دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا معرفی بهترین روش های مهاجرت برای ایرانیان 2023 ویزا موندیال

سلام روش های زیادی وجود دارد با توجه به شرایط هر فرد متفاوت است. هزینه‌های زندگی در این شهر اعم از هزینه مسکن، خوراک و پوشاک حدود هزار و پانصد دلار تخمین زده شده است. همیلتون نه تنها در کانادا بلکه در دنیا نیز جزء به‌صرفه‌ترین شهرها برای اقامت است. کوهستان‌های پر از برف، سواحل بسیار زیبا و مناظر طبیعی چشم نواز سبب شده، کانادا جزء زیباترین کشورهای جهان باشد. برخی گمان می‌کنند کانادا، کشوری سردسیر و تنها با یک نوع آب و هوای سرد و برفی است، اما واقعیت، تفاوت زیادی با این ادعا دارد.

البته نوع سرمایه گذاری، انتخاب روش های مناسب مبتنی بر سرمایه گذاری و ایالت و شهری که اقدام می کنید، هزینه های متفاوتی دارد. در دور 171 ام ، انتخاب متقاضیان برنامه اکسپرس انتری کانادا در بدو سال جدید میلادی تعداد 250 متقاضی مهاجرت دعوتنامه اقدام برای اقامت دائم خود را در سیستم اکسپرس انتری در تاریخ 6 ژانویه 2021 دریافت کردند. افغان‌هایی که به دلیل وجود مشکلات سیاسی، مذهبی، عقیدتی و سایر مشکلات دیگر قصد مهاجرت به کانادا را دارند. می‌توانند به دفتر کمیسیون عالی پناهندگان مراجعه کرده و اقدامات لازم را انجام دهند.

  • همسرم لیسانس مهندسی داره ولی سابقه کارش مرتبط با رشته دانشگاهیش نیست، همسرم یک خواهر در کانادا داره.
  • کارشناسی20 ساعتکارشناسی ارشد20 ساعتدکتری30 ساعتهمراه40 ساعتهمچنین لازم به ذکر است گاهی کار دانشجویی نیاز به اخذ مجوز دارد٬ گاهی خیر که در جدول ذیل بررسی شده است.
  • توصیه می‌کنیم تا از راهنمایی ها و تجربه افراد متخصص و آگاه به امور مهاجرتی استفاده کنید.
  • قبل از اینکه تصمیم به مهاجرت بگیرید، باید در خصوص کشور مقصد اطلاعات و شناخت کافی را به دست آورید.
  • اگر مشاوره مهاجرت به کانادا درست انجام نشود، متقاضی علاوه بر مشکلات قانونی، با انتخاب یک شیوه نامناسب در رسیدن به هدف خود شکست خواهد خورد.

بنابراین این روش نیز یک روش مبتنی بر سرمایه گذاری در کانادا محسوب می شود اما در عین حال میزان حداقل سرمایه مطرح نمی باشد و حتی ممکن است بسته به ایده شما، بتوانید از اسپانسر نیز استفاده کنید. طبق آمار اداره مهاجرت کانادا؛ در سال 2019، این کشور 642 هزار ویزای تحصیلی صادر کرده است که این تعداد کانادا را در رتبه سوم بیشترین پذیرش تحصیلی پس از آمریکا و استرالیا قرار می‌دهد. همانطور که گفتیم کشور کانادا با کمبود شدید نیروی کار انسانی مواجه است که بخش زیادی از این نیاز را از طریق مهاجران تأمین می‌کند. بخش دیگری از این نیروها هم با فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌های کانادا وارد بازار کار این کشور می‌شوند. به دلیل نیاز بسیار به نیروی کار متخصص در حوزه‌های مختلف و گستردگی سیستم آموزشی کانادا، رشته‌های تحصیلی موردنیاز این کشور هم بسیار متنوع هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق روش خود اشتغالی:

برخی از این شرکت‌ها نه تنها حرفه‌ای نیستند بلکه غیر قانونی می‌باشند. آنها هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و پس از سپری شدن یک مسیر طولانی به راحتی به شما می‌گویند درخواست شما ریجکت شده است! توجه داشته باشید که یک شرکت متخصص و متعهد هرگز بدون بررسی کامل شرایط، مسیر مهاجرتی پیشنهاد نمی‌دهد و در صفر تا صد پروسه مهاجرت با ارائه مشاوره اصولی در کنار شماست. اگرهم که خویشاوندی نداشته باشید بازهم از راههای دیگر می توانید به کانادا مهاجرت نمایید. البته سلامت شخصی شما جهت مهاجرت به کانادا، از روش کاری یکی از نکات خیلی اساسی می باشد و در زمان درخوست اقامت از شما خواسته می شود تا گواهینامه های پزشکی و سلامت خود را ارائه دهید. در سال 2017، مقررات مهاجرت به کانادا از روش کاری و شرایط سنی کار در کانادا جهت اشخاص بالای سن 55 سال به صورتی تغییر کرد که نامزدهای بالای 55 سال تعدیل شدن و امتیازات مورد احتیاج مهاجرت کاری مقداری کم شد.

شرایط مختلفی برای اجازه اقامت در کانادا تحت هر یک از این دسته بندی‌ها وجود دارد. همه استان های کانادا، برنامه استانی زیر نظر قوانین فدرال دارند به جز کبک که روش هایش متفاوت و مربوط به خودش می باشد. وقتی فرزند شما به سن 18 سالگی رسیده و شرایط لازم مهاجرت به کانادا را داشته باشد می تواند باعث شود شما هم ابتدا اقامت دائم و سپس تابعیت بگیرید. فردی که در کانادا حضور دارد، باید شرایط مناسب برای حمایت مالی از همسرش را داشته و نیز شهروند یا مقیم دائم قانونی این کشور باشد. به طور کلی شش فاکتور در مورد شما مورد ارزیابی قرار می گیرد یکی از این فاکتورهای امتیاز بندی سن شما است و همچینن سابقه کار و میزان تحصیلات بررسی می شود. علاوه بر آن داشتن پیشنهاد شغلی مناسب، تسلط در زبان های فرانسوی و انگلیسی و میزان انطباق پذیری هم مهم است.

چگونگی حمایت از پناهندگان در کانادا

شروع سال 2020 برای سیستم مهاجرتی کانادا، تا میزان زیادی خوشایند نبود و شیوع ویروس کرونا سبب به وجود آمدن اختلالاتی درسیستم مهاجرتی و روال پذیرش مهاجران به این کشور شد. این کشور به عنوان یک مقصد دوست داشتنی مهاجرتی، در هر سال هزاران متقاضی مهاجرت را از کل دنیا به سمت خود جذب می کند. همینطور تغییراتی که در دعوت نامه اکسپرس اینتری به وجود می آیند علت دیگری جهت تغییر مقررات مهاجرت به کانادا می باشند. و شخصی که متقاضی مهاجرت به کانادا از روش پناهندگی می باشد را بدون هیچ ایراد و گرفتاری به مقصودش که پناهندگی کانادا می باشد برساند.

اگر متقاضی این برنامه مهاجرتی هستید، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا از تمام شرایط و جزئیات این روش مهاجرتی مطلع شوید. منظور از سابقه کار مرتبط داشتن سوابق درخشان ورزشی، هنری یا ادبی در سطحی بین‌المللی و یا داشتن سابقه خود اشتغالی و فعالیت‌های فرهنگی است. توجه داشته باشید که متقاضیان باید حداقل 2 سال سابقه فعالیت در طول پنج سال گذشته (قبل از درخواست) در عرصه مورد نظر خود را داشته باشند. ورزشکاران، هنرمندان و نویسندگان می‌توانند از طریق روش خود اشتغالی به کانادا مهاجرت کرده و اقامت دائم آن را به دست آورند.

اگر تجربه کاری دارید، باید ثابت کنید که تخصص شما باعث پیشرفت اقتصادی کانادا خواهد شد. این کشور می خواهد که اشخاص جوان را با مجموعه ای از مهارت ها و سابقه کاری ها وارد کشورش کند. مهاجرت نیروی کار با سابقه کم، به کانادا در سال 2022، آسان تر و راحت تر از آن چیزی می باشد که فکر می کنید.

کانادا کشوری است که فرهنگ ها و آداب و رسوم های مختلف بسیاری در آن زندگی می کنند در نتیجه زندگی اجتماعی آسانی در آنجا خواهید داشت. همگی بچه های شما می توانند به صورت کاملا رایگان در کانادا درس بخوانند. اشخاصی که می خواهند مهاجرت از این روش را انجام دهند، حتما نباید مهارت های زبان فرانسوی و یا انگلیسی را داشته باشند. همان گونه که بیان شد این مدل مهاجرت، مختص اشخاص سرمایه دار و پولدار با تجربه و مدیریتی می باشد.

سبک زندگی تاثیر بسیاری در این مبالغ دارد و با صرفه جویی می‌توان آن را تا حدود زیادی کم کرد. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری غیرفعال برای ایرانیان، در استان کبک امکان‌پذیر است. برای شرکت در این برنامه سرمایه‌گذاری باید شرایط زیر را داشته باشید. فرد اسپانسر، مسئولیت مالی همسر یا شریک قانونی را تا ۳ سال، بعد از دریافت اقامت دائم برعهده دارد.