دسته‌ها
اخبار

راه های مهاجرت به کانادا 2022 ️ 9 روش اصلی اقامت کانادا راهنمای جامع

دقت بفرمایید که اگر ایشان سابقه کاری در حدود 5 سال دارند می توان برای ایشان اقدام نمود و سپس شما به عنوان همراه ایشان اقدام نمایید. حداقل سرمایه در ایالات مختلف متفاوت است اما کمترین میزان سرمایه گذاری 50 هزار دلار است. نکته مثبت بزرگ روش کارآفرینی این است که شما می توانید یک کسب و کار مشخص مانند، هتل، مزرعه، هاستل و … را راه اندازی کنید و سرمایه خود را صرفا برای راه اندازی بیزنس صرف می کنید. این در حالی است که در نوآفرینی کانادا، سرمایه گذاری اصلا لازم نیست اما در کارآفرینی حتما باید نشان دهید که سرمایه خود را برای راه اندازی کسب و کار وارد کانادا می کنید. پس از یافتن مناسب ترین راه، می توان دست به اقدامات عملی زد و پروسه مهاجرت تان را در عمل به اجرا در آورید.

حداکثر ساعت کاری در کانادا به طور معمول 40 ساعت در هفته در نظر گرفته می‌شود. اگر فردی در طول هفته بیش از 40 ساعت مشغول به کار باشد، اضافه کار برای وی در نظر گرفته می‌شود. میزان سابقه کار و مهارت‌های تخصصی فرد در درآمد وی تاثیر مستقیمی دارد. معمولا با افزایش سابقه کار و مهارت‌های تخصصی، حقوق کارمند بین 9 تا 35 درصد افزایش پیدا می‌کند. بر خلاف ایران، مدرک آکادمیک در کانادا تاثیر مستقیمی بر حقوق دریافتی کارمندان دارد. افراد با تحصیلات عالی می‌توانند درآمد بیشتری در کانادا دریافت کنند.

  • سلام وقت بخیر در صورت قصد استفاده از برنامه جاب آفر کانادا را دارید بله و باید شرایط و دیگر الزامات را داشته باشید.
  • این برنامه مهاجرتی کانادا در خصوص افرادیست که میخواهند بیزینسی را در کانادا راه اندازی کرده و یا خریداری کنند.
  • این روش به سرمایه کمتری نسبت به برنامه کارآفرینی نیاز دارد و مدت زمان بررسی آن کمتر است.
  • در روز مصاحبه همچنین پرسش هایی درمورد چگونگی و زمان آشنایی، وضعیت و شرایط زندگی و میزان درآمد از شما پرسیده می شود.
  • اسپانسر همچنین باید اثبات نماید که می تواند هزینه های زندگی همسر خود را تامین نماید.

یکی از مهمترین قوانین مهاجرت به کانادا از طریق کار، دارا بودن جاب آفر و پبشنهاد کاری از طرف یک کارفرما یا موسسه و شرکت می باشد همچنین برای گرفتن پیشنهاد کاری باید به زبان مسلط باشد و یک رزومه قوی داشته باشید. از اصول مهم گرفتن جاب آفر کانادا و شرایط رفتن به کانادا از طریق کاری، آشنایی با نحوه جستجوی کار در این کشور است. همانطور که گفته شد استارتاپ یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا می باشد که از کم هزینه ترین روش های سرمایه گذاری است. افراد می‌توانند با توجه به اقدام از این روش، اقامت کانادا را کسب نمایند. اگر اشخاص نتوانند این موضوع را ثابت کنند از کانادا اخراج شده و نهایتا سرخورده به کشورشان باز می گردند. پیشنهاد می شود از دیگر راه های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت دائم کشور کانادا که در این مقاله به آنها پرداخته شد مطلع شوید تا بهترین مسیر را انتخاب کنید.

همان‌طور که می‌دانید، سالانه تعداد زیادی مهاجر برای کسب اقامت در کانادا مراجعه می‌کنند. اما اینکه خدمات مهاجرت به کانادا چگونه است و به چه صورت می‌توان خیلی سریع وارد آن شد، به کسب یک سری از اطلاعات نیاز دارد. Express entry یک سیستم مدیریت انتخاب از بین متقاضیانی است که برای مهاجرت به این کشور و متقاضیان طراحی شده.

مهاجرت تحصیلی به کانادا؛ آیا مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل فرزند ممکن است؟

کشور کانادا دارای امکانات و مزیت های بسیار زیادی برای اقامت است از این رو افراد زیادی تمایل دارند در این کشور مستقر شوند و اقامت آن را بدست آورند. برای اخذ اقامت کانادا، فرد باید به مدت 730 روز یعنی 2 سال از 5 سال در این کشور زندگی نماید و بیمه و مالیات خود را بپردازد. البته باید گفت در برخی از روش ها مانند روش های اکسپرس اینتری یا روش استارت آپ افراد از همان ابتدا و به محض ورود اقامت دائم خود را اخذ می نمایند و دیگر در این روش ها نیازی به سپری کردن ۲ سال نخواهد بود. مراحل مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل این گونه است که شما ابتدا باید دانشگاه، مقطع تحصیلی و رشته مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مناسب ترین شهر کانادا جهت زندگی ایرانیان

مهاجرت به کانادا از طریق خود اشتغالی که با نام ویزای هنرمندان و ورزشکاران کانادا نیز شناخته می باشد این امکان را برای متقاضیان فراهم می آورد که از همان بدو ورود اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند. متقاضیان واجد شرایط بایستی حداقل 2 سال سابقه کاری مرتبط، که مربوط به 5 سال گذشته می شود، را نشان دهند. سن، تحصیلات، سابقه کاری مرتبط و میزان تطبیق پذیری، معیارهایی هستند که متقاضی متناسب با آن ها می بایست 30 الی 35 امتیاز دریافت کند.

پایتخت سیاسی کانادا اتاوا است و مجلس فدرال کشور و همچنین خانه فرماندار کل نیز در این شهر قرار دارد. کانادا از نظر فناوری نیز پیشرفت های خوبی داشته و از آن به عنوان یک کشور نوین یاد می کنند. این کشور قادر است از طریق منابع درون مرزی که در اختیار دارد انرژی سوختی مورد نیاز خود را فراهم کند.

مهاجرت به کانادا هم مانند کشورهای دیگر قوانین و مقررات خاص خود را دارا می باشد و در صورتی که شرایط شخص با این مقررات مطابقت داشته باشد، فرد می تواند اقدام به مهاجرت نماید. در هر سال اشخاص بسیاری در کل دنیا اقدام به مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی می کنند. در صورتی که ازدواج ادامه داشته باشد، شما می توانید جهت تمدید اقامت یا گرفتن اقامت دائم به کانادا اقدام نمایید. برای گرفتن این ویزا می بایست ازدواج شما با فرد مدنظر که ساکن کشور کانادا می باشد به طور رسمی به ثبت رسیده باشد. مهاجرت از طریق تحصیل کم هزینه ترین و مهاجرت از طریق سرمایه گذاری پر هزینه ترین طرق مهاجرتی می باشند. چنانچه شما جزء آن دسته از اشخاصی می باشید که می خواهید با پایین ترین هزینه های ممکن به کانادا مهاجرت نمایید، نیاز است به زندگی اولیه در کانادا توجه و دقت خاصی داشته باشید.