دسته‌ها
اخبار

اقامت از طریق کار در عمان️اقامت کاری عمان 2022️-مهاجرت دی بی

مسئله بسیار مهم این است که شخص متقاضی باید توانند اثبات نماید که شغل و درآمد او در این کشور ماهیانه حدود 300 ریال عمان می باشد و این مبلغ برای پرداخت هزینه های همراهان او کفایت می کند. همچنین باید یک اجاره نامه ارائه نماید که ثابت کند که یک خانه در این کشور دارد و این اجاره نامه می تواند یا به نام کارفرمای او باشد و یا به نام خود شخص متقاضی. متقاضی همچنین باید یا از حساب ماهیانه و حقوق و دستمزد خود پرینت ارائه دهد و یا از گردش حساب 6 ماهه خود. برای مهاجرت به عمان از طریق کار می توان به این امر اشاره نمود که حدود ۲۰ % از کل جمعیت کارکنان عمان اتباع خارجی می باشند. بیشترین قسمت هایی که جذب نیرو در آنها صورت می‌گیرد فناوری اطلاعات، دبیری، مدیریت و تدریس زبان خارجه می باشد. لازم به ذکر است که در سال‌های گذشته کشور عمان نرخ بیکاری چشمگیر و بسیار پایینی را به اسم خود ثبت کرده است که در سال ۲۰۱۷ این میزان به 2/3% درصد کاهش پیدا کرده است.

ثروتمند بودن کشور عمان، نرخ تولید ناخالص سالانه 3.7% داشتن ارز ملی با ارزش و تورم صفر در این کشور شرایط مهاجرت به عمان برای ایرانیان را فراهم آورده است. مثلا وقتی شما ملکی را در عمان خریداری می‌کنید، آن ملک برای همیشه متعلق به شما نخواهد بود بلکه مالکیت آن ملک، فقط تا 90 سال به شما تعلق خواهد داشت. البته در طول تمام مدتی که آن ملک به نام شماست، اقامت عمان را نیز خواهید داشت. محدودیت دیگری که دولت عمان برای خارجی‌ها جهت خرید ملک در نظر گرفته، این است که شما به عنوان یک خارجی و سرمایه گذار، نمی‌توانید در هر جایی که دل‌تان خواست اقدام به خرید ملک کنید بلکه خود دولت عمان، مناطق مجاز برای خرید ملک را به شما اعلام می‌کند.

مرز عمان با عربستان سعودی و امارت متحده عربی مرز زمینی می باشد، اما کشور عمان با کشور ایران مرز دریایی دارد و دریای عمان بین این دو کشور قرار گرفته است. پایتخت و بزرگترین شهر عمان شهر مسقط و زبان رسمی مردم این کشور عربی است اما می توان گفت که زبان دوم این کشور انگلیسی است و اکثر مردم این کشور به آن مسلط هستند. نوع حکومت کشور عمان سلطنت مطلقه است و فرمانروایی آن پادشاهی بی چون و چرا است اما پارلمان نیز در این کشور نقش اندکی در قانون گذاری و بازرسی دارد.

  • یک روش تضمینی و مطمئن برای مهاجرت به عمان استفاده از شرایط اشتغال و کار در عمان است.
  • طبق آخرین آمار سرشماری، کشور عمان بالغ بر 4 میلیون و 657 هزار نفر جمعیت دارد.
  • در قلب این کشور که پایتخت آن است یعنی شهر مسقط، بزرگ ترین شهر عمان، قرار دارد که در بین کشور های عربی به برخی دلایل به عروس کشور های عربی معروف است.

باتوجه به سوابق ارایشگری خود میتونید برای کشور المان اقدام کنید . این‌طور به نظر می‌رسد که کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه عمان به دلیل ارائه امکانات ورزشی مناسب و بالابردن درآمدهای ورزشکاران و از سویی دیگر نزدیکی به ایران، به کشوری محبوب برای ورزشکاران ایرانی بدل شود. شرایط فرد متقاضی ورود به خاک عمان از طریق ازدواج، روند خاص خودش را دارد.

تحصیل پزشکی در آلمان شرایط تحصیل *رایگان* 2023

همچنین در این کشور مالیات بر درآمد وجود ندارد که مزیت خوبی به‌شمار می‌آید. همچنین فرد متقاضی باید از طرف کارفرما دعوت نامه داشته و تحصیلات کارشناسی را به پایان رسانده باشد. با توجه به حجم بالای پروژه های ساخت و ساز در این کشور، هر سال شاهد افزایش استخدام مهندس عمران در عمان هستیم. گرچه در مقایسه با قطر و امارات، عمان توسعه کمتری را تجربه کرده اما روند پیشرفت این کشور در سال های گذشته فوق العاده بوده است.

ویزای عمان برای اتباع ایرانی

از نکات مهم مهاجرت به عمان این است که به علت ارزشمندی پول آن و وضعیت اقتصادی خوب در چند سال اخیر، مکان مناسبی برای سرمایه گذاری و کار را برای افراد، فراهم نموده است. افراد می توانند برای ثبت شرکت در عمان و سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمایند. برای اخذ اطلاعات بیشتر در رابطه با نکات مهم مهاجرت به عمان و مقایسه آن با کشورهای اروپایی، می توانید با موسسه ملک پور، تماس بگیرید و مشاوره تخصصی و رایگان دریافت نمایید.

دریافت اقامت کشور عمان از طریق سرمایه‌گذاری، یک برنامه جدید است که در سال 2021 راه‌اندازی شد. این برنامه به افراد اجازه می‌دهد تا در اقتصاد عمان سرمایه‌گذاری نمایند و مجوز اقامت بلندمدت دریافت کنند. ویزای سرمایه‌گذاری با اعتبار 10 ساله یا 5 ساله صادر می‌شود و هر دو قابل تمدید هستند. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً قبل از انتخاب هر یک از روش‌های مهاجرتی، با وکلا و کارشناسان موسسه مهاجرتی آتیه آفرینان ایرانیان مشورت کنید و با سپردن پرونده مهاجرتی خود به این موسسه، مهاجرت و اخذ اقامت عمان را برای خود، حتمی بدانید. همان طور که گفته شد جهت مهاجرت به عمان و اخذ اقامت و تابعیت عمان باید از راه خون اقدام کرد این بدین معنا است که اگر فرزند از پدر عمانی که حتی ممکن است در کشور دیگری اقامت داشته باشند متولد شود صاحب تابعیت عمان می شود.