دسته‌ها
اخبار

راهنمای قطعی مهاجرت به کانادا تمام موارد مهاجرت به کانادا در یک صفحه-مهاجرت دی بی

مشکل دیگری که برخی از مهاجران با آن مواجه هستند عدم تسلط کامل به زبان مقصد است که این در روند تحصیل، کاریابی، برقراری ارتباط و زندگی روزمره خلل ایجاد می کند. با این همه آیا اخذ اقامت کانادا و زندگی در این کشور برای شما مناسب است یا خیر؟ این مقاله را درمورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا دنبال کنید تا بتوانید تصمیم‌گیری درستی انجام دهید. با دانستن تمامی مزایا و معایب مهاجرت به این کشور و زندگی در کانادا، می‌توانید درمورد اینکه آیا کانادا ارزش مشکلات و سختی‌های مهاجرت را دارد یا خیر، نتیجه‌گیری درستی انجام دهید. وقتی از صحبت از زندگی و کار در خارج از کشور باشد، انتخاب اول بیشتر افراد بررسی روش های مهاجرت به کانادا است. زیرا این افراد حرفه‌ای می‌دانند کانادا فرصت‌های بیشماری را برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت‌های شغلی هر شخص، مقابل او قرار می‌دهد. از طرف دیگر شهرهای کانادا همیشه در ده رتبه برتر لیست‌های بهترین شهرهای جهان برای زندگی وجود داشتند.

  • ایرانیان در سال 2021 با تعداد 16,900 مهاجر، پس از هند، چین و فرانسه بیشترین تعداد مهاجران کانادا را به خود اختصاص داده اند.
  • اما از طرف دیگر اننخاب یک موسسه نامعتبر و بدنام هزینه مادی و زمان تلف شده زیادی را به شما تحمیل خواهد کرد.
  • مشاوران و کارشناسان ارشد موسسه مهاجرتی وکلای برگزیده اصطهباناتی دارای تخصص کاری و آگاه از آخرین قوانین مهاجرتی هستند.
  • هزینهٔ درخواست برای متقاضی، ۱۰۸۰ دلار و برای همسر و فرزندان ۱۷۱ دلار کانادا است.
  • سفارت کانادا در ترکیه، ارمنستان و امارات از بهترین گزینه ها می باشند.

احتراما” بنده 42 ساله دارای 12 سال سابقه وکالت پایه یک در اصفهان و دارای پسری 14 ساله و همسرم هم کارمند هستند با توجه به اینکه قصد اقامت در کشور کانادا جهت تحصیل فرزندم و اشتغال را دارم تقاضای راهنمائی استدعا می گردد. سلام بهترین راه برای شما این است که برای اخذ ویزای اقامت کاری درخواست دهید و این بهنرین را برای انجام این اقدامات است. همچنین دفاتر کاریابی، سایت های کاریابی و ارتباط مستقیم با کارفرما می تواند در در زمینه کاریابی به شما کمک نماید. تحصیل در کشور کانادا بسته به شرایط سنی، مدرک زبان و رزومه علمی شما دارد.

بورس تحصیلی کانادا

شرکت مهاجرتی الست گروپ بی تردید یکی از باتجربه ترین شرکت های مهاجرتی در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری می باشد. کانادا یک کشور بسیار مناسب برای شروع تجارت است و همین موضوع نیز سبب شده که خرید یا مشارکت در بیزنس یکی از محبوب‌ترین روش‌های اخذ ویزای کانادا برای متقاضیان به‌شمار رود. این روش یک راه بسیار مناسب برای سرمایه‌داران بوده و این فرصت را برای آن‌ها فراهم می‌آورد که بتوانند با شروع کسب‌وکار خود، بلافاصله کسب درآمد کنند. از سوی دیگر، دولت کانادا هیچ محدودیتی در زمینه‌ی منطقه‌ای و استانی برای این برنامه وضع نکرده و این موضوع تاثیر بسیار زیادی در استقبال متقاضیان از این روش داشته است. سوابق تحصیلی پس از سوابق شغلی مهم‌ترین فاکتور شرایط مهاجرت کاری به کانادا است.

مهاجرت به کانادا از روش تجربه کبکی (PEQ)

متقاضیان سرمایه‌گذاری در این مناطق بعد از انتخاب زمینه‌ی مورد نظر برای سرمایه‌گذاری و برآورده‌کردن شروط لازم، می‌توانند ویزای سرمایه‌گذاری کانادا را دریافت کرده و به این کشور مهاجرت کنند. متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا با داشتن یک پیشنهاد کاری می‌توانند اقدام به اخذ مجوز کار در کانادا نمایند. یکی از مطمئن ترین روش های مهاجرت کاری به کانادا است که فردا از ابتدای ورود به کانادا می‌تواند درآمدزایی نماید. همچنین تمامی متقاضیان باید آزمایشات پزشکی را از سر گذرانده و گواهی عدم سوءپیشینه را در هنگام ثبت درخواست خود ارائه کنند.

سیستم اکسپرس اینتری کانادا نه تنها یکی از محبوب ترین روش ها یکی از کارآمدترین سیستم های مهاجرت به کانادا تا به امروز است. اگر بخواهید برای تحصیل در کانادا قدم پیش بگذارید باید رزومه تحصیلی خود را همراه داشته باشید. هرچه رزومه شما پربارتر باشد امکان مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم برای شما بیشتر می شود.

دانشگاه ساسکاچوان کانادا

بر اساس این قانون کودکان متولد شده در خاک کانادا صرف نظر از تابعیت پدر و مادرشان می‌توانند تابعیت کانادا را دریافت کنند. پدر و مادر کودکی که در کانادا متولد شده است اگر دارای تابعیت کانادا نباشند، می‌توانند پس از رسیدن فرزندشان به 18 سالگی مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند. از راه های مختلفی می توان در این کشور سرمایه گذاری کرده و اقامت گرفت. اقامت کانادا از طریق خرید ملک، یکی از روش های اخذ اقامت در این کشور می باشد. در واقع خرید خانه در کانادا و گرفتن اقامت از روش های معمول برای مهاجران در این کشور می باشد. از جمله چالش هایی که یک مهاجر در کشور کانادا با آن روبروست آب و هوای سرد و زمستان های طولانی تر در برخی نقاط آن است که قطعا هر مهاجر پس از مدتی اقامت در کانادا با این نوع از آب و هوا سازگار می شود.