دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا همه چیز درباره اقامت استرالیا-مهاجرت دی بی

صدور ویزای تحصیلی به خصوص برای ایرانیان نرخ بالاتری نسبت به کلیه سابکلس‌های ویزای دیگر در اداره مهاجرت استرالیا را دارد. در واقع این قضیه ناشی از سیاست‌های اقتصادی تقریبا همه‌ی کشورهای جهان از جمله همین کشور مورد بحث‌یعنی استرالیا بر می‌گردد. همانطور که در این نوشتار بیان شد مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا از شش روش متفاوت (کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری، تولد، پناهندگی و ازدواج) امکان پذیر می باشد که به بررسی آن پرداختیم. این مقاله توسط موسسه ملک پور به نگارش در آمده است و هر گونه کپی برداری از آن غیر مجاز و عملی غیر حرفه ای تلقی می شود. برای درک بهتر این موضوع می توانید شرایط اخذ تابعیت در استرالیا را در روش های متعدد مشاهده نمایید.

پس در این شرایط، اخذ ویزا به شما و مدارکی که ارائه داده‌اید ارتباط پیدا می‌کند. استرالیا علاوه بر وضعیت جغرافیایی، اقتصاد و زیرساخت های پایدار و مستحکم، موقعیت های کاری و استانداردهای بالای زندگی به عنوان یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی پیشرفته دنیا شناخته شده است. خدمات درمانی استاندارد و سیستم آموزش و پرورش این کشور از دلایل انتخاب استرالیا به عنوان مکانی امن برای زندگی می باشد. از راه های گوناگونی می توان برای مهاجرت به استرالیا انتخاب نمود که برای هریک از راه ها به اختصار در این مقاله برای شما عنوان می شود. سلام.من لیسانس مهندسی مکانیک ازدانشگاه دولتی هستم با ۲سال سابقه کار..مجرد هستم.و۲۵ سال سن دارم. دارای همسر و یک فرزند پسر حدود 16 سال و یک دختر حدود 13 سال هستم و برای مهاجرت به استرالیا از په طریقی امکانش هست .

حداکثر طی 2 سال پس از ورود به کشور استرالیا حداقل مبلغ 400 هزار دلار را در بیزینسی در این کشور سرمایه گذاری انجام دهد. در این بیزینس همراهی فرزندان تا سن ۱۸سال (با نشان دادن وابستگی تا ۲۱ سال) و همسر امکان پذیر است همچنین کل پروسه اخذ ویزای ۴۸۲ ۸ تا ۹ ماه زمان نیاز دارد که می توان گفت از جمله مزایای این روش هستند. استرالیا یکی از محبوب ترین کشور ها در بین علاقه مندان به مهاجرت است.

امروزه، استرالیا در کنار کانادا و آمریکا به یکی از مقاصد اصلی مهاجرین تبدیل شده است. استرالیا توانسته با فراهم کردن بستری مناسب از نظر شغلی و اقتصادی به یکی از پیشگامان در زمینه جذب مهاجرین جویای کار، تحصیل و سرمایه گذاری تبدیل شود. مهاجرت به استرالیا یا هر کشور دیگری تصمیم و انتخاب بزرگی است که یک فرد برای خود و خانواده خود انجام می‌دهد.

  • میشه با کار دانشجویی بخشی از هزینه ها رو پوشش داد اما برای نتیجه بهتر باید سرمایه کافی رو داشته باشید.
  • جهت آشنایی با شرایط دریافت اقامت موقت و دائم استرالیا با ما همراه باشید.
  • پرتکرارترین سوال ها در مورد مهاجرت به استرالیا و اخذ ویزا و اقامت این کشور شامل انواع ویزای استرالیا، هزینه اخذ ویزای استرالیا، ویزای 189 استرالیا، ویزای 190 استرالیا، چگونگی اخذ اقامت از طریق انواع ویزای استرالیا و البته شرایط اخذ ویزای کار استرالیا است.

به‌همین دلیل مهاجرت کاری، یکی از محبوب‌ترین راه های مهاجرت به استرالیا برای نیروهای متخصص است. یکی از مسیرهای اخذ اقامت دائم استرالیا هم از جاده مهاجرت کاری به این کشور می‌گذرد. یکی از مهمترین مراحل مهاجرت به استرالیا انتخاب مسیر مهاجرتی متناسب با شرایط خود می باشد. اگر قصد دارید از مسیر کاری وارد استرالیا شوید می بایست در مورد گزینه های شغلی خود تحقیق کنید و شغلی مناسب برای خود پیدا نمایید.

مهاجرت با ویزای پناهندگی

مطمئنا جذابیت‌های این کشور مدرن به حدی است که بسیاری از افراد نخبه در سطح جهان علاقه دارند در آن زندگی کنند. در همین راستا، دولت استرالیا با یک اقدام هوشمندانه، تدبیری اندیشید تا از طریق آن بتواند افراد نخبه را وارد کشور خود کند و توسط آن‌ها، گام بزرگی در جهت رشد و توسعه کشور بر دارد. همانطور که از نام این ویزا مشخص است، دریافت آن برای تمام افراد عادی امکان‌پذیر نیست و باید واجد شرایط خاصی باشید. کشور استرالیا به واسطه داشتن آب و هوای مطبوع، انگلیسی زبان بودن مردم و داشتن اقتصادی قدرتمند، به یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

از طبیعت بکر، سواحل و بیابان‌های شگفت‌انگیز استرالیا که بگذریم، باید گفت این کشور سیزدهمین اقتصاد برتر جهان را دارد و دوازدهمین کشور شاد دنیاست. میلادی بیشتر شکارچی و کشاورز بوده و دارای فرهنگ شفاهی پیچیده و ارزش های روحانی بر مبنای احترام به سرزمین اجدادی و اعتقاد به آغاز خلق زمین بوده اند. مهاجرت از طریق شیوه پناهندگی اغلب تصمیمی نامعقول است که افراد عمدتاً از روی ناآگاهی و عدم اطلاع از خطرات و آسیب های آن اتخاذ می کنند. سلام پیشنهاد میکنم برای مشاوره دقیق فرم سایت رو پر کنید و یا با ما نماس بگیرید. بله ولی فقط در صورتی که سابقه سفر بسیار خوب داشته باشید یا اینکه خویشاوند نزدیک شما در استرالیا سکونت داشته باشد. هزینه های پزشکی شما در اکثر موارد رایگان می‌شود و در موارد دیگر با تخفیف بسیار بالایی شما از خدمات پزشکی بهره‌مند می‌شوید.

ارائه مدرک زبان و اثبات تسلط به زبان انگلیسی، برای برخی از روش‌های مهاجرت به استرالیا اجباری بوده و برای برخی دیگر نیز نیازی به این کار نیست. فعالان این حوزه در جمع آوری و آماده سازی مدارک کنار شما خواهند بود و مراحل ارسال آنها، بررسی و پیگیری روند مورد پیش رو را بر عهده می‌گیرند. اگر اداره مهاجرت با تقاضای‌تان مخالفت کند، وکیل مهاجرتی امور مربوط به درخواست رفع ریجکتی و پیگیری رفع نواقص و مشکلات موجود در پرونده را پیش می‌برد. با توجه به موارد بیان شده در این قسمت اگر آشنایی کاملی با مسیر مد نظر و مراحل اخذ ویزا ندارید، بهترین اقدام مشاوره با افراد متخصص به حساب میرود. انتخاب وکیل مهاجرت به استرالیا می‌تواند شانس شما عزیزان را برای موفقیت در اخذ اقامت این کشور بسیار بالا ببرد؛ البته تنها زمانی که شخص مدنظرتان برای واگذاری انجام امور، قابل اطمینان بوده و مورد تایید موسسات حقوقی استرالیایی فعال در این زمینه باشد.

یوتیوب موسسه ملک پور

همانطور که در مطالب به آن اشاره کردیم، سریع‌ترین و بهترین راه مهاجرت به استرالیا برای هر شخص متناسب با شرایط وی متفاوت است. اما به طور کلی ویزای کارآفرینی وویزای گلوبال تلنت استرالیااز سریع‌ترین راه‌های مهاجرت به این کشور است. برای کارآفرینی در استرالیا متقاضی در صورتی که سرمایه مورد نیاز را داشته باشد و بتواند کسب و کاری سودآور در استرالیا تأسیس کند، می‌تواند اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایید. در صورتی که فرد متقاضی دارای شهرت بین ‌المللی در زمینه خاصی باشد، مسیر ویزای گلوبال تلنت برای وی بهترین و سریع‌ترین راه دریافت اقامت است. استرالیا هم مانند اکثر کشورهای دنیا مسیر سرمایه گذاری را برای اعطای اقامت خود به مهاجران ایجاد کرده است اما باید بگوییم اداره مهاجرت استرالیا ویزای کارآفرینی از گروه سرمایه گذاری را ایجاد کرده است که شرایط بسیار مناسبی به نسبت ویزاهای سرمایه گذاری دیگر کشورها دارد. این مسیر نیز از سیستم امتیاز بندی پیروی می‌کند با این تفاوت که دارایی‌های شما نقش پررنگ‌تری را در افزایش امتیازات شما دارد و زبان جزء اولویت‌های اکثر ایالت‌های استرالیا نیست.

در صورت درستی انجام روال کار ، فرد می‌تواند از اقامت دائم برخوردار شود. حهت اخذ این ویزا متقاضی باید۶۵ امتیازبدون کمک از اسپانسر و به صورت مستقل داشته باشد، سن فرد می‌بایستکمتر از ۴۵ سالباشد و باید مدرک زبانآیلتسبا نمره بالای ۶ارائه دهد؛ توجه داشته باشید که رشته‌های کامپیوتر در این زمینه به رتبه خوبی می­رسند. از مهمترین و رایجترین ویزا برای ایرانیان ویزای ساب کلس ۱۸۹ یا همان ویزای مهارتی استرالیا است. باید بدانیم که این ویزا جزو بهترین و ایده‌آل ترین ویزاهای کاری به‌حساب می‌آید این اقامت دائم این کشور برای شما به شکل مستقیم صادر می‌شود که با داشتن ویزا دیگر به هیچ فرد و یا ارگانی وابسته نخواهید بود.