دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا گروه مهاجرتی یونیک ویزا

برای پناهندگی در خاک استرالیا نیز از سه ویزای حفاظت (۸۶۶) ، حفاظت موقت ( ۷۸۵ ) و پناهنگاه امن ( ۷۹۰ ) استفاده میشد. دوره دکتری در استرالیا نیز اصولاً 3 ساله بوده و تا حد زیادی وابسته به رزومه علمی و پژوهشی قوی است. ارائه مدرک آیلتس 7 و یافتن سوپروایزر نیز از الزامات تحصیل در این مقطع است. ویزای موقت تحت حمایت کارفرما- TSS (زیر کلاس 482) محدودیت سنی ندارد و گاهی اوقات می تواند راهی برای ویزای دائمی فراهم کند. این ویزا مناسب افرادی است که تمام خانواده آنها (پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزند) در استرالیا هستند.

  • خواستم بدونم من برای ویزای کار اقدام کنم یا موقعیت همسرم بهتره؟ تا تصمیم بگیریم کدوم سطح زبانمون رو بالا ببریم..
  • به طور کلی حرفه و تجربه شغلی خود را در یک کسب و کار فعال ارائه دهند.
  • پس از دریافت مشاوره اولیه رایگان ممکن است برخی از افراد نیاز به دریافت مشاوره تخصصی داشته باشند.
  • از دیگر مزیت های مهاجرت به استرالیا از طریق تحصیل می توان به عدم محدودیت در مقاطع تحصیلی اشاره داشت.
  • اما باید در نظر داشت که طبق قوانین کشور استرالیا، تابعیت این کشور از همان ابتدا به متقاضی تعلق پیدا نمی کند.

کشور استرالیا را به دلیل نرخ پایین جرم و جنایت می‌توان جزو کشورهای امن در دنیا دانست. البته طی سال‌های اخیر میزان مصرف الکل و خشونت‌های آن افزایش یافته و این مسئله به یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های دولت استرالیا تبدیل شده است. در بین کشورهای مهاجر پذیر استرالیا مزایا و فاکتورهای بسیاری دارد که فرد را مجذوب خود می‌کند. امکان کار در این کشور وجود دارد و فرد به راحتی می‌تواند وارد بازار کار شود و دستمزدها هم برای گذراندن زندگی مناسب است و می‌توان گفت حقوق بالایی را برای فرد در نظر می‌گیرند. اما بر خلاف ویزای 573 شما برای تحصیل در رشته های فنی و حرفه ای در استرالیا نیاز است که ویزای 572 را دریافت کنید. دوره های مجاز تحصیل در استرالیا شامل دوره های I-IV (به جز ELICOS)، گواهینامه تحصیلات تکمیلی فنی و حرفه ای و دیپلم فنی و حرفه ای می شوند.

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

برای مدرک آیلتس داشتن نمره ی 8 در هر چهاربند آزمون ذکر شده می تواند تا 20 امتیاز را برای متقاضی به همراه داشته باشد. باید در آیلتس حداقل نمره 6 را به خود اختصاص دهد و یا در آزمون های مشابه هم سطح این نمره را اخذ نماید. مهارت و تخصص شما در خصوص شغلی که انتخاب نموده اید مورد بررسی قرار می گیرد. برای مشاوره و راهنمایی بیشتر فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا کارشناسان شادا با شما تماس بگیرند. مردم در تعداد بسیار بیشتر و از پیشینه های متنوع تر از همیشه وارد این کشور شدند.

وکیل مهاجرتی

ساکنین این شهر می‌توانند از انواع فعالیت‌های فرهنگی همچون اپرا لذت ببرند و یا زمان خود را در سواحل شنی و گرم آن سپری کنند. پارسی کانادا تمام مراحل مهاجرتی شما را اعم از ترجمه مدارک، رزرو هتل، اخذ بلیط رفت و برگشت، اخذ PR، اجاره خانه و ماشین و … برای شما انجام می دهند. و خلاصه، کشور زیبای استرالیا می‌تواند برای کسانی که قصد مهاجرت دارند، گزینه‌ای مطلوب و در دسترس باشد.

آسانترین راه اخذ اقامت استرالیا

هزینه ی کلی فرد متقاضی اخذ ویزای کار استرالیا کمتر از 4000 دلار این کشور می باشد. فردد متقاضی دریافت ویزای کاری استرالیا باید کمتر از 45 سال داشته باشند تا بیشترین امتیاز را کسب کنند. مهاجرت تحصیلی به استرالیا مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی به شما اجازه گذراندن یک دوره آموزشی و تا 5 سال امکان اقامت را می دهد. سیستم امتیاز بندی استرالیا برای رتبه‌ بندی متقاضیان و نمره دادن به آن‌ها برای صدور ویزا به ‌کار می‌رود. این سیستم با توجه به معیارهایی مانند؛ سن، تحصیلات، دانش زبان، سابقه کار، میزان سرمایه، داشتن دعوت‌نامه و … به متقاضیان نمره می‌دهد.

کشور استرالیا انواع مختلفی ویزای کاری ارائه می‌دهد که ممکن است به صورت موقت و یا همراه با اقامت دائم باشند. متقاضیان باید در این سیستم امتیازبندی، حداقل 65 امتیاز را کسب کنند تا واجد شرایط دریافت ویزای کاری شوند. این سیستم بر اساس فاکتورهایی چون سن، تحصیلات، دانش زبان انگلیسی و سابقه کاری تنظیم شده است.