دسته‌ها
اخبار

پر کردن درخواست برای شهروندی ایالات متحده


بخش 5: اطلاعات در مورد محل اقامت شما

ا،ر متقاضیان باید پنج سال سابقه آدرس را در ،مت 5 ذکر کنند. با این حال، اگر مبنای درخواست شما برای شهروندی ایالات متحده ازدواج با یک شهروند آمریکایی به مدت سه سال باشد، شما فقط باید سه سال سابقه آدرس را مستند کنید. تمام آدرس های خود را فهرست کنید USCIS از ،مت 5 برای کمک به تعیین اینکه آیا شرایط اقامت مداوم خود را برآورده کرده اید یا خیر استفاده می کند. به عبارت دیگر، این شواهدی است که نشان می دهد شما در واقع در پنج سال گذشته در ایالات متحده اقامت داشته اید.

به طور کلی، هر دوره زم، در طول پنج سال گذشته باید برای زم، که کارتان تمام شده است در نظر گرفته شود. در برخی موارد، متقاضی ممکن است بین اقامتگاه ها سفر کرده باشد. به ،وان مثال، یک فرد ممکن است از یک محل اقامت خارج شود، به مدت سه ماه به هند سفر کند و به یک محل اقامت جدید بازگردد. در این مثال، متقاضی یک سفر موقت به خارج از ایالات متحده انجام داده است، اما همیشه اقامت دائم خود را در ایالات متحده حفظ کرده است، اما “کوچ” به کشور دیگر و ایجاد اقامت (حتی برای مدت کوتاه) ، محسوب می شود. این می تواند منجر به انکار N-400 و حتی از دست دادن وضعیت اقامت دائم شود.

آدرس پستی شما باید مک، باشد که بتو،د با اطمینان نامه دریافت کنید. خدمات پستی ایالات متحده نامه رسمی از USCIS را ارسال نمی کند. بنابراین اگر پس از تکمیل فرم N-400 آدرس پستی را تغییر دادید، با USCIS با شماره 1-800-375-5283 تماس بگیرید تا درخواست خود را به روز کنید.




منبع: https://citizenpath.com/filling-out-the-application-for-us-citizen،p/