دسته‌ها
اخبار

اگر ویزای کانادا شما رد شد چه باید کرد؟


نکات مهاجرتی

  • صفحه اصلی
  • وبلاگ
  • اگر ویزای کانادا شما رد شد چه باید کرد؟

اقامت دائم کاناداویزا رد شده

تاریخ انتشار: 11 نوامبر 2022

آ،ین به روز رس،: 8 دسامبر 2022


نویسنده: ربکا میجر

اگر ویزای کانادا شما توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) رد شد، شروع زندگی در کانادا می تواند ناامید کننده به نظر برسد. با این حال، بسته به ویزایی که برای آن درخواست کرده اید، و دلیل رد شدن آن، ممکن است همچنان گزینه هایی داشته باشید.

ارزیابی رایگان

درخواست من برای کانادا رد شد

گزینه های شما در مورد چگونگی ادامه پس از رد تا حد زیادی به دو چیز بستگی دارد:

  1. برای چه نوع وضعیت کانادایی درخواست دادید. و
  2. دلیل عدم دریافت ویزای شما

آیا از دریافت ویزای اقامت موقت مانند مجوز ویزیتور یا دانشجو رد شده اید؟ یا درخواستی برای اقامت دائم کانادا بود؟ نوع ویزایی که برای آن درخواست کردید، در تعیین بهترین راه برای ادامه، تفاوت را ایجاد می کند.

همچنین مسئله مهمی وجود دارد که تعیین کنید آیا پرونده شما واقعاً “رد شده” یا فقط “بازگردانده شده است”. این تمایزی است که ممکن است اکنون برای شما روشن نباشد، اما درک تفاوت بین این دو اصطلاح قبل از هر ت، برای اعمال مجدد بسیار مهم است.

رد شده در مقابل برگشت داده شده:

اگر افسر ویزا که به پرونده شما منصوب شده است تشخیص دهد که درخواست شما حداقل شرایط لازم برای ویزای مورد نظر شما را ندارد، آنها این کار را انجام خواهند داد. رد ، برنامه. آنها همچنین می توانند درخواست شما را به دلایل پزشکی یا جنایی رد کنند. با این حال، این یک اتفاق نادر است. به طور معمول، در صورت رد درخواست شما، هزینه های پردازش ،تی پرداخت شده به شما بازپرداخت نمی شود.

برع،، اگر بسته برنامه شما باشد بازگشت برای شما، به این م،ی است که شما مدارک کافی برای اثبات صلاحیت خود ارائه نکرده اید. همچنین در صورتی که در زمان دریافت پرونده شما توسط مقامات مهاجرت، سهمیه برنامه ای که تحت آن درخواست داده اید، تکمیل شده باشد، می تو،د بسته درخواست خود را به شما بازگرداند. اگر درخواست شما به شما بازگردانده شود، باید حق بازپرداخت هزینه های پردازش ،تی که پرداخت کرده اید را داشته باشید.

ویزای رد شده:

اگر از شما رد شود، اوضاع می تواند کمی پیچیده تر از زم، باشد که درخواست شما به سادگی بازگردانده شود. اگر ویزای شما به دلیل عدم پذیرش پزشکی یا کیفری رد شد، باید با یک وکیل واجد شرایط مهاجرت کانادا تماس بگیرید تا بیشتر به شما مشاوره دهد.

اگر درخواست شما برای مدارک ناکافی رد شد، بسته به اینکه چه مدارکی داشتند، همچنان می تو،د به کانادا بیایید ولی باید اسناد خود را مجدداً ارزیابی کنید. توصیه می شود از یک وکیل مهاجرت کانادایی استفاده کنید که می تواند به تصحیح هرگونه اشتباهی که در درخواست اولیه شما انجام شده است کمک کند.

لازم به ذکر است که رد ویزای موقت (دانشجویی، کاری یا بازدید کننده) به این م،ی نیست که نمی تو،د برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید. در واقع، بسیاری از امتناع‌های ویزاهای موقت به این دلیل است که افسر ویزا نگران است که شما پس از پایان وضعیت کانادایی خود، کانادا را ، نکنید. درخواست اقامت دائم فقط همین است، دائم. آنها از شما می خواهند که در کانادا بم،د. همانطور که می بینید، امتناع برای برنامه های شما برای زندگی در کانادا لازم نیست به م،ی فاجعه باشد.

فایل برگشتی:

اگر فایل برگردانده شد و سهمیه برنامه مورد نظر را از دست دادید، متأسفانه شانس ندارید (مگر اینکه واجد شرایط رده مهاجرت دیگری باشید که هنوز درخواست ها را می پذیرد).

اما اگر درخواست شما به دلیل مفقود شدن مدارک یا تکمیل نادرست مدارک برگردانده شد، با ارائه مدارک تصحیح شده و صرف درخواست مجدد به راحتی می توان بر این مشکل غلبه کرد.

به یاد داشته باشید، یک افسر ویزا تقریباً هرگز از شما نمی خواهد که اسناد اضافی برای روشن شدن پرونده خود ارائه دهید. آنها یا برمی گردند یا درخواست شما را رد می کنند. با سهمیه ها و سقف ها و تغییرات در مهاجرت به کانادا، همیشه بهتر است شرایط ویزای مورد نظر خود را به دقت بررسی کنید و مطمئن شوید که درخواست شما مطابقت دارد یا از آنها فراتر رفته است.

چرا خطر از دست دادن شانس خود را برای زندگی بهتر در کانادا به دلیل چیزی جزئی مانند یک سند مفقود یا یک کادر بدون علامت در فرم های خود از دست بدهید. اولین بار با کمک دوستانتان در Ca،im این کار را درست انجام دهید. چه در خارج از کشور کار کنید و چه در کشور خود، به Ca،im اجازه دهید AZ درخواست شما را رسیدگی کند تا خیالتان راحت باشد و بد،د که پرونده شما در دستان خوبی است.

ارزیابی آنلاین رایگان ما را پر کنید و اجازه دهید به شما در دستیابی به اه، مهاجرت به کانادا کمک کنیم!

ارزیابی رایگان


منبع: https://www.ca،im.com/blog/rejected-ca،ian-status-what-do-i-do/