دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا؛ آسان ترین راه اقامت کانادا و شرایط 2022

کانادا از پهناورترین کشورهای جهان است و هر ساله جمعیت قابل توجهی برای مهاجرت به این کشور از روش های مختلف اقدام می کنند. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و کار روش های اصلی مهاجرت به این کشور پیشرفته هستند اما روش های مهاجرت به کشور کانادا به این دو مورد محدود نمی شود. با وجود تمام نکاتی که در مورد مزایا و معایب مهاجرت به کانادا گفته شد، تصمیم نهایی مهاجرت به این کشور با شما است و شما هستید که باید با توجه به شرایط خود تصمیم بگیرید کانادا می‌تواند خانه دوم شما باشد یا خیر.

  • همین حالا فرم مهاجرت کارآفرینی پر کنید و از مشورت مشاورین و وکلای خبره ی ما سود ببرید.
  • ایرانیان برای مهاجرت تمایل بیشتری به برخی استان های کانادا دارند.
  • یک وکیل مهاجرت به کانادا که از تجربه مهاجرتی قابل توجهی نیز برخوردار باشد، می تواند راه های اقامت کانادا را به صحیح ترین و به روز ترین شکل در اختیار متقاضیان مهاجرت به کانادا قرار دهد.
  • مبلغ ۱.۲ میلیون دلار را در بنگاهی تأییدشده توسط دولت، برای ۵ سال و بدون سود سرمایه‌گذاری کنید.

در این مدت همسر فرد open work permit دریافت می کند و می تواند آزادانه در کانادا کار کند و تحصیل فرزندان نیز رایگان خواهد بود. پس از حدود 2 سال فرد می تواند برای اقامت دائم کانادا اقدام کند. ویزای استارت آپ کانادا یکی از روش های منحصر بفرد برای کسانی است که یک طرح تجاری عالی داشته باشند. دریافت این ویزا منجر به اخذ اقامت دائم کانادا برای فرد و خانواده وی می شود. با برخورداری از تخصص کاری و تحصیلات دانشگاهی، می توانید برای مهاجرت به کانادا از طریق skilled worker درخواست خود را به اداره مهاجرت کانادا ارائه دهید. همچنین، با مشاهده فیلم موجود در این لینک، می توانید در مدت زمانی کمتر از 2 دقیقه، با این روش مهاجرتی آشنا شوید.

در این مسیر بخصوص، نیاز است که سازمان مهاجرت کانادا نسبت به سودآوری کسب و کارتان در کانادا متقاعد شود که وکلای خبره تراست، با ارائه بهترین مکاتبات، بالاترین شانس پذیرش را برای شما فراهم می‌آورند. اگر به دنبال پیشرفت شغلی هستید و می خواهید درآمدهای قابل توجه داشته باشید، کانادا می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. به علاوه، با توجه به کمبود نیروهای کاری در کشور کانادا، صنایع و شرکت های مختلف در کانادا به شدت برای تأمین بخشی از نیروهای کاری خود به مهاجران تازه وارد وابسته هستند. با توجه به نیاز بازار کار کانادا به مهارت های مختلف، می توان آینده شغلی مهاجران را نیز روشن دانست.

وکیل خانواده در کانادا

یک وکیل مهاجرتی وظیفه دارد تمامی مسیر را با شفافیت کامل و واضح برای شما توضیح دهد و مسئولیت انجام صفر تا صدی کار شما را به عهده بگیرد. داشتن وکیل مهاجرتی به عنوان عاملی برای موفقیت شما و همچنین مهمترین راه برای داشتن آسودگی خیال یعنی اینکه شما در هر مرحله از انجام کار خود مطمن باشید که بهترین راه انتخاب شده و درست ترین کار صورت خواهد پذیرفت. دولت کانادا هزینه های زندگی فردی و همچنین خانوادگی را با توجه به تعداد اعضای خانواده به طور میانگین تخمین زده که در ادامه این مقاله این هزینه ها را بررسی خواهیم کرد. در کانادا شما مردمی با دین‌های مختلفی همچون اسلام، یهودیت، هندوئیسم و بودیسم را مشاهده می‌کنید. این دین‌های ذکر شده بخش ناچیزی از دین مردم کانادا را تشکیل می‌دهند. این ادیان ذکر شده در بین مردم را می‌توان 8 درصد از جمعیت 40 میلیون نفری کانادا دانست.

در این مقاله تمامی جوانب مهاجرت به کانادا را مرور خواهید کرد و ویدیوهایی را خواهید دید. یا برای بهره مندی از مشاوره مهاجرت قانونی، توسط وکیل رسمی مهاجرت، به صفحه رزرو وقت مشاوره مراجعه فرمایید. مشکلی بابت داشتن مدرک فنی حرفه ای نیست اما باید دیگر شرایط مهاجرت را داشته باشیدف صرفا به علت اینکه مدرک فنی حرفه ای دارید نمی شود مهاجرت کرد. باید شرایط شما بررسی شود، به بالای سایت قسمت رزرو وقت مشاوره و یا فرم ارزیابی رایگان مراجعه بفرمایید. در سال های گذشته ایرانیان زیاد در انتخابات کانادا شرکت نمی کردند اما اخیرا ایرانیان مقیم کانادا به صورت جدی در عرصه سیاست حضور داشتند که این موضوع نشان دهنده حضور پررنگ و مهم ایرانی هاست.

هزینه های ویزا در مهاجرت تحصیلی به کانادا

در ادامه آمار مربوط به صدور کارت اقامت دائم کانادا برای ۱۸ کشور اول را طی ۵ سال گذشته مشاهده می‌کنید که کشور ایران امسال در این میان رتبه ششم را دارد. با سیاست‌های جدید کانادا در پذیرش مهاجرین ممکن است در سال‌های آینده سهم ایرانیان در دریافت اقامت دائم کانادا بیشتر شود و به همین نسبت در رتبه‌های بالاتر این آمار قرار بگیرد. اگر در کشور خود مالک کسب و کاری هستید و مدیریت آن را بر عهده دارید، می‌توانید از طریق ثبت شرکت در کانادا بیزینس خود را به این کشور منتقل کرده و ویزای کار بگیرید و برای همیشه به این کشور مهاجرت کنید. این روش در حال حاضر بسیار دشوار بوده و افراد بسیار معدودی در این روش واجد شرایط می‌شوند.

موسسات مهاجرتی قانونی و غیرقانونی کانادا

همین طور ادامه تحصیل در کانادا بعد از مقطع دبیرستان و مهاجرت با مدرک دیپلم به شما امکان آشنایی با آخرین فناوری های روز را داده و اجازه می دهد تا توانمندی های خود را به عنوان یک دانشجو ارتقا دهید. این کشور در طول سال پذیرای بیشتر از 350 هزار دانشجوی بین المللی می باشد که به مهاجرت به کانادا از راه درس خواندن فکر می کنند و تمایل دارند بعد از تمام شدن دوره تحصیلات خود و در آینده ای نزدیک شهروند این کشور شوند. گذرنامه شما می بایست در طول مدت مهاجرت تحصیلی به کانادا اعتبار داشته باشد. اقامت دائم مادام العمر می باشد، ولی به شرط اینکه در 5 سال اقامت 730 روز یا 2 سال را در کانادا گذرانده باشند تا کارت PRتمدیدشود. سایت دولت کانادا توضیح داده است که متقاضیان می بایست هر ده سال یک بار اطلاعات بیومتریک خود را بدهند. از تاریخ 31 جولای سال 2018 این کشور کار گردآوری اطلاعات بیومتریک از متقاضیان ورود ازافریقا و خاورمیانه و اروپا را شروع کرده است.

لازم به ذکر است در این روش تمام هزینه های مالی شما به عهده ی فرد خویشاوند شماست و دولت تعهدی در قبال هزینه های زندگی و مسکن شما ندارد. با توجه به این شرایط برای دریافت موافقت مهاجرت به کانادا از طریق خوشاوندی می توانید از میان گزینه های مهاجرت خویشاوندی فدرال، استان کبک و همین طور شرایط موجود در پذیرش استان ها استفاده کنید. پس از گرفتن تاییدیه کار باید برای ویزای کار طولانی مدت اقدام کنید و تمامی مدارک لازم برای مهاجرت به کانادا از طریق کار که از شما خواسته شده است را تهیه نمایید.