دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به کانادا، هزینه و شرایط بهترین روشهای مهاجرت کانادا با وکیل رسمی ویزا724

از نظر قانونی برای مهاجرت کاری به کانادا نیاز به تسلط زیادی بر زبان انگلیسی یا فرانسوی وجود ندارد. اما بهتر است متقاضی برای آسایش خود، قبل از مهاجرت به این کشور تسلط خوبی بر یکی از این دو زبان پیدا کند. برای مثال جهت استخدام در اکثر مشاغل مدرک آیلتس جنرال با نمره 4 در نظر گرفته می‌شود. سوابق تحصیلی پس از سوابق شغلی مهم‌ترین فاکتور شرایط مهاجرت کاری به کانادا است.

  • پس از کسب حداقل امتیاز، وارد مرحله دوم می شوید که در این مرحله نیز به نتیجه رسیدن روند مهاجرت به کانادا به کسب امتیاز از فاکتورهای مختلف بستگی دارد.
  • این سه گروه در صورتی که طرح فرد را مورد تایید قرار دهند، فرد می تواند به راحتی وارد کشور کانادا شود.
  • به دلیل نیاز بسیار به نیروی کار متخصص در حوزه‌های مختلف و گستردگی سیستم آموزشی کانادا، رشته‌های تحصیلی موردنیاز این کشور هم بسیار متنوع هستند.
  • برای درخواست نوت آفیسر نیاز است که فردی که دارای اقامت و یا سیتیزن کانادا است این کار را به عنوان نماینده شما انجام دهد که شما بایستی رضایت نامه ای را طبق رضایت شما مبنی بر اینکه اطلاعات شما افشا شود را تاریخ بزنید و امضا کنید.
  • البته علاوه بر این سه برنامه، استان ها نیز می توانند از طریق برنامه اکسپرس اینتری نامزدهای استانی جذب نمایند.

ارائه درست مدارک و نحوه ارسال رزومه در پذیرش شخص بسیار مهم هستند و هر اشتباهی ممکن است منجر به رد ویزا شود. برای مهاجرت به کانادا از این طریق باید با قوانین دانشگاه یا مدرسه مورد نظر خود در این کشور به خوبی آگاه باشید. در این مسیر داشتن مشاور با تجربه می‌تواند کمک زیادی به شما کند. به‌طور کلی مهاجرت به کانادا با یکی از 6 روش کلی تحصیل، کار، سرمایه‌گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی امکان‌پذیر است. در ادامه برای مشاوره مهاجرت به کانادا هر یک از این روش‌ها را با توضیحات بیشتری معرفی می‌کنیم. این کشور اقتصاد بسیار با ثباتی دارد و نظام آموزشی آن در ردیف برترین‌های جهان قرار می‌گیرد.

برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟

اشخاصی که از این روش برای مهاجرت به کانادا اقدام می نمایند، می توانند در مدت زمان کمی اقامت دائم خود را در کانادا بگیرند. از نکته هایی که در مهاجرت تحصیلی به کانادا با دیپلم، می بایست به آن توجه نمود، این است که دانش آموز بعد از گرفتن مدرک دیپلم می بایست جهت گرفتن پذیرش تحصیلی از دانشگاه اقدام نماید. یکی از روش های قابل اعتماد جهت این که اخبار مهاجرتی تازه را دائم در اختیار شما قرار بدهد، دارا بودن مناسب ترین وکیل مهاجرت به کانادا می باشد. به این صورت چنانچه متقاضی تنها به علت علاقه، به مهاجرت به کانادا، دست به چنین اقدامی زده باشد و شرایط پناهندگی را دارا نباشد، مناسب تر است این راه را جهت مهاجرت خود انتخاب ننماید. این کمک ها به اشخاصی داده می شود که توانایی تامین احتیاج های خود را ندارند.

چرا آسانترین راه مهاجرت به کانادا 2023 تحصیل در کاناداست؟

آگاهی از گزینه‌های قابل دسترس، می‌تواند شانس موفقیت متقاضیان را در این فرآیند افزایش داده و از رد صلاحیت یا تاخیر در ارزیابی نامه درخواست آن‌ها جلوگیری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای تضمینی کانادا، می‌توانید با مشاوران مجرب و کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی ایران کانادا تماس بگیرید. اگر در مشاغل فنی و حرفه‌ای مورد نیاز کانادا مهارت و سابقه کار دارید، می‌توانید از طریق برنامه اسکیل ترید برای مهاجرت کانادا اقدام کنید. برنامه اسکیل ترید یکی از سه برنامه اصلی اکسپرس انتری است که مبتنی بر سیستم امتیاز بندی بوده و امتیاز متقاضیان بر اساس فاکتورهایی مانند سابقه کار، میزان تحصیلات، مهارت زبان و سن و دیگر فاکتورها محاسبه می‌شود. در صورت داشتن پیشنهاد شغلی معتبر در یکی از استان‌ها، می‌توانید در زیر گروه مهاجرت مهارتی آن استان شرکت کرده و با اقامت دائم وارد کانادا شوید.

افراد میتوانند در مقاطع مختلف علی الخصوص مقطع دکتری از انواع بورس های تحصیلی که در کشور کانادا ارائه می شود، استفاده کنند که شامل تخفیف در شهریه، رایگان شدن شهریه، دریافت کمک خرج برای زندگی و … می باشد. اما با تمام این تفاسیر افرادی هستند که به دلایل مختلف امکان دریافت مدرک زبان انگلیسی را ندارند. با بررسی کامل روش‌های مهاجرت به کشور کانادا متوجه می‌شویم که راه‌هایی هم برای دریافت اقامت بدون مدرک زبان وجود دارد. اخذ اقامت کانادا بدون مدرک زبان قطعاً سخت‌تر از دریافت اقامت با ارائه این مدرک است و مسلماً شانس افرادی که دارای مدرک زبان معتبر با نمره عالی هستند برای اخذ ویزا و اقامت، بیشتر است. اما همچنان برخی از راهکارهای دریافت ویزای کاری و سرمایه‌گذاری مانند ICT هستند که بدون نیاز به مدرک زبان هم امکان دریافت اقامت را به شما می‌دهند.