دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا از 0 تا 100️ کاریابی بین المللی کاربین با مجوز رسمی

در اسکان دوباره، اشخاص به محض ورود به کانادا و پذیرش درخواست آنها از سمت کشور کانادا، مورد حمایت قرار گرفته و زندگی تازه ای را آغاز می کنند. چنانچه پس از اتمام تحصیل، بتوانید شغلی برای خود پیدا کنید، می توانید درخواست ویزای کاری نمایید. این شرایط به سن، تعداد اعضای خانواده، تجربه کاری، دانش زبان، مدرک تحصیلی، سرمایه و موارد دیگر وابسته می باشد. اقامت کاری فدرال کانادا که با نام اسکیلد ورکر کانادا نیز شناخته می‌شود روشی برای جذب نیروی کار ماهر خارجی به این کشور است.

  • در بحث راه های مهاجرت به کانادا موضوع سرمایه گذاری از اهمیت خاصی برخوردار است.
  • روند سادۀ شرایط مهاجرت به کانادا و استقبال بی‌نظیر از دانشجویان، متخصصان و کارگران ماهر، این کشور را به یکی از اصلی‌ترین مقاصد مهاجرتی افراد تبدیل می‌کند.
  • طبق آمار دریافت شده، سالانه حدود 120 هزار دانشجو برای اقامت به کانادا سفر می‌کنند.
  • مدرکم دیپلم برق صنعتی ، زبان انگلیسی ۷۰درصد بلدم، اگه ج بدین ممنون میشم .

فردی که مقیم کشور کانادا می باشد می بایست شرایط خود را جهت اسپانسر کردن همسرش به دولت کانادا اعلام نماید و همسر او می بایست جهت گرفتن ویزای کانادا اقدامات لازم را انجام داده باشد. حتی اگر پس از گرفتن اقامت کشور کانادا و پس از این که متقاضی و همسرش زندگی مشترکشان را در کانادا آغاز کنند، چنانچه دولت کانادا بفهمد که ازدواج آنها حقیقی نبوده و مدرک های ازدواج آنها تقلبی میباشد، اقامت دائم آنها از بین می رود. شخصی که به عنوان اسپانسر برای همسرش تقاضای اقامت می کند، نباید زیر 18 سال سن داشته باشد و همین طور می بایست گواهی سوء پیشینه دریافت کرده باشد. یکی از نکته های اساسی درباره مهاجرت به کانادا از روش ازدواج این می باشد که شخص متقاضی می بایست مدارک ازدواجش را به صورت تمام و کمال برای اداره مهاجرت بفرستد و به آنها اثبات کند که ازدواجش حقیقی می باشد. این مسئله در ارتباط با مهاجرت از روش سرمایه گذاری نیز صدق می کند و درهرسال افرادی که می خواهند مهاجرت کنند می بایست این مسئله را کنترل نمایند. از این رو آگاهی این مسئله که جهت مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری کدام استان مناسب تر می باشد، یک مسئله چالش برانگیز و اساسی می باشد.

مهاجرت کاری به کانادا در سال 2023

این مدرک مهم در تمامی روش های مهاجرتی کانادا وجود دارد و دارای امتیاز بسیار زیادی است. در واقع افرادی که توانایی صحبت به زبان انگلیسی همچنین نگارش و فهمیدن آن را در سطوح بالاتری داشته باشند، شانس بیشتری نیز برای مهاجرت به این کشور خواهند داشت. مهاجرت کاری به کشور کانادا یکی از راه های مهاجرتی می باشد که افراد می توانند از این طریق در ابتدای مهاجرت خود دارای درآمد باشند.

سریع‌ترین روش اخذ اقامت کانادا

منتهی بر خلاف همراه که اجازه کار تمام وقت دارد٬ دانشجویان تنها می توانند به صورت پاره وقت در داخل دانشگاه یا خارج از محیط دانشگاه مشغول به کار باشند. اصولا ورود به کشور کانادا به چند فاکتور اساسی بستگی دارد؛ اول از همه، هدف شما از مهاجرت به این کشور چیست؟ تحصیل، کار، گردش، دیدن خانواده و غیره فاکتور بعدی تعیین کننده مدت اقامت شما در این کشور است. شما به عنوان مهاجر مایل هستید که تا کی در کشور کانادا اقامت گزینید؟ بلند مدت یا کوتاه مدت؟ فاکتور بعدی، شرایط شما می باشد. آیا شما تحصیلات، تخصص یا مهارتی دارید یا خیر؟ افراد با توجه به 3 فاکتور فوق الذکر، تصمیم به زندگی در این کشور می گیرند. در این برنامه که بیشتر توسط ایالت هایی خاص از کانادا مانند کبک اجرا می شود، شما باید تعداد شغل و یا مقدار سرمایه مورد نظر برنامه را در اختیار دولت فدرال همراه با اسناد و مدارک درخواستی قرار دهید.

مهاجرت کاری کارگر با سابقه کم به کانادا

پس از بررسی شرایط اولیه شما دانشگاه یک نامه پذیرش تحصیلی صادر می کند که در آن به هزینه های تحصیل شما نیز اشاره می شود. بعضی از مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا با توجه به روش مهاجرتی متفاوت است. مثلاً برای تحصیل در کانادا باید مدارک تحصیلی، ریزنمرات و نامه پذیرش دانشگاه را به‌همراه داشته باشید. از متداول‌ترین سوال‌های متقاضیان برای مهاجرت به کانادا، مهاجرت از طریق فامیلی، اسپانسرشیپ و خانوادگی است.