دسته‌ها
اخبار

به روز رسانی مهاجرت – 14 نوامبر 2022


سرفصل ها:

اسواتینی می افزاید DHS فهرست کشورهای واجد شرایط برای برنامه های H-2A و H-2B را منتشر می کند – نامگذاری هر کشور تا 9 نوامبر 2023 معتبر است.

DHS به TPS و اسناد مرتبط برای السالوادور، هائیتی، نیکاراگوئه، سودان، هندوراس و نپال ادامه می‌دهد. – برای اطمینان از انطباق مداوم خود با چندین دستور دادگاه، و، امنیت داخلی به طور خودکار اعتبار اسناد مربوط به وضعیت حفاظت شده موقت (TPS) را برای ذینفعان تحت نام های TPS برای السالوادور، هائیتی، نیکاراگوئه، سودان، هندوراس تمدید می کند. و نپال تا 30 ژوئن 2024.

یادآوری E-Verify Issues به کارفرمایان و مدیران برنامه در مورد پایان دادن به حساب های کاربری – عدم قطع فوری دسترسی کاربر پس از جداسازی، نقض تفاهم نامه است.

Ombudsman CIS فرم تجدید نظر شده ای را برای درخواست کمک به پرونده معرفی می کند – فرم 7001 به روز شده، که در 30 سپتامبر 2025 منقضی می شود، شامل دستورالعمل های جاسازی شده با سؤالات، بخش های توسعه یافته و سازماندهی شده، دستورالعمل های دقیق در مورد اسناد پشتیبان، و گزینه ای برای گنجاندن چندین ذینفع مبتنی بر اشتغال در یک درخواست کمک موردی است.

و، امور خارجه از سرگیری کامل مصاحبه برای همه دسته‌های ویزای مهاجرتی در هاوانا در ژانویه 2023 خبر داد. – سفارت ایالات متحده در هاوانا، کوبا، پردازش کامل ویزای مهاجرتی را از 4 ژانویه 2023 از سر خواهد گرفت. سفارت آمریکا در جورج تاون در گویان به رسیدگی به متقاضیان ویزای مهاجرت کوبا که برای قرار ملاقات در آنجا برنامه ریزی شده اند تا پایان دسامبر 2022 ادامه خواهد داد.

رئیس جمهور استعفای کمیسر CBP را پذیرفت – کریس مگنوس توسط سایر مقاماتی که با او کار می ،د به رفتار غیرحرفه ای متهم شد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

اسواتینی می افزاید DHS فهرست کشورهای واجد شرایط برای برنامه های H-2A و H-2B را منتشر می کند

و، امنیت داخلی (DHS) با مشورت و، امور خارجه، فهرست کشورهایی را اعلام کرد که اتباع آنها واجد شرایط شرکت در برنامه های ویزای H-2A و H-2B در سال آینده هستند. از 10 نوامبر 2022، DHS پادشاهی اسواتینی (سوازیلند سابق) را به فهرست اضافه کرد. نامگذاری هر کشور تا 9 نوامبر 2023 معتبر است.

DHS گفت که خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) ممکن است دادخواست های H-2A و H-2B را تأیید کند، از جمله آنهایی که از تاریخ انتشار اعلامیه ثبت فدرال در 10 نوامبر 2022، «برای اتباع کشورهایی که در تنها در صورتی که انجام این کار به نفع ایالات متحده باشد، فهرست‌ها را مورد به مورد فهرست می‌کند.»

DHS گفت این اخطار بر وضعیت ذینفعان H-2 که در حال حاضر در ایالات متحده هستند تأثیری نمی گذارد، مگر اینکه درخواست تمدید اقامت خود در وضعیت H-2 را بر اساس دادخواستی که در تاریخ انتشار فدرال یا پس از آن ارائه شده است، ارائه دهند. اطلاعیه ثبت نام به طور مشابه، این اخطار بر واجد شرایط بودن یک ذینفع H-2 برای درخواست ویزای H-2 و/یا درخواست پذیرش در ایالات متحده بر اساس دادخواست H-2 که قبل از تاریخ انتشار تأیید شده است، تأثیر نمی گذارد. این در مورد افراد غیرمهاجر که در ایالات متحده به H-2A یا H-2B تغییر وضعیت می دهند، اعمال می شود.

جزئیات:

بازگشت به بالا

DHS به TPS و اسناد مرتبط برای السالوادور، هائیتی، نیکاراگوئه، سودان، هندوراس و نپال ادامه می‌دهد.

برای اطمینان از انطباق مداوم خود با چندین حکم دادگاه، و، امنیت داخلی (DHS) به طور خودکار اعتبار اسناد مربوط به وضعیت حفاظت شده موقت (TPS) را برای ذینفعان تحت نام های TPS برای السالوادور، هائیتی، نیکاراگوئه، سودان تمدید می کند. هندوراس و نپال از تاریخ انقضای فعلی 31 دسامبر 2022 تا 30 ژوئن 2024. تمدید در یک اطلاعیه ثبت فدرال که در 16 نوامبر 2022 منتشر می شود، اعلام خواهد شد.

DHS توضیح داد که ذینفعان تحت نامگذاری TPS موجود برای السالوادور، نیکاراگوئه، هندوراس و نپال؛ تعیین هائیتی در سال 2011؛ و تعیین سودان در سال 2013، TPS خود را تا زم، که احکام دادگاه به قوت خود باقی است حفظ خواهد کرد، مشروط بر اینکه TPS آنها به دلیل عدم صلاحیت فردی لغو نشود. آنها همچنین ممکن است تحت نام های جدیدتر هائیتی و سودان به ترتیب در سال های 2021 و 2022 اعمال شوند. اگر TPS اعطا شود، آنها TPS را مطابق با کمک های خود حفظ خواهند کرد. سایر افرادی که به تازگی تحت نام هائیتی 2021 و نامگذاری سودان 2022 به تازگی TPS دریافت کرده اند، اما در زمان این نامگذاری ها TPS نداشته اند، مشمول اعلان نمی شوند. کمک هزینه های TPS آنها مطابق با اعلامیه های تایید فردی آنها از خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) معتبر باقی می ماند.

این اطلاعیه بیشتر اطلاعاتی در مورد تمدید خودکار اعتبار اسناد مجوز استخدامی مربوط به TPS (EADs) ارائه می دهد. اعلامیه های اقدام (فرم I-797)؛ و سوابق ورود/،وج (فرم های I-94) برای ذینفعان تحت نام های TPS.

جزئیات:

بازگشت به بالا

یادآوری E-Verify Issues به کارفرمایان و مدیران برنامه در مورد پایان دادن به حساب های کاربری

E-Verify اخیراً به کارفرمایان و مدیران برنامه یادآوری کرده است دسترسی کاربر E-Verify “باید به محض جدا شدن از سازمان شما فوراً خاتمه یابد.” E-Verify گفت که یک روش خوب این است که هر زمان که تغییرات کارکنان رخ می دهد و همچنین به طور منظم، کاربران موجود را بررسی و به روز کنید.

هر زمان که کاربر از سازمان جدا شد یا نقش کاربر دیگر نیازی به دسترسی نداشت، حساب‌های کاربری باید حذف شوند. E-Verify اشاره کرد که عدم قطع فوری دسترسی کاربر پس از جداسازی، نقض تفاهم نامه است.

E-Verify همچنین به مدیران برنامه اطلاع داد که حساب‌هایشان با کارفرمایانشان مرتبط است: «اگر توسط یک کارفرمای جدید استخدام می‌شوید، باید یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید. شما از استفاده از حساب کارفرمای قدیمی خود برای ایجاد پرونده برای کارفرمای جدید منع هستید.»

جزئیات:

بازگشت به بالا

Ombudsman CIS فرم تجدید نظر شده ای را برای درخواست کمک به پرونده معرفی می کند

بازرس خدمات شهروندی و مهاجرت (CIS) فرم به روز شده 7001، درخواست کمک در مورد را منتشر کرد.

فرم به روز شده، که در 30 سپتامبر 2025 منقضی می شود، شامل دستورالعمل های جاسازی شده با سؤالات، بخش های گسترده و سازماندهی شده، دستورالعمل های دقیق در مورد اسناد پشتیبان، و گزینه ای برای گنجاندن چندین ذینفع مبتنی بر اشتغال در یک درخواست کمک موردی است.

جزئیات:

بازگشت به بالا

و، امور خارجه از سرگیری کامل مصاحبه برای همه دسته‌های ویزای مهاجرتی در هاوانا در ژانویه 2023 خبر داد.

و، امور خارجه (DOS) در 10 نوامبر 2022 اعلام کرد که سفارت ایالات متحده در هاوانا، کوبا، پردازش کامل ویزای مهاجرت را از 4 ژانویه 2023 از سر خواهد گرفت. سفارت آمریکا در جورج تاون در گویان به رسیدگی به متقاضیان ویزای مهاجرتی کوبا ادامه خواهد داد. برای قرار ملاقات در آنجا تا پایان دسامبر 2022 برنامه ریزی شده است. متقاضیان ویزای مهاجرتی که قرار ملاقات آنها در ابتدا در جورج تاون برنامه ریزی شده بود، رسیدگی به پرونده را در آنجا تکمیل می کنند.

سفارت هاوانا از ژانویه 2023 پرونده های ویزای تنوع را برای متقاضی، که در کوبا اقامت دارند پردازش خواهد کرد. DOS خاطرنشان کرد که وقتی گزینش شدگان ویزای تنوع، محل مصاحبه را در فرم درخواست ویزای مهاجرت DS-260 انتخاب می کنند، هاوانا گزینه ای در منوی کشویی نخواهد بود. آنها باید به انتخاب جورج تاون برای سال برنامه DV-2023 ادامه دهند. DOS گفت که متقاضی، که آدرس محل س،ت خود را در داخل کوبا در DS-260 ارائه می کنند، پرونده های آنها به طور خودکار به هاوانا منتقل می شود، مگر اینکه قبلاً در جورج تاون برنامه ریزی شده باشند.

متقاضیان ویزای مهاجرتی که برای قرار ملاقات های ژانویه 2023 در هاوانا برنامه ریزی شده اند، در تاریخ 10 نوامبر 2022 یا پس از آن، اعلامیه های قرار را دریافت خواهند کرد.

جزئیات:

بازگشت به بالا

رئیس جمهور بایدن استعفای کمیسر CBP را پذیرفت

در 12 نوامبر 2022، رئیس جمهور جو بایدن استعفای کریس مگنوس، کمیسر گمرک و حفاظت از مرز ایالات متحده را پذیرفت. او ابتدا از کناره گیری خودداری کرده بود، پس از آن که الخاندرو مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، بنا به گزارش ها در 9 نوامبر 2022 به آقای مگنوس گفت که باید استعفا دهد وگرنه برکنار خواهد شد. یک مقام ناشناس DHS گفت که وظایف و گزارش های مستقیم آقای مگنوس به افراد دیگر منتقل شده است.

در گزارش قبلی آمده است که آقای مگنوس توسط سایر مقاماتی که با او کار می ،د به رفتار غیرحرفه ای متهم شده بود. چندین جمهوری خواه در مجلس نمایندگان که از نحوه رسیدگی او به مسائل مرزی انتقاد ،د، سپس از بایدن خواستند تا خواستار استعفای آقای مگنوس شود. با استناد به گزارش قبلی، در نامه همچنین ادعا شده بود که آقای مگنوس «در جلسات سطح بالا شرکت نمی‌کند»، «درگیر شکایت دائمی از مقامات ارشد همکارش» در DHS، «در برخی از جلساتی که واقعاً در آن شرکت کرده بود، خوابیده بود. و «در تماس‌های داخلی با وزیر مایورکاس در مورد مسائل مرزی و مهاجرت به طور فعال شرکت نمی‌کند».

جزئیات:

  • «رئیس گمرک و حفاظت مرزی پس از رد درخواست کناره‌گیری استعفا کرد»، NBC News، 12 نوامبر 2022.
  • S. کمیسر گمرک و حفاظت از مرز استعفا کرد، CNN، 12 نوامبر 2022.
  • «وزیر DHS به رئیس ارشد مرزی بایدن: استعفا بده یا برکنار شو»، پولیتیکو، 11 نوامبر 2022.
  • «انحصاری: جمهوریخواهان مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استعفای کمیسر CBP هستند»، Daily Caller، 1 نوامبر 2022.
  • پولیتیکو، 17 اکتبر 2022، “رئیس ارشد مرزی بایدن زیر آتش داخلی قرار گرفت.”

بازگشت به بالا


منبع: https://cyrusmehta.com/blog/2022/11/14/immigration-update-november-14-2021/