دسته‌ها
اخبار

با بودجه بیشتر باید پاسخگویی بیشتر شود


در یک گزارش پیشرفت اخیر USCIS در مورد معوقات خود نشان داده است که تخصیصات کنگره برای کاهش حجم عقب ماندگی می تواند تأثیر مثبتی بر عملیات آن داشته باشد. در حالی که نشان داده شده است 275 میلیون دلار تخصیص یافته به USCIS برای سال مالی 22 به آژانس کمک کرده است، شایان ذکر است که آژانس گزارش ژانویه 2022 “پردازش درخواست” نموداری را شامل می‌شود که نشان می‌دهد با بودجه تخصیص یافته برای سال مالی 22 به مبلغ 250 میلیون دلار (که متعاقباً به 275 میلیون دلار افزایش یافت)، تنها می‌تواند تقریباً 13 درصد از عقب ماندگی آن زمان را برطرف کند. همانطور که در آ،ین گزارش پیشرفت بیان شده است، حمایت مستمر کنگره برای ادامه تلاش های آژانس برای رسیدگی به عقب ماندگی ها بسیار مهم است.

به ،ه خود، AILA از اعضای کنگره خواسته است تا 400 میلیون دلار را در سال مالی 23 و بعد از آن اختصاص دهند، که هدف آن کاهش حجم معوقه و پذیرش و رسیدگی کارآمد به پرونده ها است. همانطور که در آژانس بحث شده است گزارش پیشرفت اخیر منتشر شده استدر سال مالی 22، USCIS توانست از بودجه تخصیص یافته توسط کنگره استفاده کند، از جمله موارد دیگر، مجوز اضافه کاری، افزایش کارکنان، کاهش حجم خالص پرونده های در حال تعلیق تابعیت تا 62 درصد و همچنین به ویژه برای قضاوت در مورد دو برابر تعداد ویزای مهاجرتی مبتنی بر اشتغال نسبت به سال های قبل برای جلوگیری از از دست دادن شماره ویزا. در حالی که AILA تلاش های آژانس را تحسین می کند، واقعیت این است که هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن باقی مانده است.

در طول چندین سال گذشته، AILA در چندین خلاصه سیاست به تفصیل این موضوع را توضیح داده است وضعیت پرونده های عقب افتاده USCIS، تاخیرهای پردازش در سطح بحران و ابزارهای خدمات مشتری در کنار توصیه هایی به بهبود کارایی آژانس. در حالی که USCIS برای اجرای بسیاری از توصیه های ما اقدام کرده است، واقعیت این است که نزدیک به دو سال پس از ،ت بایدن، این آژانس تقریباً به اندازه کافی برای کاهش تأخیر پرونده های عقب افتاده یا رسیدگی به کار خود عمل نکرده است. زمان عقب ماندگی و پردازش برای بسیاری از انواع فرم ها همچنان در حال رشد است. تعداد پرونده های در حال رسیدگی به بیش از آن افزایش یافته است 8.7 میلیون و زمان پردازش در بسیاری از اشکال به افزایش خود ادامه داده است و بیشتر و بیشتر از میانگین سال های مالی گذشته فاصله گرفته است.

بر اساس صفحه زمانهای پردازش تاریخی USCIS، میانگین پرونده های فعلی در سال مالی 2022 درخواست های فرم I-601A در 31.7 ماه داوری می شود. این یک افزایش 589 درصدی نسبت به میانگین در سال مالی 2017 است! AILA در گزارش های قبلی افزایش قابل توجهی را برای انواع فرم های با حجم بالا، مانند فرم I-765، که از سال مالی 2017 برای درخواست های مبتنی بر پناهندگی معلق یا درخواست های تعدیل I-485 شاهد افزایش قابل توجهی بوده است، توضیح داده است. همانطور که در ما نشان داده شده است خلاصه سیاست مارس 2022، میانگین زمان پردازش برای انواع دیگر به بالون ادامه داده یا در سطوح بالا باقی مانده است.

در حالی که ما همچنان اعضای کنگره را ترغیب خواهیم کرد که از تلاش‌های USCIS برای کاهش حجم معوقه آن حمایت کنند، هر گونه تداوم بودجه باید با افزایش مسئولیت این آژانس همراه باشد تا مشتریان و اعضای کنگره را از تلاش‌هایش برای رسیدگی به این مسائل مهم آگاه کند. این شامل پیروزی ها و حتی مشکلات آن می شود. به همین دلیل است که، علاوه بر حمایت ما از بودجه اضافی با هدف کاهش حجم معوقه و حاکمیت بر تأخیرهای پردازش، AILA مفت، است که قانون انباشت پرونده و شفافیت 2022. این لایحه ا،امات گزارش دهی را برای DHS و GAO ایجاد می کند. این شامل گزارش‌های فصلی از DHS در مورد وضعیت فعلی پرونده‌های عقب‌افتاده و زمان‌های پردازش فرم و گزارش‌های سالانه از DHS است که داده‌های کلیدی را در مورد تعداد مربوط به تشکیل پرونده‌های عقب افتاده آژانس، نحوه استفاده آژانس از بودجه از حساب‌های کارمزد و اعتبارات ارائه می‌کند. برای رسیدگی به عقب ماندگی و گزارش وضعیت در مورد ابزارهای خدمات مشتری USCIS و کمک به مشتری کلی. نکته مهم این است که این لایحه همچنین ا،امات گزارش دهی از GAO را از طریق گزارش های دوسالانه ایجاب می کند که ارزیابی آن از تلاش های USCIS برای حذف عقب ماندگی ها و توصیه هایی برای نحوه پردازش درخواست های سود توسط آژانس به شیوه ای منصفانه، دقیق و کارآمد را شرح می دهد.

در حالی که AILA به حمایت از این قانون و تلاش برای تأمین بودجه اضافی برای رسیدگی به این مسائل ادامه خواهد داد، ما به کمک اعضای خود، مشتریان آنها و مردم نیاز داریم. قابل اعتماد و متخصص aila.org/takeaction و از اعضای کنگره خود بخواهید که از اقدامات مالی بیشتر و مسئولیت‌پذیری حمایت کنند تا حمایت لازم را برای USCIS برای اصلاح کشتی و بازگشت به مأموریت قانونی خود برای مدیریت مؤثر منافع برای مشتریانش فراهم کنند.

با هم، می‌تو،م اهمیت تأمین مالی USCIS را نشان دهیم و اطمینان حاصل کنیم که اعضای کنگره آژانس را برای رسیدگی به تأخیرهای مهم تأثیرگذار بر مشتریانش مسئول می‌دانند.

*****

اقدام کنید و اعضای کنگره را ترغیب کنید که بودجه من،ی برای کاهش عقب ماندگی USCIS داشته باشند.


منبع: https://thinkimmigration.org/blog/2022/12/12/with-greater-funding-must-come-great-accountability/