دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا و شرایط آن در 2022 گروه مهاجرتی پاسارگاد

استرالیا یک کشور دموکراتیک، با ثبات ، انگلیسی زبان بودن ، مهاجرپذیر ، متنوع ازنظر فرهنگی ویکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان است که نیازمند نیروی کار ماهر است. دولت استرالیا نقش مثبتی در مناسبات جهانی ایفا می‌کند و از توسعه اقتصادی در منطقه خود حمایت می‌کند. هیچ قانونی در رابطه با الزام استفاده از خدمات وکلای حقوقی یا مشاوران مهاجرتی در این زمینه وجود ندارد؛ بلکه متقاضیان می‌توانند بسته به سطح اطلاعات و توانایی‎‌های خود، شخصاً جهت دریافت ویزای مد نظر اقدام کنند. به منظور کسب اطلاعات دقیق در زمینۀ هزینه‌های مهاجرت به استرالیا در هر کدام از زیرشاخه‌ها و کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ شرایط مهاجرت به این کشور، می‌توانید با کارشناسان زبدۀ مهاجرت پلاس تماس بگیرید. بسیاری از متقاضیان دغدغه انتقال حیوانات خانگی خود را در زمان مهاجرت به استرالیا دارند باید بگوییم که این امکان وجود دارد اما مسیر کمی زمان براست و این انتقال همزمان با مهاجرت شما رخ نمی‌دهد.

  • البته توجه داشته باشید که کودکی که در خاک استرالیا متولد شود اما پدر مادر او ناشناخته باشند؛ یعنی رها شده و بی‌هویت باشد، در این حالت استثنائا باز کودک می‌تواند شهروندی استرالیا را در راستای جلوگیری از بی‌هویتی اخذ نماید.
  • اگر با ویزای تحصیلی اقدام می‌ کنید، هرچقدر سن و گپ تحصیلی شما کم‌ تر باشد، شانس شما بیش‌تر خواهد بود.
  • چرا که در اکثر مواقع مدارک از طریق آنلاین به سازمانهای ارزشیابی مدارک و اداره مهاجرت استرالیا ارسال می گردند.
  • اگر اقامت دائم را دارید باید 3 سال از 4 گذشته را در استرالیا زندگی کرده باشید.
  • استرالیا، فرصت استفاده از انواع مختلف ویزاهای سرمایه گذاری را در اختیار علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در این کشور گذاشته است.

پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی با موفقیت را می‌توان به عنوان یکی از شرایط اصلی دیگر در اخذ ویزای تلنت به حساب آورد. هستید؟ در این صورت باید بگوییم این اقدام به تنهایی منجر به دریافت اقامت کشور بیان شده نمی‌شود. برای آن که بتوانید سرمایه گذاری مورد بحث را انجام دهید، گام‌های مختلفی پیش روی شما هستند که باید تمامی‌شان را طی کرده و شرایط در نظر گرفته شده را تامین کنید.

مهاجرت به استرالیا؛ بررسی راه های اخذ اقامت استرالیا 2022

تجربه نشان داده که در مسیر مهاجرتی، مطمئن‌ترین و منطقی‌ترین کار، استخدام وکلای مهاجرتی است. اطلاعات به روز وکلای مهاجرتی، آشنایی آنها با پیچ و خم‌های قانونی کشور مقصد و تجربه آنها در مواجه با پرونده‌های مشابه، می‌تواند راهگشا باشد. ۳- تنوع فرهنگی در این کشور زیاد است، این اتفاق باعث شده افراد به فرهنگ‌های مختلف احترام بگذارند، همین موضوع دلیل دیگری برای افزایش میزان رضایتمندی در بین مهاجران است. مردم کشور استرالیا سبک زندگی بسیار جالبی دارند، این افراد بسیار آرام هستند و به دور از تنش‌های عصبی زندگی می‌کنند از این روی نرخ ارتکاب جرم در کشور استرالیا بسیار پایین است.

روش های مهاجرت به استرالیا :

ویزای والدین خود به دو دسته ویزای والد سالخورده (محل اقامت) و ویزای والدین (مهاجر) تقسیم می شود. برای واجد شرایط بودن برای ویزای والدین سالخورده، باید توسط فرزند یا فرزند ناتنی خود که شهروند استرالیا، مقیم دائم استرالیا یا شهروند نیوزلند واجد شرایط است، حمایت مالی شوید. چه فرزند یا همسری دارید که در خارج از کشور زندگی می کند و می خواهید به شما ملحق شود یا برای کار یا تحصیل به طور موقت در استرالیا هستید.

بنابراین افرادی که قصد استفاده از بیمه درمانی دولتی را دارند تنها می‌توانند به بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و متخصصین دولتی مراجعه کنند. متقاضیان مهاجرت تحصیلی، شغلی، کارآفرینی و…باید مدارک مالی، حساب بانکی، سوابق تحصیلی، شغلی، مدارک هویتی، مدرک زبان، گواهی‌های فنی حرفه‌ای و دستاوردهای علمی و کاری بدست آمده‌ی خود، مدارک تمکن مالی و… باید توجه داشت که هر کدام از روش‌ها ممکن است مدارک بیشتری را با توجه به فرآیند پذیرش خود الزام نمایند. مثلاً شرایط اخذ ویزای تحصیلی استرالیا با شرایط ویزای کار استرالیا متفاوت است.

سیستم کاری استرالیا به شکل امتیازی و Point Based System است و افراد بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کاری و سطح زبان خود امتیاز کسب می کنند و در صورت کسب امتیاز لازم می توانند این ویزای کاری استرالیا را اخذ کرده و نتیجتا مجوز اقامت کاری استرالیا را دریافت نمایند. ویزای کار استرالیا تحت دو دسته Subclass 189 و Subclass 190 صادر می شود. ویزای کار استرالیا تحت Subclass 189 یک ویزای امتیازی بوده و به افراد متخصص و ماهر اعطا می شود. در واقع، در این روش افراد با بیان انگیزه و داشتن مهارت و کسب امتیازات لازم و بدون کسب حمایت از کارفرمایان استرالیایی می توانند به شکل کاری به استرالیا مهاجرت کنند. البته در این روش لازم است شغل فرد جزو مشاغل مورد نیاز استرالیا باشد، در زمینه رشته خود سابقه کاری داشته باشد، بتواند مدرک زبان ارائه دهد و بین 18 تا 50 سال داشته باشد.

براین اساس، ثروتمندان استرالیا در پایان سال 2016 حدود 192 تریلیون دلار از ثروت های جهان را در اختیار داشتند که 11 برابر تولید ناخالص داخلی آمریکا با دارا بودن 13.6 میلیون میلیونر می باشد. دراین کشور همچنین 522 هزار مولتی میلیونر زندگی می کنند که ارزش دارایی آنها کمتر یا بیشتر از 10 میلیون دلار است. ما در این مقاله به بررسی راه‌ها و روش‌های قانونی مهاجرت به استرالیا پرداختیم با شرایط، مزایا و معایب هرکدام به صورت جداگانه آشنا شدیم.