دسته‌ها
اخبار

نگهبانی گشت مرزی از قبل خطرناک است و این دعوای قضایی فلوریدا آن را بدتر می کند


یکی از بزرگترین نگر، ها پس از پایان سیاست ا،اج دسته جمعی ،وان 42 در مرز ایالات متحده و مکزیک این بود که تعداد زیادی از مردم در ساعات و روزهای بعد از آن عبور کنند. هنگامی که این تغییر جمعه گذشته در نیمه شب اتفاق افتاد، مردم نگران بودند که تنگناها در سراسر سیستم پردازش منجر به ازدحام بیش از حد خطرناک در تاسیسات مرزی شود.

خبر خوب این است که بدترین سناریو محقق نشد. در روزهای پس از انقضای سفارش ،وان 42، حدود یک سوم تعداد افراد همانطور که مقامات انتظار داشتند از مکزیک به ایالات متحده بین بنادر ورودی عبور کرد. اما ازدحام بیش از حد مرزها همچنان یک نگر، است. دعوی قضایی در فلوریدا دلیل اصلی این امر است.

چند ساعت قبل از انقضای حکم ،وان 42، قاضی تی. کنت وترل، دوم، از ناحیه شمالی فلوریدا، یک حکم صادر کرد. سفارش موقت جلوگیری از اجرای گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP). یک یادداشت آن را برای آماده شدن برای هجوم مورد انتظار صادر کرده بود. این یادداشت به ماموران اجازه می داد تا برخی از پناهجویان را تحت شرایط خاصی به شرط آزادی مشروط آزاد کنند تا از ازدحام بیش از حد جلوگیری شود.

قاضی معتقد بود که این یادداشت بسیار شبیه به یادداشتی است که او داشت قبلاً دستور داده شده است، CBP را از آزادی مشروط تحت برنامه جایگزین برای بازداشت (ATD) منع می کند. این هفته، قاضی وترل دستور موقت را به یک تبدیل کرد دستور مقدماتی، که تا زمان صدور حکم نهایی یا تا زمان لغو (یا باقی ماندن) آن توسط دادگاه بالاتر باقی خواهد ماند. ،ت ایالات متحده از حکم اولیه به دادگاه تجدید نظر ناحیه یازدهم درخواست تجدید نظر کرده است.

در دستور قاضی وترل، سطوح نسبتاً پایین گذرگاه های مرزی در هفته گذشته به ،وان دلیلی برای بازداشت اجباری دسته جمعی ذکر شده است. از 14 می، فقط 22259 [migrants] در بازداشت بودند.» وی خاطرنشان کرد که این رقم در 10 مه تقریباً 28000 نفر بود

چیزی که او اشاره نکرد این است که امکانات گشت مرزی وجود دارد هنوز پر ازدحام. در روزهای منتهی به جابجایی ،وان 42، ظرفیت رتبه بندی CBP 19000 بود. بر اساس گزارش های خبری، بنابراین ظرفیت سیستم بسیار زیاد است. و هر گونه افزایش گذرگاه‌های مرزی، یا اقدام برای نگه داشتن افراد در بازداشتگاه مرزی برای مدت طول،‌تر به جای سپردن آنها به اداره مهاجرت و گمرک – مانند برگزاری غربالگری پناهندگی در باجه‌های تلفن CBP – این تعداد را بیشتر افزایش می‌دهد.

ICE، به ،ه خود، با اجازه دادن به امکانات خود برای بازگشت به ظرفیت 100 درصد، از ظرفیت 75 درصدی که سال ها به دلیل همه گیری کووید در آن باقی مانده بود، برای بحران مرزی مورد انتظار آماده شد. نتیجه این است که حدود 8500 تخت بازداشت بیشتر در اختیار ICE قرار دارد. این برای افزایش قابل ملاحظه توانایی ،ت در بازداشت پناهجویان تا زم، که بتواند آنها را ا،اج کند، کافی است. اما تخت‌های بیشتر از گلوگاهی مانند آنچه در سال‌های 2018 و 2019 دیدیم، جلوگیری نمی‌کند، زم، که ش،ت ICE در پردازش افراد به سرعت باعث شد تا آنها برای روزهای متوالی در تأسیسات CBP بی‌حوصله باشند.

بازداشت می تواند برای مهاجران خطرناک باشد، به خصوص اگر آنها در حال حاضر آسیب پذیر باشند. اما امکانات CBP می تواند به ویژه ناامن باشد. و هر چه تعداد افراد بیشتری در مراکز دورافتاده مرزی گیر بیفتند، احتمال اینکه ،ی قبل از رسیدن مراقبت‌های پزشکی بمیرد بیشتر است. در واقع، روز چهارشنبه، یک دختر هشت ساله از والدین هندوراسی، با عارضه قلبی مادرزادی، در حضانت مرزب، درگذشت – اولین مرگ کودک در یک مرکز گشت مرزی از سال 2019.

خوب نیست. لازم نیست. و اگر حکم فلوریدا به قوت خود باقی بماند و به محدود ، گزینه‌ها برای آزادی امن پناهجویان ادامه دهد، احتمال تکرار آن بیشتر است.

ثبت شده در زیر: گمرک و حفاظت از مرز، فلوریدا، ،وان 42


منبع: https://immigrationimpact.com/2023/05/19/border-patrol-custody-florida-lawsuit/