دسته‌ها
اخبار

در حال تخریب فلوریدا، سرفصل ها همه چیز را می گویند: “پیمانکاران با عدم قطعیت روبرو هستند”، “از قبل منجر به کمبود کارگران شده اند”، “نشانه های پرواز مهاجران افزایش می یابد”


اگر پیام ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در اعلامیه انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 مورد انتظار او هفته آینده این است که او کشور را به روشی که ،ت خود را اداره می کند اداره خواهد کرد، این باید یک دلیل عمده برای نگر، باشد. فقط به برخی از ،اوین محلی و ملی نگاه کنید که در این هفته در پاسخ به سیاست جدید ضد مهاجر SB 1718 او ادامه داشته است.

قانون مهاجرت ران دیسانتیس در حال حاضر منجر به کمبود کارگر شده است Vox روز چهارشنبه گزارش داد. یافتن ویدیوهای فلوریدا کار سختی نیست: ده‌ها کلیپ از زمین‌های خالی، کارگاه‌های ساختم، متروکه، و تعداد زیادی از رانندگان کامیون که خواستار تحریم این ایالت هستند، صدها هزار بازدید در این ایالت به دست آورده است. TikTok و توییتر طی ماه گذشته.» و، دیسانتیس کاملاً روشن کرده است که می‌خواهد سیاست خود را در 50 ایالت بی‌نظیر ببیند. بسیار شبیه قانون متعصبانه «نگو همجنسگرا» او.

«دیسانتیس زنگ زده این یک افتخار است [S.B. 1718] در ادامه این گزارش آمده است که این باید به ،وان الگویی برای ملت برای مبارزه با این بحران ایجاد شده توسط رئیس جمهور خودمان عمل کند.

“پیمانکاران در مورد قانون جدید مهاجرت فلوریدا با عدم اطمینان روبرو هستند.” Construction Dive، یک سایت خبری برتر ساخت و ساز و صنعت ساختمان، روز پنجشنبه گزارش داد. ما قبلا اشاره شد در حالی که DeSantis به دنبال تحمیل E-Verify در تمام مشاغل فلوریدا بود، جمهوری خواهان ایالتی پس از مخالفت دنیای تجارت، محدودیت های ضعیف تری را تصویب ،د. اما آسیب وارد شده است، با ویدئوهای ویروسی که نشان می‌دهد کارگاه‌هایی که طبق گزارش‌ها فاقد کارگر در یک روز هفته است.

مادلین زاودنی، اقتصاددان کار و پروفسور دانشگاه فلوریدا شمالی در این گزارش گفت: «به طور حکایتی، در هفته گذشته همه چیز در فلوریدا سخت‌تر شده است. در میان جمعیت مهاجر غیرمجاز ترس زیادی در مورد م،ای قانون برای آنها وجود دارد و من مطمئن هستم که کارفرمایان آنها نیز عصبی می شوند.

“نشانه های فرار مهاجران پیش از قانون جدید مهاجرت فلوریدا افزایش می یابد.” ،وان دیگری را بخو،د سان سنتینل فلوریدا ج،ی در جمعه. این رسانه گزارش داد که برخی از کارگران مهاجر تمام خانواده های خود را از فلوریدا به ایالت های دوستانه تر منتقل می کنند.

بسیاری از افرادی که در ساخت و ساز و مهمان نوازی کار می کنند، تمام خانواده ها را به ایالت هایی مانند پنسیلو،ا، ماساچوست و کارولینای شمالی و ج،ی می برند. سان سنتینل فلوریدا ج،ی گفت. رناتا کاسترو، وکیل مهاجرت در این گزارش گفت: «آنها فقط احساس می کنند خارج از فلوریدا امن تر خواهند بود». کاسترو به این رسانه گفت که دفتر او در چند روز گذشته بیش از یک ماه تمام تماس دریافت کرده است.

او ادامه داد: «دیدن این موضوع در پایگاه ران دیسانتیس – همه گروه‌هایی که به کار غیرقانونی متکی هستند، جالب خواهد بود. بررسی واقعیت: درست است. غذای موجود در خواربارفروشی‌ها و روی میز آشپزخانه ما به لطف نیروی کار مهاجر است، و این برای دسانتیس و پایگاه او به همان اندازه که برای هر ، دیگری صادق است. که ما را به این تیتر بعدی می رساند.

“در فلوریدا، کارگران کشاورزی ترسیده و آماده تغییرات تحت قانون جدید مهاجرت هستند.” NBC News روز پنجشنبه گزارش داد. یکی از این کارگران مزرعه، کارگری اهل سالوادور است که می خواست برای محافظت از خود ناشناس بماند. او به NBC گفت که مایل است در فلوریدا بماند، “اما وضعیت کاری بسیار سخت خواهد شد.” الویرا سپدا، یک کشاورز در هومستد، گفت که در روزهای پس از امضای SB 1718 در یافتن کارگران با مشکل مواجه بود.

او در این گزارش گفت: «اقتصاد فلوریدا ج،ی اینجا در هومستد کشاورزی است. «بیشتر آنها که می د،م فاقد مدرک هستند. چه ،ی می خواهد برداشت کند؟» دیسانتیس ممکن است بخواهد به بازگرداندن آن 800 عضو گارد ملی فلوریدا فکر کند او به ،وان بخشی از یک شیرین کاری ضد مهاجر به تگزاس فرستاد و آنها را وادار به انتخاب کنید زیرا او همه کارگران را از ایالت بیرون می کند.

اما به کنار همه بداخلاقی ها، ترس واقعی است. این هفته سازمان حقوق مدنی لاتین LULAC همچنین یک توصیه سفر صادر کرد هشدار به لاتین تبارها در مورد سفر به ایالت، SB 1718 را “بی رحمانه” خواند و هشدار داد که خانواده ها می توانند تحت پیگرد قانونی قرار گیرند و با آنها “مانند جنایتکاران” رفتار شود. “مادر بزرگ یا خاله” به یک پارک موضوعی LULAC گفت که خانواده‌ها اکنون می‌توانند براساس مقرراتی که راننده را برای انتقال یک فرد غیرقانونی به ایالت جرم می‌داند، حتی اگر یکی از عزیزانشان باشد، از نظر نژادی معرفی شوند.

فلوریدا یک محیط خطرناک و خصمانه برای آمریکایی ها و مهاجران قانونمند است. رئیس جمهور دومینگو گارسیا گفت. «اگر خودت را بیاوری عمه … به دنیای دیزنی … به استودیوی میامی یا یونیورسال، آنها شما را به خاطر آوردن دوست یا خویشاوند غیرقانونی خود به فلوریدا متهم به جنایت خواهند کرد. این گروه همچنین به آریزونا از لحاظ اقتصادی و از نظر قانونی فاجعه بار SB 1070 که تنها در چند ماه اول پس از تصویب بیش از 140 میلیون دلار ضرر داشت. مفاد اصلی قانون در نهایت در دادگاه لغو می شود.

این هشدار سومین هشداری است که از آوریل به این ایالت وارد می شود. توصیه های سفر از گروه LGBTQ برابری فلوریدا و ائتلاف مهاجران فلوریدا، یک ائتلاف حقوق مهاجران در سراسر ایالت متشکل از 65 سازمان عضو و بیش از 100 متحد، پس از تصویب لایحه تبعیض آمیز ایالت “نگو همجنسگرا” و معرفی SB 1718 به وجود آمدند. به اتفاق آرا رای مثبت داد درخواست از هیئت مدیره ملی خود برای مشاوره سفر مشابه.




منبع: http://americasvoice.org/blog/deconstructing-florida-headlines-say-it-all-contractors-face-uncertainty-already-leading-to-worker-s،rtages-signs-of-migrant-flight-grow/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=deconstructing-florida-headlines-say-it-all-contractors-face-uncertainty-already-leading-to-worker-s،rtages-signs-of-migrant-flight-grow