دسته‌ها
اخبار

اقامت در کانادا مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، تحصیل در کانادا شرکت مهاجرتی سرزمین بهتر-مهاجرت دی بی

کشور کانادا یکی از مهاجرپذیرترین کشورهای جهان است و درصد قابل ملاحظه‌ای از ساکنین این کشور زیبا را مهاجران تشکیل می‌دهند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب افزایش تعداد مهاجران به کانادا شده، تنوع برنامه‌های مهاجرتی این کشور و حمایت‌های کانادا از مهاجران است. متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا و اخذ مجوز اقامت در این کشور را دارند می‌توانند از راه‌های مختلفی که برای این‌ منظور وجود دارند، استفاده کرده و به هدف خود دست پیدا کنند. کپی تمامی صفحات پاسپورت، کارت شناسایی، کپی کارت CR اسپانسر، سند ازدواج، عدم سوء‌پیشینه و کارت پایان خدمت از جمله مدارکی هستند که فرد اسپانسر باید به اداره مهاجرت ارائه کرده و سپس تقاضای خود را اعلام کند. افرادی که تابعیت کشور کانادا را نداشته و قصد بازدید از این کشور را داشته باشند می‌توانند با اخذ ویزای توریستی کانادا، وارد این کشور شده و برای مدت معینی در آن سکونت کنند. ویزای توریستی به شما این امکان را می‌دهد که حداکثر به مدت ۶ ماه و بدون هیچ مشکلی در این کشور حضور داشته باشید.

مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی به یک حالت انجام می گیرد، و آن هم از روش حمایت های دولت می باشد که شخص متقاضی مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی، به محض ورود به کانادا، مورد حمایت های دولت قرار می گیرد. به عنوان اولین تجربه سرمایه‌گذاری در کانادا، شما باید تعیین کنید که چه نوع حسابی را باز خواهید کرد. این مسئله آن‌قدر مهم است که قبل از این‌که بدانید در چه کسب‌وکاری سرمایه‌گذاری می‌کنید، باید حساب درستی را ایجاد نمایید. شما باید از هرگونه حسابی که امکان بهره‌مندی از مزایای مالیاتی را بهتان می‌دهد، استفاده کنید. زیرا، مبالغی که مالیات به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد، هدیه دولت کانادا به شما است. اگر قصد دارید شعبه‌ای برای شرکت خود در سال 2021 میلادی، پس از مهاجرت کانادا تأسیس نمایید، لازم است این شعبه‌ها را در استان مدنظرتان به ثبت رسانید.

  • به غیر از بهره مندی از امکانات و آشنایی با فرهنگ های گوناگون،امکان جذب این اشخاص به بازار کار و گرفتن اقامت دائم آنها همچنین وجود دارد.
  • متقاضیان دریافت پناهندگی، با استناد به دلایل سیاسی، مذهبی و اجتماعی می‌توانند تقاضای خود را اعلام کرده و در صورت تایید سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه، مجوز پناهندگی کشور کانادا را کسب کنند.
  • پس از آماده سازی مدرک زبان و مدارک تحصیلی و شغلی خود نوبت به دریافت پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا ، پذیرش تحصیلی از کالج های کانادا و یا پذیرش تحصیلی از مدارس کانادا می رسد.
  • باید در نظر داشته باشید که این زمان یک زمان تخمینی است و ممکن است عوامل زیادی بر آن تاثیر بگذارد.
  • هیچ اهمیتی ندارد که چقدر سابقه کاری و حرفه ای دارید یا چه توانمندی هایی دارید.

استان های گوناگون در کشور کانادا با دقت به موقعیت، منبع ها و احتیاج هایشان شرایط مختلفی جهت سرمایه گذاری دارند و متعاقبا میزان سرمایه گذاری گوناگونی را نیز درخواست می کنند. از نکته هایی که در مهاجرت تحصیلی به کانادا با دیپلم، می بایست به آن توجه نمود، این است که دانش آموز بعد از گرفتن مدرک دیپلم می بایست جهت گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه اقدام نماید. در نخستین گام جهت مهاجرت به کانادا از روش تحصیل، می بایست جهت گرفتن جواز تحصیلی کانادا اقدام نمایید. آنچه احتیاج است پیش از درخواست جواز مهاجرت تحصیلی به کانادا، انجام دهید. همین طور اشخاصی که نزدیکان و خویشاوندان آنها در شرایط بیماری می باشند، در صورتی که تنها باشند وعضو دیگری از خانواده نداشته باشند می توانند وارد کانادا شوند. همین طور پدر و مادر اشخاصی که با ویزای تحصیلی در کانادا می باشند، با دارا بودن علت های منطقی اجازه ورود به کانادا را دارند.

آیا می‌توانم با مجوز تحصیل در کانادا بمانم؟

اما به‌طور کلی می‌توانیم مدت زمانی 6 الی 12 ماهه را در نظر بگیریم که گاهی اوقات کوتاه‌تر و برخی مواقع طولانی‌تر خواهد شد. اثبات اینکه ارزش دارایی قانونی شما و همسر‌تان دست‌کم مبلغ ۹۰۰ هزار دلار کانادا است. امکان تقویت و افزایش امتیاز در طول دوره‌ حضور متقاضی در pool متقاضیان را فراهم می‌کند. کانادا یکی از مقاصد پرطرفدار تحصیلی برای بسیاری از دانشجویان بین المللی در تمام مقاطع به شمار می رود. در این بخش از سایت تراست به معرفی پرطرفدارترین رشته های تحصیلی در کانادا پرداخته ایم.

انتخاب شهر زندگی در کانادا

این شرایط به دلیل این است که دولت کانادا برای سرمایه گذاری های منفعل از جمله خرید ملک مزیتی برای اخذ اقامت کانادا قائل نمی شود و افراد باید برای اخذ اقامت کانادا از دیگر روش ها یاری جویند. در صورت داشتن هر گونه ابهام یا سوالی در مورد راههای مهاجرت به کانادا و انواع ویزای کانادا برای ایرانیان می توانید از طریق تماس با موسسه ملک پور از مشاوره رایگان بهره مند گردید. تحصیل در کانادا نه تنها فرصتی برای دریافت اقامت دائم این کشور، بلکه راهی برای تحصیل در بهترین سطح آموزش است. ویزاهای مختلفی برای تحصیل در کانادا صادر می‌شود که با توجه به شرایط‌تان می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کانادا مهاجرت کنید.

می توانید با تماس با مشاورین موسسه MIE مشاوره رایگان در خصوص مهاجرت به کانادا دریافت نمایید. برخی از افراد ممکن است از بین انواع روش های مهاجرت به کانادا، تحصیل را ساده ترین راه مهاجرت به کانادا بدانند. تحصیل در کانادا در مقاطع مدارس، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان پذیر است.

مزایای مهاجرت به کانادا چیست؟

به عبارت دیگر تولد فرزند در کانادا فقط مزایای اقامتی برای خود فرزند در پی دارد و والدین نمی توانند تابعیت کانادا را به دلیل تابعیت فرزند خود دریافت کنند. اما با رسیدن کودک به 18 سالگی والدین می توانند از طریق حمایت فرزندشان برای اخذ تابعیت کانادا اقدام کنند. می توانید به قوانین مرتبط با اخذ گواهینامه بین المللی نگاهی بیاندازید مراتبات قانونی استان مورد نظر شما در کانادا مدارک مورد نیاز را جهت این این امر از پیش به شما اطلاع خواهند داد. یکی از دغدغه های ذهنی برای کسانی که به کانادا مهاجرت می کنند، فکر باز کردن حساب بانکی و پرداخت پول به بانک جهت نگهداری از اموال است. برای کسانی که تازه مهاجرت کرده اند کمی عجیب به نظر می آید که این مساله در روند اخذ کارت اعتباری بسیار مهم است. با این اوصاف، این تنها راه جمع آوری پیشینه اعتباری در کانادا می باشد و در زمان خرید خانه و ماشین بسیار به کار می آید.