دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به عمان اقامت عمان موسسه ملک پور-مهاجرت دی بی

در صورتی که زوجه از رفتار صحیح و عدم سوء پیشینه برخوردار باشد، با اقامت او در عمان موافقت می‌شود. شما اگر قصد دارید به عمان مهاجرت کنید ، باید از قبل اطلاعات جامعی از روشهای مهاجرت به عمان ، وضعیت زندگی در عمان، روشهای کسب درآمد در عمان ، هزینه های زندگی در عمانو … بر این اساس، بر حسب نوع مهاجرتی که قرار است انجام دهید باید مدارک مربوط به آن را برای سفر به این کشور فراهم کنید. برای این مورد باید مدارک مورد نیاز خود را آماده کرده و آنها را به سفارت عمان تحویل دهید.

  • البته ناگفته نماند که صنعت نفت نیز، درآمد قابل توجهی برای کشور عمان به ارمغان می آورد و همچنین جز صنعت ماهیگیری، صنعت نفت و کشاورزی نیز، در این کشور رونق قابل توجهی دارد.
  • ورزشکاران باید 2 سال فعالیت ورزشی و کار و اشتغال در زمینه‌های ورزشی باشند.
  • بالا بودن امنیت در عمان، تعداد بالای مهاجرین ایرانی در این کشور، خدمات درمانی و بهداشتی در سطح بالا، پایین بودن آمار جرائم و نزدیکی به ایران.
  • پارسی کانادا در این زمینه تجربیات زیادی داریم و پرونده‌های متعدد مهاجرتی را به سرانجام خوب رسانده‌ایم.
  • همان‌طور که پیش‌تر در این نوشتار اعلام کردیم، قوانین مهاجرتی این سرای بادیه نشین اما مدرن امروز، در ارائه اقامت دائم عمان بسیار سختگیرانه عمل می‌کنند.

تکمیل درخواست آنلاین فقط چند دقیقه طول می‌کشد و شهروندان ایرانی برای عمان، باید درخواست eVisa بدهند. شهروندان ایرانی می‌توانند ویزای عمان را به صورت الکترونیکی دریافت کنند. به لطف قانون اخیراً تصویب شده در سال 2018، شهروندان 25 کشور از جمله ایران، روسیه، ایالات متحده، چین و… باید برای ویزای ورود عمان خود از طریق یک پلت فرم الکترونیکی جدید درخواست دهند.

هزینه های زندگی در شهر مسقط که پایتخت و بزرگترین شهر عمان محسوب می شود گران تر از دیگر شهر های عمان است اما باید به این نکته توجه داشت که زندگی در دیگر شهرهای عمان انتخاب های محدودی دارد. در جدول های زیر هزینه های زندگی در عمان را برای اطلاع شما قرار داده ایم. سلام مهدی عزیز…برای اخذ اقامت کشورهای حوزه خلیج فارس پارسی کانادا از طریق ثبت شرکت اقدام میکند . در صورتی که تمامی شرایط لازم را داشته باشید میتونید برای کشور کانادا نیز افدام کنید . اکثر درخواست‌های تأییدشده در این کشور حائز دریافت ویزای ده‌ساله یا کمتر شده‌اند.

آیا برای اخذ مشاوره باید حضوری به موسسه مراجعه کنیم؟

باید بدانید که به طور میانگین برای یک خانواده چهار نفره در کشور عمان هزینه های زندگی بدون احتساب اجاره خانه ۸۸۴ ریال عمان می باشد. همچنین برای یک فرد مجرد در کشور عمان هزینه های زندگی بدون احتساب اجاره خانه ۲۵۲ ریال‌ عمان خواهد بود. هزینه اجاره خانه نیز در کشور عمان بین ماهیانه ۱۰۰ ریال تا ۶۰۰ ریال می باشد که کمترین مبلغ اجاره خانه مربوط به آپارتمان های یک خوابه در خارج از مرکز شهر می باشد و بیشترین مبلغ به آپارتمان های سه خوابه در مرکز شهر تعلق دارد.

هزینه مهاجرت به عمان در کدام روش کمتر است؟

زمانی که رزومه خود را ارائه دادند و کارفرمای داخل عمان، تایید استخدام را به شخص متقاضی اعلام کرد، قرارداد کاری به صورت آنلاین یا حضوری منعقد می شود. اما در این بین بهترین روش، مهاجرت به عمان، سرمایه‌گذاری از طریق ثبت شرکت است. همچنین قوانین جدید کشور عمان به این‌گونه می‌باشد که اگر مرد خارجی بخواهد با زن عمانی ازدواج کند این فرد نمی‌تواند تابعیت و پاسپورت عمان را دریافت نماید.

مهاجرت به عمان و اخذ تابعیت از طریق تولد:

شما می‌توانید از طریق تحصیل در عمان، پیدا کردن شغل در عمان و یا روش‌های سرمایه گذاری و ازدواج، به کشور عمان مهاجرت کنید. در حال حاضر روش تحصیلی و کاری بهترین راه برای مهاجرت به عمان محسوب می‌شوند. مهاجرت، خرید ملک، ثبت شرکت، مسافرت و تحصیل در خارج از کشور موضوعاتی هستند که این روزها به شنیدنشان عادت کرده ایم، اما متاسفانه کمتر مجموعه ای تخصص لازم و کافی، جهت ارائه خدمات شایان در این زمینه را دارد.

بنابراین مهاجرت برای دریافت به حق شهروندی و تبعیت و در نهایت پاسپورت این کشور برای اتباع خارجی، تقریبا امکان‌پذیر نیست. یافتن شغل و مجاب کردن کارفرما در پروسه طولانی مدتی انجام می‌گیرد اما پس از این مرحله، پیگیری امور مهاجرتی، پرداخت هزینه‌ها و صدور دعوتنامه کار به عهده کارفرماست. پس از گردآوری مدارک مورد نیاز و ترجمه آن‌ها به زبان‌های انگلیسی و عربی، باید در انتظار تاییدیه ماند. پس از این مرحله متقاضی کار در عمان باید با ویزای توریستی برای حضور در جلسه مصاحبه حضوری وارد خاک این کشور شود.