دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا شرکت مهاجرتی رجبی

مسلماً هزینه زندگی در کانادا بستگی به سبک زندگی شخصی و ایالت محل زندگی شما متفاوت خواهد بود. اما به طور میانگین هزینه ماهیانه زندگی برای هر نفر در ماه برابر با 2800 دلار است. به عنوان مثال هزینه زندگی در شهرهایی مانند ونکوور و تورنتو از باقی شهرهای کانادا گران‌تر خواهد بود. با این که برای بیشتر روش های مهاجرت، محدودیت سنی تعریف نمی شود اما پایین تر بودن سن همیشه یک امتیاز محسوب می شود. به عنوان مثال، استان ساسکاچوان اعلام می‌کند که به 800 نفر برای کار نیاز دارد.

  • در این سیستم رتبه بندی، افرادی که بیشترین امتیاز را بگیرند می توانند اقامت کانادا را اخذ کنند.
  • این برنامه مهاجرتی برای آن گروهی از داوطلبان مهاجرت در نظر گرفته شده است که از تجربه حضور در کبک کانادا برخوردار باشند.
  • برای پیشنهاد بهترین برنامه مهاجرت به اطلاعات زیادی درباره شما نیاز داریم؛ بنابراین می توانید به صفحه رزرو وقت مشاوره یا فرمهای ارزیابی رایگان مراجعه نمایید.
  • ولی تمامی کشورها این شرایط را برای شهروندان خارجی ارائه نمی کنند بلکه تنها کشورهای تابع اصل خاک این شرایط را دارا می باشند.
  • کسانی که به دنبال راحت ترین راه هستند ابتدا باید شرایطی که در آن قرار دارند را بررسی کنند.

هزینه مراقبت های درمانی و پزشکی شهروندان کانادا از طریق پرداخت مالیات شهروندان تامین می‌شود و بدین صورت برای آنان رایگان می گردد. این کشور خدمات دیگری مانند مراقبت از کودکان، مرخصی زایمان، خدمات مراقبت از معلولان، بیمه بیکاری و مرخصی های خاص را دارد که بخشی از مزایای رفاهی این کشور هستند. کانادا برنامه ای برای اقامت دادن به خریداران ملک در این کشور ندارد.

یوتیوب موسسه ملک پور

این شرایط به دلیل این است که دولت کانادا برای سرمایه گذاری های منفعل از جمله خرید ملک مزیتی برای اخذ اقامت کانادا قائل نمی شود و افراد باید برای اخذ اقامت کانادا از دیگر روش ها یاری جویند. یکی از مهم‌ترین سوالات کاربران در خصوص مهاجرت به کانادا، روش‌های مهاجرت به این کشور است. راه های مهاجرت به کانادا متنوع است و این کشور مهاجران را از لاین‌ها و روش‌های مختلفی پذیرش می‌کند.

مهاجرت به کانادا با مدرک فنی حرفه‌ای

از طرف دیگر شهرهای کانادا همیشه در ده رتبه برتر لیست‌های بهترین شهرهای جهان برای زندگی وجود داشتند. کشور کانادا یکی از کشورهای قاره آمریکا است که امروزه شرایط بسیار خوبی را برای زندگی مردم خود فراهم کرده است. به همین علت نیز هرساله افراد زیادی تقاضای مهاجرت به این کشور را دارند.

من 30 ساله و کارمند بانک هستم با مدرک کارشناسی ارشد MBA و وضعیت زبانم خوبه. همسرم 35 ساله مسئول فروش شرکت لاستیک سازی با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی هستند که در ضمن شاعر و نویسنده هم هستند و یک کتاب شعر و یک کتاب داستان هم از ایشون چاپ شده . برای شروع باید شرایط شما توسط یك متخصص بررسی شود تا با توجه به شرایط شما و فاکتورهای لازم در رابطه با هر روش مهاجرتی ، راه مناسب جهت مهاجرت به كانادا برای شما شناسایی گردد. زندگی در کانادا نمی تواند بد باشد زیرا این کشور دارای یکی از بالاترین نرخ های تابعیت در جهان است. این بدان معناست که حدود 98 درصد از مهاجران جدید از انتخاب خود برای مهاجرت به کانادا پشیمان نیستند. اما هر کشوری فراز و فرودهای خود را دارد و کانادا نیز با آن فرقی نمی کند.

طبق شرایط این قراردادها، استان‌ها می‌توانند متقاضیانی را معرفی کنند که در مشاغلی با تقاضای بالا می‌توانند مشغول شوند. در 5 سال گذشته باید حداقل به میزان 2 سال سابقه کار به صورت خود اشتغال در زمینه های مختلف فرهنگی و هنری داشته باشید. اگر روش استانی را انتخاب می کنید با توجه به این که هر استان می تواند شرایط متفاوتی داشته باشد، مراحل مورد نیاز مختلف خواهد بود. نوع مدرک زبان مد نظر، با توجه به نظر دانشگاهی که قرار است در آنجا تحصیل کنید، مشخص می شود. سیلیپ هم آزمونی است که توسط اداره مهاجرت کانادا تهیه شده است تا به صورت تخصی مهارت های زبانی شما سنجیده شود. زمانی که تصمیم به مهاجرت میگیرید داشتن یک راهنما در کنارتان میتواند یکی از مهم ترین عوامل موفقیت پرونده شما باشد.