دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به ترکیه موسسه مهاجرتی ویتراپو-مهاجرت دی بی

تحصیل در این کشور به نسبت دیگر کشورهای اروپایی بسیار ارزان‌تر می‌باشد. دانشگاه‌های دولتی این کشور معمولا بین 100 تا 4000 یورو در سال هزینه دارند در حالی که دانشگاه‌های خصوصی حدود یورو در سال خرج دارد. مهاجرت به کشور ترکیه دارای روش‌ها و ویزاهای بسیاری می‌باشد که در ادامه مطلب به آن می‌پردازیم. دولت این کشور ویزاهای مختلفی را برای افراد علاقه‌مند ایجاد کرده است تا داوطلبان بتوانند با توجه به مشخصات‌شان یکی از این ویزاها را انتخاب کنند. این ویزاها شامل ویزای دانشجویی، ویزای کار و سایر ویزاها می‌باشد که در ادامه بیشتر راجع به آن‌ها صحبت خواهد شد.

  • راحت ترین روش مهاجرت به ترکیه، مهاجرت از طریق خرید ملک است که در قسمت بالا درباره آن توضیح مختصری داده شد اما ارزان ترین راه مهاجرت به ترکیه، اخذ اقامت توریستی می‌‎باشد هرچند که این مسیر موقت است.
  • پیشنهادها و انتقادهای خودتان را درباره مطالب داخل سایت با ما در میان بگذارید.
  • به‌عنوان‌مثال، تجربه نشان می‌دهد اگر قصد مهاجرت به ترکیه برای کار را دارید اول زبان ترکی را یاد بگیرید؛ زیرا یادگیری این زبان در کاریابی کمک شایانی به شما می‌کند.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های موجود در وبسایت تماس بگیرید تا مشاوران ما شما رو راهنمایی کنند.
  • اما امکانات یادگیری بی‌نظیری را ارائه می‌دهند و هزینه‌ها طبق اندازه کلاس‌ها، امکانات درجه یک و فوق‌برنامه اخذ می‌شوند.

دوست عزیز شما می توانید از طریق خرید ملک اقامت و حتی پاسپورت ترکیه را دریافت نمایید. گروه مشاورین مهاجرتی آدسایلار ، با بهره گیری از کادر محرب و حرفه ای و با همکاری وکلای برجسته فارسی زبان مقیم ترکیه ، آماده سرویس دهی به هموطنان عزیز که قصد مهاجرت و سرمایه گذاری در کشور زیبای ترکیه را دارند می باشد. برای مهاجرت به ترکیه به شما توصیه می‌کنیم که ابتداهدف از مهاجرت خودرا مشخص کنید؛ مثلا این‌که قرار است کدام یک از روش‌های موجود را انتخاب کنید و یا این‌که آیا روش انتخاب شده با شرایط متقاضی سازگاری دارد یا خیر.

معرفی بهترین رستوران های استانبول | معرفی 8 رستوران استانبول

دانشگاه‌های متعددی در این کشور وجود دارند که دوره‌های پزشکی را با بهترین متدهای آموزشی، برگزار می‌کنند. اگر قصد تحصیل پزشکی در ترکیه را دارید، می‌توانید با گوش دادن به پادکست زیر، از اطلاعات لازم برخوردار شوید. در دانشگاه‌های این کشور می‌توان به دو زبان انگلیسی و ترکی استانبولی تحصیل نمود.

معرفی چند وب سایت مفید و کاربردی در ترکیه:

طبق قانون 6458 ماده 31 که در سایت رسمی مجلس ترکیه قابل مشاهده است، ویزای دریافتی برای هر فردی که به دنبال مهاجرت از طریق اقامت توریستی است تنها یک سال اعتبار دارد. باید نخست از دانشگاه‌های ترکیه پذیرش بگیرید تا اقامت موقت تحصیلی دریافت کنید. قانون اهدای تابعیت در ترکیه براساس خون می باشد و تولد در خاک ترکیه به معنای اخذ تابعیت ترکیه نیست. اما اگر والدین شخص وضعیت مشخصی نداشته باشند می توان برای تابعیت ترکیه اقدام کرد. همچنین اگر یکی از والدین شخص شهروند ترکیه باشد، صرف نظر از محل تولد، به فرزند تابعیت ترکیه اهدا می شود.

این کشور از این نقطه به عنوان نقطه قوت خود استفاده کرده و روز به روز برای جذب بیشتر توریست، تلاش می‌کند. مدیریت درست در این کشور باعث شده است که مناطق مختلف مثل، سواحل دریای سیاه ، کشتیرانی‌های بی‌نظیر، مناطق زیبای ییلاقی به بهترین شکل استفاده شود تا برای توریست‌ها جذابیت داشته باشد. این موارد می‌توانند مهاجرت به ترکیه را به یک انتخاب جذاب و مهیج تبدیل کنند. دانشگاه‌های ترکیه هر ساله آزمون برگزار می‌کنند و متقاضیان تحصیل را با توجه به این نتایج این آزمون انتخاب می‌کنند. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا فرد متقاضی حتما باید مدرک زبان انگلیسی آیلتس و یا تافل داشته باشد. آزمون مقطع کارشناسی ارشد و دکترا هر سال ۲ بار در ترکیه برگذار می‌شود.