دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا 2022 و اخذ اقامت کانادا آتلانتیک 724-مهاجرت دی بی

برای دریافت این گواهی برپایه‌ٔ سیستم امتیازدهی کبک متقاضی باید امتیاز حداقلی را کسب کند. ذکر این نکته ضروری است که اثبات برخورداری از توانایی مالی برای زندگی و مهاجرت به کانادا، تنها در برخی از شرایط و برای برخی از برنامه های مهاجرتی مورد نیاز است. به عنوان مثال، چنانچه از طریق برخی از مسیرهای مهاجرتی ذکر شده در سیستم اکسپرس اینتری، قصد مهاجرت به کانادا را داشته باشید، ممکن است ارائه مدارکی مبنی بر برخورداری از حداقل سرمایه برای مهاجرت به کانادا مورد نیاز باشد. پس از ورود به کانادا با توجه به برنامه مهاجرتی انتخابی خود، شرایط لازم برای دریافت اقامت دائم کانادا را کسب کنید و سپس از طریق یکی از روش‌های استانی یا فدرال برای اخذ اقامت کانادا اقدام کنید. اخذ مشاوره مهاجرت به کانادا قبل از اقدام برای مهاجرت به این کشور می‌تواند بهترین مسیر مهاجرت برای متقاضی را مشخص نماید و از بین روش های کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و نو آفرینی بهترین روش که دارای ریسک پایین تری است انتخاب شود.

بهترین شیوه ی مهاجرت هستند و برخی دیگر سریع ترین راه ها را برای مهاجرت از کشوری به کشور دیگر برمی گزینند. در این مقاله سعی داریم تمام جوانب مهاجرت به کانادا را بررسی کنیم تا شما بتوانید مناسب ترین شیوه را برای خود انتخاب کنید. در همین وب سایت نیز تعدادی از دفاتر معتبر مهاجرتی به شما معرفی گردید است که می توانید از خدمات آنها استفاده نمایید. بنابراین افرادی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، می‌توانند از داشتن امنیت در میان مردم کانادا اطمینان پیدا کنند؛ زیرا کانادایی‌ها مهمان‌نواز نیز هستند. همچنین از سیاست کانادا، که کاملاً متعادل بوده و دارای سیاست مرکزی می‌باشد. استانداردهای سیتسم آموزشی کانادا و کیفیت عالی تدریس، آن را به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت تحصیلی دانشجویان بین‌المللی، تبدیل کرده است.

  • چون همه مسئولیت های مالی شخص متقاضی بر دوش همسر می باشد و همسر به عنوان اسپانسر، وظیفه دارد مخارج زندگی همسر خود را قبول کند.
  • درصورتی که شما نیز به دنبال بهترین راه مهاجرت به کانادا هستید با ما موسسه مهاجرتی ایلیا تماس حاصل فرمایید تا مشاوران و همکاران ما ارزان ترین راه مهاجرت به کانادا را به شما معرفی کنند و در این مسیر دشوار همراه شما باشند.
  • با این قصد، دولت کانادا ماهانه مبلغی را برای تامین غذا و محل سکونت به این اشخاص می دهد.
  • تعدا زیادی از استان‌های این کشور امکان سرمایه‌گذاری را برای خارجیان و متقاضیان مهاجرت مهیا کرده و شرایط دریافت ویزا را برای افراد واجد شرایط فراهم می‌آورند.
  • بریتیش کلمبیا ، نیوبرانزویک و ساسکاچوان از استان‌های محبوب برای مهاجرت در بین ایرانیان هستند.

برای مهاجرت به کانادا از طریق ترکیه ویزای کار موقت نه تنها یکی از آسانترین راه های مهاجرتاست بلکه یکی از سریعترین راه ها برای ورود به نیز می باشد. البته لازم به ذکر است که ویزای سرمایه گذاری در کانادا، اقامت دائم را نیز به همراه دارد. تا قبل از سال 1994 وزارت کشور کانادا، وزارت مهاجرت کشور کانادا، وزارت معادن و منابع، وزارت شهروندی، وزارت نیرو، وزارت امور خارجه و وزارت اشتغال تحت نظارت اداره مهاجرت کشور کانادا قرار داشت. اما در حال حاضر و بر اساس اصلاحیه مسئولیت صدور پاسپورت کانادایی و صدور ویزاهای اقامت کانادا بر عهده اداره مهاجرت کانادا IRCC قرار گرفت. اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های استان های آتلانتیک و مهاجرت به کشور کانادا و در نهایت اخذ جاب آفر از کارفرماهای این استان به مراتب از اخذ پذیرش تحصیلی از استان های پرجمعیت و پرطرفدار مانند بریتیش کلمبیا، انتاریو و کبک راحت تر است.

مهاجرت به همه کشور‌های توسعه‌یافته نیازمند برخورداری از شرایطی خاص است، به همین دلیل متقاضیان باید قبل از هر کاری برخورداری خود از این شرایط را مشخص کنند. آشنایی با شرایط و قوانین لازم برای مهاجرت به کشور اروپا به آن‌ها کمک خواهد کرد تا با سرعت بیشتری کار‌های اداری مهاجرت خود را انجام دهند. موارد بررسی شده در زیر تمام شرایط و قوانین لازم برای مهاجرت به کانادا را به طور کامل توضیح می‌دهد. شرط اول گرفتن ویزای تحصیلی کانادا، تسلط به زبان انگلیسی است که با گرفتن نمره بالای زبان در آزمون‌هایی مثل IELTS یا دولینگو مشخص می‌شود. اثبات توانایی مالی برای پرداخت شهریه دانشگاه و هزینه‌های زندگی در کانادا نیز به همین اندازه اهمیت دارد.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج:

یکی از روش‌های اصلی مهاجرت کاری به کانادا از طریق پایلوت آتلانتیک است. این پایلوت مربوط به استان‌های شرقی کانادا یعنی نیوفاندلند و لابرادور، نیوبرانزویک، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد می‌شود. این استان‌ها به دلیل هرم جمعیتی پیر خود و کمبودهایی اساسی در نیروی کار متخصص و ماهر، شرایط بسیار مساعدی را در اختیار مهاجران قرار می‌دهند.

برای ثابت کردن تمکن مالی، می توانید یکی از اسناد زیر را به دولت کانادا ارائه نمایید

صحبت هایی که تا این جا کردیم این نتیجه را داشت که فکر کردن به مهاجرت به کانادا برای پس انداز در هزینه ها فکر خوبی نیست. حالا می خواهیم ببینیم هزینه مهاجرت به کانادا چه قدر است تا بتوان برنامه ریزی بهتری داشت و درگیر روش هایی مثل مهاجرت به کانادا بدون وکیل نشد. وقتی به مهاجرت به کانادا فکر می کنید، باید حتما نگاهی به پس اندازتان بیندازید.

هر کدام از این ایالت ها به منظور تامین نیروی کار خود اقدام به جذب نیروی کار متخصص خارجی می کنند و متقاضیان واجد شرایط تحت عنوان این برنامه که با نام PNP شناخته می شود، می توانند اقامت کانادا را اخذ نمایند. تا اینجا با تمامی راه های مهاجرت به کانادا آشنا شدید و شرایط رفتن به کانادا از طریق هر یک از مسیرهای مهاجرتی را آموختید. هر یک از این روش های مهاجرتی قوانین مخصوص به خود دارند و با پیچیدگی های حقوقی منحصری همراه اند. به همین دلیل نقش موسسات مهاجرتی کانادا در راستای راهنمای مهاجرت به کانادا اهمیت می یابد.

دانشجویان دانشگاه‌های کانادا می‌توانند پس از اتمام دوره تحصیلی، با اخذ ویزای جستجوی کار در این کشور، کار مرتبط با رشته تحصیلی خود را پیدا کنند. همچنین آن‌ها با یافتن کار در کانادا می‌توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند و مشغول کار و فعالیت در این کشور شوند و در نهایت اقامت دائم خود را دریافت کنند. در حالیکه اگر از طریق برنامه ی اکسپرس اینتری برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید حداقل 6 ماه تا یکسال باید منتظر باشید.

یکی دیگر از روش های مهاجرت به کانادا در سال 2022 مهاجرت به کانادا از روش ازدواج می باشد و در این روش یکی از شرط های مهم، به رسمیت شناخته شدن ازدواج می باشد. می بایست مقدار دارایی مشخص را دارا باشید که این دارای می تواند به صورت مشترک با همسر قانونی شما باشد. در این راه اول با ویزای کار وارد می شوید و بعد از پیروزی درخواست اقامت دائم می دهید. بر طبق مورد هایی که بیان شد، می توان بیان کرد که دولت کانادا، تمایل به جذب مهاجر از روش سرمایه گذاری دارد. بعد از گرفتن جواز تحصیلی، در صورت تصمیم به ادامه تحصیل می توانید برای تمدید جواز و مهاجرت به کانادا از روش تحصیل از درون خاک کانادا اقدام نمایید.