دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا و شرایط آن در 2022 گروه مهاجرتی پاسارگاد

شما عزیزان در صورت تمایل می توانید با موسسه تماس بگیرید، مشاورین ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان خواهند بود. افراد نخبه و مستعد می‌توانند از طریق ویزای نخبگان و استعدادهای درخشان (ساب کلس 124 و 858) اقامت دائم استرالیا را دریافت کنند. متقاضیان باید هنگام درخواست این ویزا خارج از کشور استرالیا زندگی کرده و استعداد و نبوغ آن‌ها در سطحی بین‌المللی شناخته شده باشد. افراد مستعد در رشته‌های تخصصی، ورزشی، هنری و یا دانشگاهی می‌توانند برای این ویزا اقدام کنند. دارندگان ویزای گلوبال تلنت و ساب کلس‌های مذکور می‌توانند به طور دائم در استرالیا به تحصیل، کار و زندگی مشغول گردند.

  • استرالیا به دلیل جذب نیروی متخصص هم دارای موقعیت های شغلی مناسب و هم دارای اقتصادی پویا میباشد.
  • ظمنا در صدور این ویزا اولویت هایی در نظر گرفته خواهد شد، که اداره مهاجرت استرالیا طبق قوانین آن ها را در نظر خواهد گرفت.
  • متوسط درآمد افراد شاغل در کشور استرالیا آن هم پس از کسر مالیات در حدود سالانه 60 هزار دلار استرالیا می‌باشد.
  • برای مهاجرت به این کشور روش‌های مختلفی از جمله تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی وجود دارد و بر اساس مقیاس هایی همچونزبان، تحصیلاتو سندر «سیستم امتیازبندی» اداره مهاجرت، می‌توان ویزای این کشور را گرفت.
  • استرالیا برای صدور ویزا به مهاجران یک جدول امتیاز بندی دارد و متقاضیان ویزاهای 190، 189، 188، 489، 491 باید از طریق سیستم امتیازبندی استرالیا اقدام کنند.

یک پسر 9 ساله دارم.که مدرک کودکان نخبه از یک موسسه در کانادا رو داره. بنده فوق لیسانس مهندسی عمران دارم و با محاسباتی که خودم انجام دادم، برای ویزای 189 بین 65 تا 75 امتیاز می توانم کسب کنم. سوال بنده این است که برای این ویزا و این رشته، داشتن سابقه ی کار الزامی است یا فقط در کسب امتیاز بیشتر کمک می کند. فقط متقاضیان اخذ ویزاهای؛ 188، 189، 190، 489 و 491 باید از طریق سیستم امتیازبندی اقدام کنند. مهاجرت به استرالیا هم با توجه به شرایط موجود و سخت‌گیری‌های دولت این کشور، با دشواری‌ها و پیچیدگی‌هایی همراه است. هزینه مهاجرت به استرالیا با توجه به نوع ویزای صادره و مراحل مهاجرت متفاوت است.

اخذ تابعیت استرالیا از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری معمولی نیازمند نشان دادن حداقل 2 میلیون دلار سرمایه، سابقه مدیریتی سطح بالا و یا مالکیت حداقل 10 درصد یک بیزینس و سرمایه گذاری حداقل به مبلغ 1.5 میلیون دلار است. در سرمایه گذاری ویژه فرد باید حدود 5 میلیون دلار سرمایه داشته و تعهد نماید که حداقل 5 میلیون دلار را در مدت 4 سال در استرالیا سرمایه گذاری می نماید. یکی از شایع‌ترین روش‌های مهاجرت به استرالیا در میان ایرانیان، مهاجرت از طریق اخذ پذیرش تحصیلی است. همانطور که اشاره کردیم، نظام آموزشی استرالیا از استانداردهای بالایی برخوردار بوده و دانشگاه‌های بسیار معروفی در این کشور با رتبه‌های زیر 100 جهانی قرار گرفته‌اند؛ به عبارت واضح‌تر، 7 دانشگاه از 10 دانشگاه برتر این کشور دارای رنکینگ زیر 100 جهانی هستند. نظام آموزشی استرالیا جایگاه مهمی در اقتصاد و فرهنگ این کشور را به خود اختصاص داده است.

شرایط ویزای سرمایه گذاری چیست؟

هدف این نوشته ارائه توضیحی اجمالی درباره شرایط و هزینه ویزاهای متداول استرالیا و انتخاب بهترین مسیر مهاجرت است. با جمعیت بیش از پنج میلیون نفر، سیدنی بزرگ‌ترین شهر استرالیا و خانه برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های این کشور محسوب می‌شود. مهاجران جوان و دانشجویان اغلب برای زندگی به مرکز شهر سیدنی با خیابان‌های نورانی، آسمان‌خراش‌ها و انواع مراکز تفریحی متنوعی می‌روند اما زندگی خانوادگی نیز در حومه‌های شهر جریان دارد. سیدنی گران‌ترین شهر استرالیا و یکی از گران‌ترین شهرهای جهان است که هزینه‌های مسکن در آن با نیویورک برابری می‌کند. با این حال این شهر بارها به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی انتخاب شده و فرصت‌های شغلی بسیار زیاد آن سالانه مهاجران زیادی را به خود جذب می‌کند. مدت زمان بررسی درخواست متقاضیان در کشور استرالیا حداقل یک سال و در کانادا حدود 7-9 ماه به طول می‌انجامد.

مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا

هزینه مسکن در این شهر بسیار مقرون به صرفه بوده و از میانگین ملی پایین‌تر است. اهالی کانبرا در طول تابستان برای پیک نیک، دوچرخه‌سواری، ماهیگیری و قایقرانی به حومه‌های شهر می‌روند. جاذبه‌های هنری این شهر همچون موزه هنرهای ملی استرالیا به همراه رستوران‌های مشهور گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کنند.

ویزای ساب کلاس 820 اولین مرحله به سمت ویزای پارتنر دائمی (زیر کلاس 801) است. شما برای هر دو ویزا به طور همزمان اقدام می کنید و تنها یک هزینه درخواست پرداخت می کنید. برای واجد شرایط بودن، باید با یک شهروند استرالیایی، یک مقیم دائم استرالیا یا یک شهروند نیوزیلندی واجد شرایط ازدواج کرده یا در یک رابطه واقعی باشید.