. تیرانداز در اوایل سال جاری به جرم نفرت فدرال و اتهامات مربوط به سلاح اعتراف کرد. اوایل این ماه در آلنتیرانداز دیگری «که هشت نفر را در یک مرکز ،ید در منطقه دا، کشت، نشان‌های افراط‌گرایانه را بر تن داشت، الحاقیه‌های نژادپرستانه و زن‌ستیزانه منتشر کرد و نازی‌ها را در فضای مجازی تمجید کرد».

اما با وجود وحشت این حوادث تلفات جمعی ناشی از نفرت، “‘[i]زبان تهاجم ادامه داردآسوشیتدپرس گزارش شده است در ماه فوریه در واقع، جمهوری خواهان از ا،ریت مجلس نمایندگان جدید خود برای تثبیت «نقاط گفتگوی توطئه ملی گرایان سفید به ،وان بخشی از حملات بی امان سیاسی خود به مرزها و مهاجرت» استفاده ،د. اشاره شد به هنگام.

مقامات تگزاس مانند فرماندار گرگ ابوت، سناتور تد کروز، به ویژه پس از ال پاسو، باید بهتر بدانند. اما ابوت به تکرار لفاظی «تهاجم» ادامه داده است، از جمله در سیاست های رسمی او. در همین حال، کروز در مرز ج،ی بود بازتاب آن لفاظی فقط این ماه کروز مدعی شد که ما شاهد “هیچ چیزی بیش از یک تهاجم” نبودیم، زیرا در یک سالگرد تیراندازی دسته جمعی بوفالو نیز حضور داشتیم، حمله نفرت انگیز دیگری که جان ده سیاهپوست آمریکایی را گرفت و فریاد نژادپرستانه آن باعث “تهاجم” شد. ” خط تئوری توطئه برتری نژاد سفید نیز مورد حمایت قرار گرفت توسط نماینده الیز استف،ک، یک قانونگذار ایالتی و یکی از اعضای رهبری جمهوریخواه مجلس نمایندگان.

به هر حال، کروز ادعای خود را در پاسخ به انقضای سیاست ضد پناهندگی ،وان 42 مطرح کرد. در حالی که کروز به احتمال زیاد به هرج و مرج امیدوار بود تا برنامه ضد مهاجرتی خود را تقویت کند، یک روند نسبتا آرام و منظم از 11 می به نمایش گذاشته شده است.

اخبار صبح دا، هفته گذشته همچنین به‌روزرس، تلخی درباره تیراندازی به گروهی از مهاجران توسط دو برادر در سیرا بلانکا در سال گذشته ارائه کرد. تگزاس تریبون قبلا گزارش داده بود جزئیات نشان می دهد که برادران دوقلوی مایکل و مارک شپارد یک جنایت نفرت هدفمند را انجام داده اند. در حالی که برادران بعداً ادعا ،د که در حال شکار حیوانات کوچک بوده اند، مهاجر، که از برادران مسلح پنهان شده بودند گفتند که یکی از آنها به زبان اسپ،ایی آنها را تهدید کرده است. یکی از برادران گفت: «ای پسران ، ها، ، های کوچک، بیرون بیایید.

یکی از برادران، مایکل شپرد، نگهبان یک بازداشتگاه مهاجرت بود که در گذشته با اتهامات سوء استفاده از مهاجران روبرو شده است. آلخاندرا لونا، سروری در سیرا بلانکا، گفت اخبار صبح دا، او اغلب به مارک شپرد خدمت می کرد و او اظهارات نژادپرستانه ای به او می کرد. او می‌گفت: «شما مردم»، ی،ی فکر می‌کنم مردم مکزیک، «همه شما به اینجا می‌آیید و همه چیز را رایگان می‌خواهید. خب، اول من بودم، مثلاً در مکزیک به دنیا نیامده بودم. من یک شهروند ایالات متحده هستم. دوم اینکه من همیشه کار کرده ام. این نظر بیجا است.» سارا ویلاتورو، پیوندی که اخیراً به سیرا بلانکا انجام شده است، گفت اخبار صبح دا، که فکر می کرد به یک جامعه “آرام” می رود. اما حالا از رفتن به خارج از شهر می ترسد.

او در این گزارش گفت: «ما دیگر به تنهایی بیرون نمی رویم. “به دلیل رنگ پوست ما، آنها ممکن است بگویند ما به تازگی از مرز عبور کرده ایم.” در براونزویل همین ماه، هشت مهاجر «پس از برخورد با ماشینی که توسط شخصی که گفته می‌شود زبان ضد مهاجران را به گوش می‌رساند، کشته شدند»، ماریو کاریلو خودمان. نوشت در ال پاسو مهم است.

“،ن، مانند لونا از سیاستمداران می خواهند که مراقب لفاظی های خود باشند.” اخبار صبح دا، ادامه داد. بیل ادینگتون، یکی دیگر از ،نان، گفت: «بعضی از رهبران جمهوری خواه از جمله ابوت از افزایش تعداد مهاجران به ،وان «تهاجم» یاد می کنند. ما باید با واقعیت ها روبرو شویم، زیرا تیراندازی های بیشتری وجود خواهد داشت.»

اما اینها حقایقی است که صاحبان قدرت و دارای بیشترین نفوذ عمداً از یک سیاست نادرست بدبینانه و نفرت انگیز آنها را نادیده می گیرند و رای دهندگان خود را از ترس اینکه قرب، بعدی نفرت شوند، حتی از لذت بردن از حیاط خلوت جامعه خود بیش از حد می ترسند.




منبع: http://americasvoice.org/blog/arrest-of-texas-man-with-reported-white-supremacist-ideology-is-reminder-that-mainstreaming-of-extremism-remains-a-threat/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=arrest-of-texas-man-with-reported-white-supremacist-ideology-is-reminder-that-mainstreaming-of-extremism-remains-a-threat