دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا 2022 + بررسی شرایط، هزینه ها و روش ها

به طور متوسط اخذ مدرک علمی بالاتر می‌تواند بین 17 تا 23 درصد بر روی افزایش حقوق کارمندان تاثیر مستقیم داشته باشد. متین اقبالی 23 ساله فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک گرایش طراحی جامدات در مقطع کارشناسی با نمره 15.2 از دانشگاه صنعتی خواجه نصیر الدین طوسی تهران هستم . 1 سال تجربه کار با دستگاه های cnc رو دارم و تجربه کار در تعیرگاه های خودرو رو نیز دارم . یک دوست نزدیک در کانادا در استان انتاریو هم دارم که اقامت دائم خودش رو گرفته . هیچ اجباری برای طی کردن پروسه اقامت از طریق دفاتر و موسسات مهاجرتی نیست. اگر اطلاعات کافی بدست آورید می توانید تمام مراحل درخواست ویزا یا پذیرش از دانشگاه و …

  • کشور کانادا به مدت یک سال از این افراد حمایت کرده و به آنها این فرصت را می دهد تا بتوانند یک شغل مناسب در این کشور برای خود بیابند.
  • همینطور ممکن است بتوانید در کانادا سرمایه گذاری را برای کسب و کار خود پیدا کنید و همین طور مسیر های متنوع دیگر.
  • وکلا و مشاورین خبره با شناخت دقیق از قوانین مهاجرتی و تطابق پرونده با این قوانین، اقدام به درخواست ویزا می‌کنند.
  • این برنامه مخصوص افرادیست که رزومه کاری و تحصیلی فوقالعاده ای دارند و میتوانند تمامی امتیاز های لازم را بدست آورند.
  • برای اطمینان از مسیر انتخابی و بررسی اینکه ایا شرایط لازم را دارید یا خیر، می‌توانید هر جا که زندگی می‌کنید، به سادگی از مشاوره آنلاین مهاجرت به کانادا استفاده کنید.

یک مقیم دائم باید حداقل چند روز در سال برای حفظ اقامت دائم خود در کانادا حضور داشته باشد در صورتی که یک شهروند می تواند در کشور کانادا ساکن نباشد. حق شهروندی را نمی توان از یک سیتیزن این کشور گرفت مگر خود شخص از تابعیت کانادا انصراف دهد. امتیاز بندی اکسپرس اینتری کانادا، متقاضی تمایل خود برای مهاجرت به کانادا را ارائه داده و در حالتی که بتواند حداقل امتیاز لازم از 1200 امتیاز کل را کسب نماید، آنگاه می‌تواند برای مهاجرت به کانادا اقدام نماید. هر چه امتیاز کسب شده توسط متقاضی بیشتر گردد، شانس دریافت دعوتنامه برای متقاضی نیز به همان میزان افزایش پیدا خواهد نمود. بسیاری از افراد تمایل دارند برای مهاجرت به کانادا اقدام و بر اساس شرایط خود نظیر سن، تحصیلات، سابقه کاری و غیره، راه های ورود به کشور کانادا را بررسی نمایند.

انواع روش های مهاجرت به کانادا

گرفتناقامت کانادا از طریق ازدواجبه این صورت است که فردی که در کانادا اسپانسر می شود و فردی که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق همسر خویش است، هر دو باید شرایط خاصی داشته باشند. طرفین باید حداقل 18 سال سن داشته باشد و اسپانسر باید مقیم دائم یا شهروند کانادا باشد. اسپانسر همچنین باید اثبات نماید که می تواند هزینه های زندگی همسر خود را تامین نماید. ازدواج باید حقیقی باشد و ازدواج صوری و با هدف گرفتن اقامت کانادا، از طرف دولت جرم شناخته می شود و عواقب جزایی برای طرفین در پی خواهد داشت. بنابراین زوجین باید بتوانند اثبات نمایند که ازدواج آن ها حقیقی است. افرادی که تمایل دارند از این روش اقدام نمایند، باید دارای ایده نو و جدید باشند.

وکیل مهاجرت کانادا با مشاور مهاجرت کانادا

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با قوانین مهاجرت به کانادا آشنا شوید. ضمنا سه مدرک پاسپورت (گذرنامه)، ویزا و مدارک مربوط به تمکن مالی، جهت ارائه به ماموران فرودگاهی، الزامی است. هزاران متقاضی پس از تکمیل این فرم، توانستند به کانادا مهاجرت کنند. شوید و برنامه مهاجرتی مورد نظر خود را انتخاب کرده و اکانت آنلاین بسازید. ۲- مدارک لازم مربوط به آن برنامه مهاجرتی را آماده و ترجمه کنید. برای اقدام جهت این برنامه هم شما به عنوان متقاضی و هم کامیونیتی مورد نظر باید شرایط لازم را داشته باشید.

هزینه های مربوط به مهاجرت از طریق برنامه های استانی شامل موارد مختلفی مانند چکاپ پزشکی؛ حق اقامت و… است اما به طور کلی می توان گفت هزینه این روش بین 1790 دلار کانادا تا 1840 دلار کانادا متفاوت خواهد بود. از ابتدای این راه تا ارائه بیزینس پلن دقیق و دریافت اقامت دائم کانادا همراه شما خواهیم بود.