دسته‌ها
اخبار

امتیاز مهاجرت به استرالیا: 【امتیاز تحصیلات+تجربه کار+همسر،سن+زبان】 صباپلن-مهاجرت دی بی

برای مثال برای مهاجرت تحصیلی حداقل آیلتس 6.5 آکادمیک لازم است اما برای مهاجرت کاری آیلتس 5 یا 5.5 جنرال هم کفایت می‌کند. تمام این آزمون های زبان انگلیسی را می توان در مراکز مختلف آزمون در سراسر جهان شرکت کرد. لطفا توجه داشته باشید که آزمون زبان انگلیسی برای ویزای استرالیا باید به روز باشد و در صورتی که چندین سال قبل یکی از این آزمون های زبان را انجام داده اید، باید بررسی کنید که آزمون شما برای درخواست ویزای شما شناخته شود. دقت نمایید که هر مسیر مهاجرتی یک میزان تسلط به زبان انگلیسی را می طلبد اما به طور کلی می توان گفت متقاضی برای اخذ ویزا می بایست مدرک زبان آیلتس با حداقل نمره 4.5، مدرک PTE آکادمیک با حداقل نمره 30 یا تافل iBT با نمره 32، را ارائه دهد. دقت نمایید که سطح مربوطه مطابق با CEFR در حد A2 الی B2 می بایست باشد. توجه به این نکته ضروری است که ویزای ازدواج آینده (زیر کلاس 130) یک ویزای غیر مهاجرتی و موقت است.

  • ملبورن شهر فستیوال‌های هنری، ورزش‌های گوناگون، موزه‌های بسیار زیبا و دیدنی‌های بی‌شمار است.
  • در این مطلب قرار است از شرایط مهاجرت به استرالیا و اقامت در آن برایتان بگوییم.
  • توجه داشته باشید که مهاجرت تجاری می تواند بسیار پیچیده باشد و حتی تعیین اینکه آیا شانس خوبی برای واجد شرایط بودن دارید نیز دشوار خواهد بود.
  • می‌توانید با ماشین حساب آنلاین، هزینه دولتی صدور ویزا را با توجه به شرایط خود محاسبه کنید.
  • ما در این مجموعه از ابتدای راه همراه شما متقاضیان محترم خواهیم بود و در تمام مراحل اخذ ویزا تا اقامت در کشور مقصد شما را یاری خواهیم کرد.

از دیگر روش‌های مهاجرت به استرالیا که بسیار پرطرفدار نیز می‌باشد، می‌توان از مهاجرت تحصیلی نام برد. دانشگاه‌های استرالیا از سطح کیفیت آموزش بالایی برخوردار بوده و رتبه‌های زیادی در سطح جهانی به خود اختصاص داده است. مهاجرت به آمریکا و اخذ اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت، ساده ترین راه برای ورود به ایالات متحده و دریافت گرین کارت می‌باشد. سرمایه گذاری در کشوری که به عنوان اولین اقتصاد بزرگ دنیا شناخته شده ،قطعاً پیشرفت ها و منافع زیادی را برای سرمایه گذاران به همراه خواهد داشت. سرمایه گذاری می‌تواند در شرکت خود شما باشد یا در شرکت‌هایی که مراکز منطقه‌ای آنها را تایید کرده است.

مقدمه مهاجرت به استرالیا

در حال حاضر صدور این نوع ویزا مشروط به داشتن پذیرش از یک دانشگاه معتبر از این کشور می­باشد و دانشجو بایستی در دانشگاه حضور پیدا کند و امکان این را ندارد که آنلاین کلاس‌های خود را بگذراند. پیش از هر چیز باید بگوییم این روشبدون مجوز و غیر قانونیاست که یکی از راه‌هایی است که متاسفانه در ایران بسیار مرسوم شده و موسسه مهاجرتی فارس مهاجر به هیچ عنوان این راه را به شما پیشنهاد نمی‌کند. دانشگاه‌های معتبری همچون دانشگاه ملی استرالیا، دانشگاه سیدنی، دانشگاه ملبورن، دانشگاه نیو ساوت ولز و دانشگاه کوئینزلند سالانه دانشجویان زیادی را از سراسر جهان در کلاس‌های خود جای می‌دهند. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا کارشناسان شادا با شما تماس بگیرند. استرالیا برای پذیرش مهاجرین در بیشتر معیار سنجی های خود از سیستم مبتنی بر امتیاز بندی استفاده میکند. • در خواست اسپانسر از یکی از کارفرماهای استرالیا به این ترتیب که فرد مورد نظر بتواند از همین ایران توسط یکی از کارفرما ها در استرالیا استخدام گردد.

مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، صرفاً هزینه‌های عمومی مهاجرت به استرالیا هستند. بنابراین شما باید توانایی پرداخت سایر هزینه‌های مهاجرتی متناسب با روش منتخب‌ خود را نیز داشته باشید. استرالیا برای افراد بازنشسته‌‌ای که هم واجد شرایط هستند و هم تمایل دارند سال‌های بازنشستگی‌شان را در این کشور بگذرانند، ویزای بازنشستگی صادر می‌کند.

فایل تصویری موسسه ملک پور در رابطه با مقایسه کشورهای کانادا و استرالیا

ویزای کار و مهارت استرالیا به صاحبان مشاغل خاص این فرصت را می‌دهد که برای یک ویزای کار بلندمدت در استرالیا بدون نیاز به حامی مالی یا شغلی درخواست دهند. همچنین با داشتن این ویزا لازم نیست سه ماه کار مشخصی را در تعطیلات کاری اجباری انجام دهید. ویزای نامزدی برای افرادی است که هنوز در مورد ازدواج مطمئن نیستند ولی تصمیم دارند با مهاجرت به استرالیا و شناخت بیشتر نامزد خود با او ازدواج کنند. متقاضیان ویزای نامزدی استرالیا نیز باید شرایطی که در این قسمت معرفی شده را دارا باشند. اداره مهاجرت به استرالیا برای افراد متقاضی مهاجرت در حدود ۱۵۰ مدل ویزا ارائه می‌دهد، داشتن اطلاعات درباره ویزاها می‌تواند در این مسیر تاثیرگذار باشد. اگر دانش‌آموز با سن کمتر از ۱۸ سال درخواست اخذ ویزای تحصیلی داشته باشد، لازم است علاوه بر پروسه عادی اخذ ویزای ۵۰۰، فرم‌های مربوط به تمهیدات رفاهی را هم تکمیل کند.

ویزاهای استرالیا در دو دسته مهاجرت با اخذ اقامت دائم و غیر مهاجرتی با گرفتن اقامت موقت هستند. هرکدام از روش های مهاجرتی شرایط خاصی دارند که با توجه به هدف خود از مهاجرت باید واجد شرایط باشید تا بتوانید به استرالیا سفر یا مهاجرت کنید. پس از مهاجرت به استرالیا در بسیاری از مواقع متقاضی به دنبال اخذ اقامت دائم استرالیا است، نحوه گرفتن اقامت استرالیا برای هر کدام از روش ها مستلزم داشتن شرایطی است. در صورت داشتن شرایط مورد نظر می توانید موفق به اخذ اقامت دائم این کشور شوید.

برخی ویزاهای دیگر مانند ویزای نخبگان برای برخی افراد بسیار ویژه، روش سرمایه‌گذاری‌های بسیار کلان و… افرادی که به دنبال مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص هستند، پس از آن که موفق به دریافت مهاجرت کاری به استرالیا شدند می‌توانند ویزای مهاجرت کاری و اقامت در این کشور را دریافت کنند. آن‌ها همینطور می‌توانند خانواده خود را نیز با خود به استرالیا ببرند.

شخص باید بتواند امتیازبندی لازم را به دست آورد، در این صورت می‌تواند ویزا و اقامت این کشور را کسب کند. گفتنی است که این ویزا نسبت به دیگر اقسام ویزای مهارتی استرالیا، شرایط آسان‌تری دارد. افرادی که تصمیم دارند از طریق مرزهای هوایی و آبی وارد این کشور بشنود و پناهندگی بگیرند کاملا در اشتباه هستند. اگر شخصی قصد داشته باشد از طریق مرزهای آبی وارد این کشور شود، به جزایر دور دست تبعید خواهد شد. اگر والدین یا یکی از آنها مقیم دائم استرالیا باشد کودکی که در استرالیا متولد می‌شود تابعیت استرالیا را خواهد داشت.

شرایط اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا به نحوی نیست که کودکان بتوانند به محض تولد تابعیت و شهروندی استرالیا را به دست آورند، چرا که اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا شامل رعایت برخی از موارد زیر می شود. کسب حداقل 65 امتیاز از 100 امتیاز در نظر گرفته شده توسط اداره مهاجرت استرالیا، برای کسب این نوع ویزا ضروری است. دارنده ویزای 198 می تواند اجازه اقامت دائم خود و خانواده اش را نیز به دست بیاورد.