دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا بروزترین اخبار مهاجرتی

برای مهاجرت به این کشور پر درخواست، اطلاع از شرایط و روش های ورود کمک بسیاری به متقاضیان این امر می نماید. کانادا کشوری با 33 میلیون نفر جمعیت است و پس از روسیه دومین کشور پهناور دنیا محسوب می شود. برای اطلاع دقیق تر درمورد نحوه امتیازبندی و آگاهی از اینکه به طور مثال داشتن تحصیلات لیسانس، مدرک آیلتس 6 و سن 25 سال چه مقدار امتیاز برایتان به ارمغان می آورد به صفحه امتیازبندی مهاجرت به کانادا مراجعه فرمایید. اما تجربه نشان داده است که با وجود اخذ پذیرش از بهترین دانشگاه‌های کانادا و ارائه مدارک کافی این احتمال وجود دارد که درخواست شما برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا ریجکت شود. برای مثال ممکن است شما در استادی پلن خود به حد کافی توضیح نداده باشید که چرا می‌خواهید در کانادا تحصیل کنید و پس از تحصیل در کانادا شغل شما در کشور مبدا چه پیشرفت‌هایی خواهد داشت. این باعث می‌شود تا آفیسر فکر کند که قصد مهاجرت همیشگی به کانادا را دارید و قرار نیست به کشور خود برگردید.

تفاوت آن با اکسپرس انتری در طول مدت پروسه و لیست مشاغل مورد نیاز برای هر استان است. این میزان تا انتهای سال 2022 میلادی به میزان یک میلیون نفر رسید که این نشان از یک فرصت جهت ورود و مهاجرت به کانادا می باشد. ویزای تحصیلی کانادا یکی از پرطرف‌دارترین روش‌های مهاجرت به کانادا است. کشور کانادا استاندارد‌های آموزشی سطح بالایی را ارائه می‌دهد و دارای چندین دانشگاه با اعتبار جهانی است. اگر قصد شرکت در دوره‌های آموزشی با مدت‌زمان بیش از 6 ماه دارید، باید ویزای تحصیلی کانادا را دریافت کنید. برای دریافت ویزا باید شرایطی ازجمله پذیرش در یکی از مؤسسات آموزش عالی، توانایی پرداخت هزینه‌ها، پاسپورت، نمره زبان بالا، مقالات معتبر، معدل بالا، عدم سوءپیشینه و … را داشته باشید.

شخص پذیرفته شده می‌تواند با انجام کار دانشجویی سابقه خوبی کسب کند و پس از پایان تحصیل به‌راحتی مشغول به کاری بهتر و رسمی‌تر شود. برای کار با توجه به شرایط همسر و داشتن فرزند شرایط اسان نیست، شاید تحصیل بهترین گزینه برای شما باشد ، اما باید شرایط شما به صورت کامل بررسی شود. با سلام، برای کار در کانادا در ابتدا باید امتیاز شما محاسبه شود ، در صورت داشتن مدارک زبان با نمره 7 به بالا امکان اقدام برای شما وجود دارد. با سلام، هزینه های تحصیلی در کانادا به صورت سالیانه از 13 هزار دلار شروع میشه ، سوالتون خیلی کلی هست باید شرایطتون کامل بررسی بشه که بتونیم بهتر در خدمتتون باشیم.

  • یکی از بیشترین دغدغه های افرادی که در حال اماده سازی خود برای آزمون زبان هستند این است که در آزمون تافل شرکت کنند و یا در ازمون ایلتس.
  • اما فرد می تواند از طریق ویزاهای دیگری جهت به دنیا آوردن فرزندش وارد کشور کانادا شود.
  • کشور کانادا از جمله کشورهایی است که از قانون تابعیت از اصل خاک را پیروی می‌کند.
  • بهترین روش مهاجرت به کانادا برای هر فرد بسته به شرایط سنی، تحصیلات، سابقه کار، سطح زبان، میزان سرمایه و … ممکن است متفاوت باشد.
  • در دور 171 ام ، انتخاب متقاضیان برنامه اکسپرس انتری کانادا در بدو سال جدید میلادی تعداد 250 متقاضی مهاجرت دعوتنامه اقدام برای اقامت دائم خود را در سیستم اکسپرس انتری در تاریخ 6 ژانویه 2021 دریافت کردند.

برای این روش فرد نیاز به دلار کانادا برای اثبات تمکن مالی دارد؛ همچنین فرد باید به اندازه ایی دارایی داشته باشد تا بتواند حداقل 6 ماه از آن برای خرج و مخارج خود استفاده کند. سایر هزینه هایی که در این روش باید در نظر گرفت شامل هزینه حق اقامت دائم، هزینه های بیرومتریک، هزینه پردازش اطلاعات فرد و همراهانش است؛ هزینه بیزینس پلن هم بسته به نوع بیزینس بسیار می تواند متفاوت باشد. سرمایه گذاری در کانادا یکی از مسیرهای مهاجرت به کانادا می باشد که اگر به درستی صورت پذیرد باعث اخذ سود و کسب اقامت دائم کانادا خواهد شد.

در این نحوه گرفتن اقامت کانادا، در ابتدا به فرد خارجی اقامت موقت کانادا اعطا می شود و پس از 3 سال در صورتی که ازدواج پابرجا باشد شخص می تواند برای اخذ تابعیت و پاسپورت کانادا اقدام نماید. طرفین همچنین باید در این مدت 3 سال در یک منزل مشترک سکونت داشته باشند و حقیقی بودن ازدواج آن ها اثبات گردد. در ادامه شرایط زوجین را برای اخذ ویزای ازدواج کانادا بررسی خواهیم نمود.

سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک

هزینه گرفتن وقت برای مصاحبه حضوری که شامل هزینه صدور ویزا و انگشت نگاری است، حدود 185 دلار است. افرادی که زیر 14 سال و بالای 80 سال سن دارند نیازی به انگشت نگاری ندارند. اگر شما بتوانید با یک کارفرما در کشور کانادا توافق کنید تا در مجموعه اش مشغول به کار شوید نیز می توانید به صورت دائم در این کشور اقامت کنید. نکته بسیار مهم دیگر آن است که این ازدواج به هیچ عنوان باید صوری باشد و ضمنا باید به صورت کاملا قانونی و رسمی انجام شده باشد. موردی که باید در مهاجرت به این کشور با ازدوج به آن توجه داشت مساله سن زوجین است.

هزینه زندگی در ساسکاچوان

سالانه بیشتر از 3000 نیروی کار متخصص، برای مهاجرت به کانادا، روش کاری را انتخاب می کنند و در این کشور مشغول به فعالیت می شوند. متقاضیانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند و نمی توانند به تنهایی مهاجرت نمایند، می تواننند با پرداخت مقداری هزینه به شخصی که اقامت کانادا را دارد، به صورت صوری یا مصلحتی ازدواج کرده و بعد از آن اقامت کانادا را بگیرند. شخصی که شهروند کانادایی به حساب می آید و اقامت دائم کشور کانادا را دارد، می تواند پس از ازدواج، جهت گرفتن اقامت همسر خود و بردن او به کشور کانادا اقدام نماید.

با دریافت ویزای توریستی یا ویزای مالتیپل کانادا می توان به این کشور سفر کرد. بهره گیری از دانش مشاورین و وکلای بین المللی متخصص یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب بهترین موسسه مهاجرتی کانادا است. فردی که همسرش را به کانادا دعوت می کند (اسپانسر)، باید اقامت دائم یا تابعیت کانادا را داشته باشد. در شهر های کوچک تر با 200 هزار دلار سرمایه گذاری می توان اقدام کرد. این کشور در سال ۲۰۲۰ توانسته است 1.64 تریلیون دلار تولید ناخالص داخلی داشته باشد. در کشور کانادا اقتصاد وابستگی زیادی به تجارت بین المللی دارد و هر کدام از از عوامل صادرات، واردات و خدمات حدود یک سوم از میزان تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می‌دهند.

موسسه ملک پور با نزدیک به دو دهه سابقه در امر مهاجرت پرونده های موفق بسیاری دارد که در بخش گالری ویزا های وبسایت می توانید این پرونده درخشان را مشاهده کنید. در 5 سال گذشته، 3 سال مالکیت بیزینس یا سابقه کار مدیریتی داشته باشید. سلام رحیم عزیز…تشکر بابت توضیحات جامع شما … شماره تماس شما ثبت شد . کانادا برنامه ای تحت عنوان اقامت بازنشستگی ندارد و روشی به نام مهاجرت بازنشستگی کانادا وجود خارجی ندارد.