دسته‌ها
اخبار

زندگی در ترکیه 2023 ️ هزینه ها ریال + مزایا و معایب سروش فردا-مهاجرت دی بی

شما باید با توجه به هدف خود از مهاجرت به این کشور، یکی از این راه‌ها را برگزینید. شرایط و مدارک لازم جهت اقدام از هر یک از این روش‌ها نیز، با یکدیگر متفاوت است. در ادامه به بررسی دقیق‌تر مهاجرت از طریق تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج و پناهندگی خواهیم پرداخت. طبق قوانین مهاجرتی ترکیه، اتباع خارجی با خرید ملک به ارزش حداقل 250 هزار دلار می‌توانند شهروندی و تابعیت کشور را در همان ابتدا کسب کنند. اما این بدان معنا نیست که شما پس از گرفتن شهروندی می‌توانید ملکتان را بفروشید و یا به دیگری واگذار کنید. بلکه می‌بایست برای حفظ شهروندی تا سه سال ملک خریداری شده را نگه دارید.

همانطور که گفته شد آسانترین راه مهاجرت به ترکیه خرید ملک این کشور است، چرا که در این روش شما به راحتی می توانید اقامت ترکیه را دریافت کرده و پس از مدتی تابعیت و پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. شما می‌توانید از طریق اجاره‌نامه و ثبت رسمی آن، به مدت شش ماه اقامت ترکیه دریافت کنید. بعد از این مدت باید اقامت خود را از طریق ویزای کاری، تحصیلی یا سرمایه‌گذاری تمدید کنید. یکی از بزرگترین مزایا برای اقامت و مهاجرت به ترکیه این است که این امکان برای شما وجود دارد تا شغل مناسبی برای خود پیدا کنید، چرا که در سایت‌های کاریابی این کشور امکان استخدام اتباع خارجی در بسیاری از مشاغل وجود دارد.

اما بیاید از مزایایی مهاجرت به ترکیه غافل نشویم، اول از همه نزدیک بودن این کشور به ایران است، این موضوع باعث می‎‌شود تا امکان رفت و آمد برایتان راحت تر و ارزان تر باشد. مهاجرت امری است که در هر زمانی وجود داشته و مربوط به تمام بشریت بوده است. باتوجه به آمار و اطلاعات بدست آمده در چند سال اخیر مهاجرت به ترکیه رشد بسیاری داشته است؛ زیرا ازنظر وضعیت اقتصادی، تحصیلی، درمانی، سرمایه گذاری و غیره در وضعیت بسیار ایده‌آلی قرار دارد. در ادامه به بررسی شرایط و راه های مهاجرت به ترکیه در سال 2022 می پردازیم.

  • پس از آن فرد برای انگشت نگاری و مصاحبه به پلیس آگاهی فرستاده می شود.
  • ترکیه وضعیت تابعیت دوگانه را به رسمیت می‌شناسد بنابراین می‌توان ضمن اخذ تابعیت این کشور، تابعیت قبلی خود را حفظ کرد.
  • برای مهاجرت تحصیلی به ترکیه لازم است عزمتان را برای تحصیل جزم کنید و پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه اقدام به اخذ ویزای تحصیلی ترکیه کنید.

یکی از راه‌هایی که درنهایت می‌تواند منجر به مهاجرت به ترکیه شود، تحصیل در این کشور است. ترکیه به دلیل ارتباط با اروپا دانشگاه‌های معتبر زیادی دارد و به همین دلیل مقصد افراد زیادی برای تحصیل است. افرادی که قصد دارند تا تحصیلات خودشان را در این کشور ادامه دهند باید بدانند که می‌توانند این دوران را از زمان مدرسه شروع کرده و تا مقاطع بالاتری مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری ادامه دهند.

شرایط اقامت و مهاجرت به ترکیه

مدت ویزای آرایشگری یک سال است، فرد در صورت موفقیت در حرفه خود، سودآوری و جلب رضایت کارفرما ویزایش 2 سال دیگر تمدید می‌شود. هرچند مهاجرت به ترکیه از طریق آرایشگری نیازمند سرمایه اولیه برای راه‌اندازی کسب‌وکار است اما در نوع خود یکی از آسان‌ترین راه‌های مهاجرت است. یکی از راه های مهاجرت به ترکیه از طریق کار در این کشور می باشد. متقاضیانی که قصد دارند از طریق مهاجرت کاری به کشور ترکیه مهاجرت نمایند باید یک پیشنهاد کاری از طرف کارفرمایی در کشور ترکیه برای انجام کاری معتبر و قانونی داشته باشند. برای کسب پیشنهاد کاری، ایرانیان می توانند بدون نیاز به اخذ ویزا به مدت 90 روز به این کشور سفر کنند و به صورت حضوری به دنبال کار در این کشور بگردند و یا از طریق وبسایت های کاریابی در کشور ترکیه اقدام به یافتن کار مناسب نمایند. نرخ بیکاری کشور ترکیه بالا می باشد، به همین دلیل پیدا کردن کار در این کشور آسان نیست و متقاضیانی که آگاه به زبان ترکی می باشند شانس بیشتری برای یافتن کار نسبت به متقاضیان انگلیسی زبان دارند.

سفارت ایران در ترکیه کجاست ؟

اخذ شهروندی در ترکیه، بهترین روش مهاجرت به این کشور محسوب می شود که به واسطه آن، شما به مزایای زیادی از جمله حق دریافت پاسپورت دست خواهید یافت. برای شناخت بیشتر این مزیت همین کافی است که بگوییم با داشتن پاسپورت ترکیه، می توانید به حداقل 70 کشور جهان، بدون نیاز به ویزا سفر کنید و این یک شرایط جدید و قابل توجهی برای علاقه مندان به سفرهای خارجی ایجاد خواهد کرد. با خرید ملک شما می توانید به راحتی، اقامت کشور ترکیه را به دست آورده و به این کشور زیبا و همسایه، مهاجرت کنید. فرآیند خرید ملک در ترکیه و طی کردن مسیر مهاجرتی، نسبت به روش های دیگر، به مراتب آسان تر بوده و مزایای زیادی به همراه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله اخذ اقامت ترکیه با اجاره خانه را مطالعه نمایید.

برای ثبت شرکت شرایط مهاجرت به ترکیه 2022 چطور هست؟ من کارگاه تولیدی مبل دارم. باید بیزینس پلن ارائه بدم؟ چطور میتونم کار پخش رو در ترکیه انجام بدم؟ 15 سال سابقه کار دارم ممنون میشم شرایط مهاجرت به ترکیه رو بهم بگین. روش‌های گوناگونی مثل خرید ملک، سپرده‌گذاری در بانک یا دریافت اوراق قرضه در دسته بندی سرمایه گذاری در ترکیه جای می گیرد.

برای اطلاعات درباره پذیرش تحصیلی رایگان روی گزینه زیر کلیک کنید و یا فرم ارزیابی را تکمیل کنید و امتیاز خود را مشاهده کنید. این کشور در را به روی افرادی که از ترس جان خود به ترکیه پناه می‌برند، باز می‌گذارد. در این روش شما نمی‌توانید درخواست کار بدهید بلکه یک کارفرمای ترک باید به شما پیشنهاد شغلی دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید. بله اما باید نیروی کار استخدام نمایید که برای اطلاعات بیشتر می توانید با دفاتر mie تماس حاصل نمایید. دوست گرامی برای اطلاعات کامل می توانید با دفتر MIE تماس حاصل نمایید.