دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا شرکت مهاجرتی رجبی

افرادی که قصد زندگی در کشور کانادا را دارند و می خواهند به این کشور مهاجرت نمایند، می توانند در صورت داشتن شرایط اقامت در کانادا، اقامت این کشور را اخذ نمایند. وضعیت اقامت دائم، حقوقی را برای فرد ایجاد می نماید که از جمله تردد آزادانه در سراسر کانادا است. یک مقیم دائم می تواند به صورت آزادانه در سراسر کانادا سفر نماید. متقاضی، کار و تحصیل همچنین زندگی آزادی خواهد داشت و می تواند تمامی حمایت های منطبق با منشور شهروندی کانادا را دریافت نماید. علاوه بر این حق رای و حق وارد شدن در همه مشاغل سیاسی که مختص شهروندان خواهد بود، را نیز به دست می آورد.

  • ازدواج می بایست توسط یک روحانی انجام شود و دو فرد بزرگ به عنوان شاهد حضور داشته باشند.
  • برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه مقاله سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کانادا را بخوانید.
  • مهاجرت به کانادا هم مانند کشورهای دیگر قوانین و مقررات خاص خود را دارا می باشد و در صورتی که شرایط شخص با این مقررات مطابقت داشته باشد، فرد می تواند اقدام به مهاجرت نماید.
  • سلام بر شما، خیر متاسفانه به جز روش ازدواج و ثبت شرکت راه دیگری نیست.

بنابراین باید به درستی بازار کانادا را تحلیل کنید و شرایط ایده تان را در آنجا ارزیابی کنید. یک اکسل از مراکز آموزشی (دانشگاه، کالج یا مدرسه) و مدارک مورد نیاز آن‌ها، ددلاین اپلای، مبلغ مورد نیاز برای پرداخت اپ فی و نام اساتید مرتبط با حوزه­ ی تحقیق مورد علاقه­ ی خود تهیه کنید. ارائه مدارک جعلی یکی از مصادیق بارز کارهای غیرقانونی در امر مهاجرت به شمار می رود.

مهاجرت و اقامت کانادا

به کسانی که انتخاب می‌شوند دعوت‌نامه‌ای برای اقامت دائم ارائه می‌شود. سیستم و برنامه رتبه بندی اکسپرس اینتری (Comprehensive Ranking System-CRS) سریع ترین راه مهاجرت به این کشور می باشد، که به افراد کمک می کند از طریق تخصص کاری، اقامت کشور کانادا را بدست آورند. در واقع این سیستم زیر نظر دولت فدرال و بعضی از سیستم های مهاجرتی استانی، به عنوان سریع ترین راه مهاجرت به کانادا معرفی شده است. در این روش مهاجرت پس از انتخاب کردن نوع سرمایه گذاری (سرمایه گذاری از طریق برنامه فدرال، برنامه استانی کبک، برنامه PNP و کارآفرینی)، عواملی چون تمکن مالی، میزان سرمایه و رزومه متقاضی، مورد ارزیابی قرار می گیرد.

کیفیت تحصیل در این کشور عالی، سطح زندگی در آن بالا و شرایط اقتصادی آن بسیار خوب است و نقطه‌ای عالی برای شروع یک زندگی ایده‌آل به شمار می‌آید. شرایط مهاجرت به کانادا 2022 بر اساس مسائلی مانند مدرک تحصیلی، سابقه کار، میزان سرمایه و تمکین مالی، سن و نمره مدرک زبان فرد متقاضی تعیین می‌شود. در این مورد باید در نظر بگیرید که سن در مواردی مانند دریافت ویزای تحصیلی کانادا اهمیت بسیار بالایی دارد و هر چقدر کمتر باشد، امتیاز شما برای دریافت ویزا بیشتر است.

فرصت های سرمایه گذاری در کانادا

لازم به توضیح می باشد برای بالا رفتن پیروزی، متقاضیان می بایست به استان هایی درخواست دهند که مهارت های آنها مورد احتیاج می باشد. با بودن بیشتر از 100 برنامه ویزا و مهاجرت، یقینا اشخاص راه مطمئنی را می یابند که حتی برای مهاجرت کارگر کم مهارت به کانادا هم خوب باشد. یک پیشنهاد کاری می تواند آن موردی باشد که شما احتیاج دارید تا در همه مرحله ها قدمی جلوتر باشید و اساسا به شما کمک می کند تا قسمتی از جامعه کانادا شوید. نرخ بیکاری در کانادا تقریبا 7.4 % می باشد که برای کشوری به بزرگی کانادا عدد موجه و منطقی به نظر می رسد.

شرایط مهاجرت به ساسکاچوان

سلام خدمت شما متاسفانه امکان خریدن ویزا وجود ندارد پیشنهاد میکنم برای اطلاع از انواع راه های اخذویزا با شماره های موسسه تماس حاصل فرمایید. هیچکدام سابقه کار در کانادا و تحصیل در کانادا نداریم و همچنین فامیل درجه یک در کانادا نداریم. به نظرتون با اکسپرس اینتری شانسی داریم؟ یا دکتری رو رها کنم و تحصیلی اقدام کنم بهتره ؟ ممنونم از پاسخگویی. این کشور از سه سو با اقیانوس منجمد شمالی، اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام و از جنوب با آمریکا همسایه است و از این سو یک کشور سردسیر محسوب می شود که نسبت به مساحتش جمعیت کمی دارد. اقتصاد کانادا مانند اقتصاد کشورهای اروپایی، ایالات متحده، بریتانیا و غیره در بحران اقتصادی جهانی گرفتار نشده و همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. دلار کانادا همچنان ارزش بالایی دارد، بازار کار همچنان برای افراد تازه جا داشته و هنوز حس مثبت‌اندیشی در کانادا جریان دارد.