دسته‌ها
اخبار

انواع روش‌های مهاجرت و اقامت استرالیا در سال 2022-مهاجرت دی بی

در ادامه ویزاهایی که می‌توانند برای مهاجرت هر یک از اعضای خانواده به استرالیا اخذ شوند، ذکر شده است. علاوه بر این موضوع اگر قصد داشته باشید تا در روند مهاجرت خود از وکیل مهاجرتی کمک بگیرید، هزینه وکیل مهاجرت به استرالیا هم با توجه به موسسه‌ای که انتخاب می‌کنید، به هزینه‌ها افزوده خواهد شد. در این کشور اقتصاد قوی باعث شده که حتی در دوره‌های رکود جهانی هم آسیب بزرگی به مردم این کشور وارد نشود همچنین نرخ بیکاری در کشور استرالیا بسیار کم می­باشد این دلیل باعث شده این کشور همیشه با کمبود نیروی کار مواجه باشد.

  • در سال ۲۰۱۶ این ویزا جایگزین چند نوع ویزای دانشجویی و دانش آموزی متفاوت شده است.
  • بریزبن به دلیل طبیعت دوگانه خود، مرکز شهر شلوغ با آسمان‌خراش‌ها در برابر حومه شهر سرسبز و روستایی، طیف متنوعی از افراد را به خود جذب می‌کند.
  • سلام اکثر ایالت ها نیاز به کادر درمان دارن اما مهاجرت به استرالیا از طریق رشته اتون پیش نیازهای زیادی داره .
  • زیر مجموعه‌های هر یک از این روش‌ها به قدری زیاد است که توصیه می‌کنیم پیش از انتخاب شیوه مهاجرتی خود، حتما با بررسی کامل شرایط خود از وکلای مهاجرتی شرکت ادیسه مشورت بگیرید تا بتوانید بهترین شیوه مهاجرتی را انتخاب کنید.
  • این چک لیست راهنمایی جهت بسیاری از کارهایی است که باید هنگام جابجایی انجام دهید تا یک زندگی جدید در استرالیا را شروع کنید.

همسر و فرزندان زیر 23 سال خود را می توانید با خوب به استرالیا ببرید. ارائه گواهی تمکن مالی برای برخی از برنامه‌ها یا ایالات استرالیا اجباری نیست، در حالی که ارائه این گواهی برای تمامی برنامه‌ها و استان‌های کانادا الزامی است. برخورداری از رفاه در یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان از نظر اقتصاد، علم، فرهنگ، رفاه در زندگی و…

برای مهاجرت به استرالیا چه مدرک زبانی نیاز است؟

البته هر یک از شیوه‌های مهاجرتی و ویزاها، به مدرک منحصر به فرد خود نیاز دارند. هرچند که برخی از اصطلاحات و مواردی از این دست ممکن است که میان انگلیسی رایج در استرالیا و انگلیسی رایج در بریتانیا و آمریکا فاصله بیاندازد، اما به طور کلی فهم و درک زبان در استرالیا با توجه به تسلط نسبی بیشتر افراد در سراسر جهان به این زبان، چندان دشوار نخواهد بود. این شهر پایتخت استرالیا است؛ هرچند شهر آن معمولا در کنار اسم شهر وسوسه‌برانگیز سیدنی دیده نمی‌شود.

به استرالیا سفر کنید

اما یقین داریم به زودی جان می‌گیرد و بزرگ می‌شود و تبدیل می‌شود به بزرگترین پلتفرم مهاجرت در سراسر دنیا. ما در ایمیگو هر روز قدم‌های کوچکی برمی‌داریم برای فتح قله‌ای که پیش چشممان قرار دارد و به واقعیت تبدیل کردن این تصویر باشکوه. اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم پناهنده کسی است که در کشور خود امنیت جانی ندارد و مورد آزار و اذیت قرار می‌گیرد. هر کدام از این برنامه‌های مهاجرتی شرایط و مزایای منحصر به خود را دارند که در ادامه به طور مفصل به آن‌ها خواهیم پرداخت. طبق موضوع گفته شده هیچ عجیب نیست که در سال ۲۰۲۲ تعداد مهاجران استرالیا ۱۰۹۶۰۰ نفر اعلام شد.

محصولات موسسه

این تصمیم‌ گیری زمانی رخ می‌دهد که دافعه کشور مبدا مانند شرایط شخصی و خانوادگی فرد، اجتماعی، اقتصادی و یا آموزشی بیشتر و پر رنگ تر از جاذبه آن باشد. در نتیجه افراد برای حرکت به سمت آینده، تغییر شرایط و تحقق آرزوهای خود به مهاجرت فکر می‌کنند. مهاجرت به استرالیا یا هر کشور دیگری تصمیم و انتخاب بزرگی است که یک فرد برای خود و یا خانواده خود انجام می دهد. این تصمیم گیری ممکن است زمانی رخ می دهد که دافعه کشور مبدا مانند شرایط اجتماعی، اقتصادی و یا آموزشی بیشتر و پر رنگ تر از عوامل جذب کننده ی آن است و در نتیجه افراد برای حرکت به سمت آینده، تغییر شرایط و تحقق آرزوهای خود به مهاجرت فکر می کنند. همانطور که قبلاً هم اشاره کردیم از جمله مهمترین مزایای این سیستم، عدم اعمال نظر سلیقه‌ای افسر ویزا است. در این سیستم با توجه به مدارک موجود و با استفاده از جدول امتیازبندی، امتیاز متقاضی تعیین می‌شود.

درود بر شما،به علت پاندمی کرونا تمامی مشاوره ها ی مجموعه به صورت تلفنی برگذار می شود.برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما سایت تماس حاصل فرمایید. درود بر شما، برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما سایت تماس حاصل فرمایید. چند نمونه از رایج‌ترین سوالاتی که افراد در زمینه مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص خواهند داشت را در زیر مطرح کرده‌ایم.