دسته‌ها
اخبار

کنگره لایحه معوقه پرونده و شفافیت را برای مقابله با عقب ماندگی های USCIS پیشنهاد می کند


تعداد درخواست های معوق در خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) در چند سال اخیر به طور تصاعدی افزایش یافته است. کنگره بالا،ه توجه می کند.

را لایحه معوقه و شفافیت پرونده ها، که توسط تونی کاردناس، نماینده کنگره در 25 اکتبر معرفی شد، به دنبال رسیدگی به تاخیرهای طول، میلیون ها مهاجری است که برای دریافت مزایای مهاجرت درخواست داده اند اما تصمیمی دریافت نکرده اند. این قانون ا،امات گزارش دهی سختی را بر USCIS تحمیل می کند و تضمین می کند که آژانس کنگره را در مورد تعداد پرونده های معلق و میانگین زمان رسیدگی برای هر نوع مزایای مهاجرتی که توسط آژانس مورد قضاوت قرار می گیرد، مطلع می کند. پیشنهاد کاردناس همچنین مست،م آن است که USCIS و دفتر پاسخگویی ،ت (GAO) علل عقب ماندگی را تجزیه و تحلیل کنند و ایده هایی را برای کاهش تأخیرها پیشنهاد کنند.

تأخیر در پردازش درخواست های USCIS می تواند برای مهاجران در ایالات متحده م،ب باشد. مزایای مهاجرت و برنامه های تمدید برای رفاه و امنیت مهاجران حیاتی است. متأسفانه، در چند سال گذشته، این تاخیرها به میزان قابل توجهی بدتر شده است.

برای مثال، داده‌های کنونی USCIS نشان می‌دهد که تأخیر در پردازش فرم I-730 – درخواستی که USCIS باید قبل از اینکه افراد دارای وضعیت پناهندگی یا پناهندگی بتوانند اعضای خانواده خود را به کشور بیاورند، تأیید شود – از 7.9 ماه در سال 2017 به هشدار افزایش یافته است. 28.6 ماه در سال 2022. تأخیر در پردازش این مزایا می‌تواند اعضای خانواده افرادی را که در کشور خود تحت آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، آسیب ببیند و از اتحاد خانواده‌شان جلوگیری کند.

قضاوت در مورد سایر مزایای حیاتی مانند مجوزهای کار، معافیت موقت از دلایل عدم پذیرش، و تصمیم آژانس در مورد ویزا برای قرب،ان جرایم نیز طی پنج سال گذشته به طور قابل توجهی افزایش یافته است. برخی از مردم حتی شغل خود را از دست دادند زیرا USCIS تمدید مجوز کار را به موقع صادر نکرد.

تأخیر در قضاوت سال‌هاست که USCIS را آزار می‌دهد. این مشکل با تغییر تمرکز آژانس در دوران ،ت ترامپ از اعطای مزایا به اعمال، افزایش یافت و این تأخیرها را برای محدود ، مهاجرت در هر زمان ممکن استفاده کرد. USCIS همچنین به شدت تحت تأثیر همه‌گیری جه، COVID-19 قرار گرفت، که نیروی کار را محدود کرد دسترسی به فایل ها در موارد خاص، به تأخیرها کمک می کند. با این حال، همانطور که کشور به آرامی از همه گیری خارج می شود، تاخیر در USCIS به طور غیرقابل توضیحی بدتر می شود. این امر مهاجران را در مورد وضعیت خود یا بستگانشان در هاله ای از ابهام قرار داده است.

این لایحه از طریق تصویب اقدامات شفافیت، پاسخگویی بسیار مورد نیاز را برای USCIS به ارمغان می آورد. به ،وان مثال، پیشنهاد کاردناس آژانس را م،م می کند که نه تنها در مورد داده های عقب مانده، بلکه در مورد تلاش های موجود آژانس برای بهبود عقب ماندگی ها، برنامه های دقیق برای از بین بردن عقب ماندگی ها و اقداماتی برای جلوگیری از عقب ماندگی های آینده، گزارش های سالانه صادر کند. این لایحه همچنین USCIS را م،م می کند که گزارش ها را در وب سایت آژانس منتشر کند.

کاهش تعداد معوقه ها با پاسخگو ، USCIS به مردم ستودنی است و اولین قدم مهم است.

با این حال، این لایحه تنها یک گام کوچک در جهت رسیدگی به تعداد بی شماری از مسائل در سیستم مهاجرت کشور است. البته، قانونگذاران باید زم، که آژانس نتواند به اه، پردازشی خود دست پیدا کند، به وظیفه خود بپردازند. اما کنگره همچنین باید با تأمین بودجه مستقیم بیشتر برای کاهش حجم معوقه به آژانس کمک کند، چیزی که آژانس معمولاً باید از طریق افزایش هزینه های متقاضیان هزینه آن را بپردازد.

کنگره همچنین باید مسیرهای مهاجرت قانونی را گسترش دهد، زیرا قو،ن مهاجرتی فعلی پاسخگوی نیازهای نیروی کار یا خواسته های بشردوستانه کشور نیست. بدون چنین اصلاحاتی، هر گونه اقدامات اصلاحی که آژانس اتخاذ می کند تنها یک توقف موقت برای مشکلات گسترده تر ناشی از یک سیستم مهاجرت قانونی است که از سال 1990 به طور قابل توجهی به روز نشده است.

ثبت شده در زیر: عقب ماندگی مهاجرت، USCIS


منبع: https://immigrationimpact.com/2022/11/11/uscis-case-backlog-transparency-act/