دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا و اخذ اقامت استرالیا در سال 2023- موسسه مهاجرتی شادا

متعلق به بخش آموزش عالی در استرالیا است و با این ویزا این امتیاز به دانشجویان خارجی و بین المللی داده می شود که برای زندگی و تحصیل به استرالیا مهاجرت کنند. اگر می خواهید برای ادامه تحصیل به استرالیا مهاجرت کنید می توانید برای ویزای زیر کلاس 573 استرالیا اقدام کنید. سازمان TRA استرالیا که مخففTrades Recognition Australia می باشد یک سرویس ارزیابی مهارت کاری افرادی است که قصد مهاجرت کاری به استرالیا را دارند.

در غیر این صورت، فرزند شما همان وضعیت ویزایی را دریافت خواهد کرد که شما داشته اید یعنی اقامت موقت استرالیا. با دریافت مشاوره از کارشناسان ما تمامی اطلاعات لازم برای مهاجرت را دریافت خواهید کرد. ما سوالات شما را به طور دقیق و حرفه ای پاسخ می دهیم به طوری که هیچ گونه ابهامی برای شما باقی نمی ماند. اول اینکه، یکی از پدر و مادر صاحب اقامت دائم استرالیا باشند و فرزند نیز داخل خاک استرالیا متولد شود. اگر شما نیز قصد مهاجرت دارید، همین حالا با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید و یا فرم مشاوره رایگان را تکمیل کنید، تا متخصصین ما با شما تماس بگیرند و شما در مسیر پیش رو راهنمایی کنند.

  • کشور استرالیا یکی از محبوب‌ترین کشورها در بین افراد علاقه‌مند به مهاجرت است.
  • و یا اگه فردی فرزندانش در استرالیا سیتیزن و یا دارای اقامت دائم باشد و براساس شرایطی می تواند اقامت دائم استرالیا را دریافت کند.
  • 2.متوسطه و آموزش عالی، که تحصیلات ابتدایی و متوسطه در استرالیا اجباری است.
  • ✅ کسب حداقل امتیاز لازم برای رشته مورد نظر که بر حسب فاکتورهایی مانند سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار و سطح زبان انگلیسی محاسبه می‌شود.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت آراد دانان برنا (مشاورین تحصیلی گروه ادب) می باشد.

پیشنهاد میکنم فرم مشاوره رایگانمون رو پر بفرمایید تا کارشناسانمون با بررسی دقیق اطلاعاتتون بتونن راهنماییتون کنند و بهترین راه مهاجرت رو خدمتتون معرفی کنن. از آنجا که برای اخذ ویزای کار استرالیا باید امتیازات بالایی را دریافت کرده باشید، آسانترین روش مهاجرت به این کشور را می توان دریافت ویزای فنی و حرفه ای برشمرد. را دارید، اولین قدم برای مهاجرت به استرالیا، دریافت ویزا استرالیا می باشد.

ویزای سرمایه‌گذاری

مدارس بین المللی این کشور برنامه درسی به زبان انگلیسی یا آمریکایی را در محیط های فرانسوی، آلمانی و حتی ژاپنی ارائه می دهند. به شما پیشنهاد می شود؟خوب، مهاجران ساکن در این کشور از مزایای بسیاری از جمله کیفیت بالای زندگی، تحصیلات عالی در سامانه آموزشی بی نظیر، مراقبت های بهداشتی مناسب، تعادل خارق العاده کار و زندگی و مزایای بسیار دیگر برخوردار می شوند. اگر در استرالیا پیشنهاد کاری یا قرارداد کاری داشته باشید، روند مهاجرت شما بسیار ساده و سهل خواهد بود. با این حال، با توجه به پیچیدگی‌های حقوقی مهاجرت و هزینه‌بر بودن هر یک از مراحل این پروسه، توصیه می‌شود تا افراد در این زمینه از متخصصان و مشاوران کارآزموده کمک بگیرند تا احتمال ریجکتی را به حدأقل برسانند. لازم به ذکر است که نقص مدارک هنگام مراجعه به سفارت، یکی از دلایل اصلی ریجکت ویزا است. به همین جهت قبل از مراجعه برای مصاحبه، از کامل بودن و صحت مدارک مورد نیاز خود مطمئن شوید.

مهاجرت از طریق ویزای اسپانسرشیپ استرالیا

⬅ در ویزای تحصیلیهر چقدر سن متقاضی کمترو گپ یا وقفه تحصیلی کمتر باشد، شانس دریافت ویزا بیشتر می‌شود. مهاجرت به این نقطه از کره زمین موانع و دست‌اندازهایی دارد که اگر اطلاعاتی در این حوزه نداشته باشید شما را با چالش مواجه خواهد کرد. حالا که در این صفحه هستید از فرصت استفاده کنید و با مطالعه مطالب با شرایط مهاجرت به استرالیا آشنا بشوید. کرونا در سراسر جهان تغییرات عظیمی در سبک زندگی افراد، اقتصاد، کار و … بوجود آورده است، قوانین مهاجرتی کشورها نیز دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند، در این بخش از مقاله ما شما را با جدیدترین قوانین و اخبار مربوط به مهاجرت به این کشور آشنا می­کنیم.

صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023

با اخذ اقامت دائم و یا پاسپورت استرالیا کار و تحصیل برای شما آزاد می‌شود و مانند سایر شهروندان استرالیا از یک قانون و خدمات استفاده می‌کنید. مسلما شرایط مساعد آب و هوایی و کیفیت زندگی در استرالیا، دلایل کافی برای مهاجرت به این کشور محسوب نمی‌شوند و استرالیا برای جذب مهاجران بیشتر، چشم اندازها و مزایای اجتماعی و حرفه‌ای زیادی را در نظر گرفته است. برای صدور ویزای دانشجویی استرالیا، توان مالی، سابقه درسی و کاری، تاهل، فاصله رشته تحصیلی و شغل و موارد دیگری بررسی می‌شود. چنانچه از ایران، درخواست ویزا دانشجویی استرالیا را داشته باشید، تمام مراحل ارزیابی و صدور ویزا، در ایران انجام می‌گیرد و بین یک تا سه ماه طول می‌کشد. ویزای تلنت استرالیا، ویزای دائمی استرالیا است که به طور خاص برای آن دسته از متقاضیان که در سطح بین‌المللی و یا ملی به دلیل استعداد و دستاوردهای برجسته خود در طی سال‌ها شناخته شده‌اند، اختصاص دارد.

برای کارآفرینی در استرالیا متقاضی در صورتی که سرمایه مورد نیاز را داشته باشد و بتواند کسب و کاری سودآور در استرالیا تأسیس کند، می‌تواند اقامت دائم این کشور را نیز دریافت نمایید. در صورتی که فرد متقاضی دارای شهرت بین ‌المللی در زمینه خاصی باشد، مسیر ویزای گلوبال تلنت برای وی بهترین و سریع‌ترین راه دریافت اقامت است. اقتصاد یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ذهن و تصمیم‌گیری متقاضی در فرآیند مهاجرت به کشور مقصد است. در واقع آگاهی از میزان درآمد، هزینه‌های زندگی، نرخ بیکاری، توان اقتصادی کشور و مشکلات معیشتی بر انتخاب مقصد مهاجرت اثر مهمی دارد، زیرا بیشتر مهاجران به دنبال دستیابی به شرایط بهتر زندگی از کشور خود خارج می‌شوند. کشور استرالیا یکی از کشورهای توسعه‌یافته و 13مین اقتصاد بزرگ جهان بر حسب میزان تولید ناخالصی به مبلغ 1.48 تریلیون دلار است. همچین این کشور در جایگاه دهمین کشور جهان از نظر درآمد سرانه ملی، رتبه 25 در بهترین صادر کننده و رتبه 20 در بهترین وارد کننده قرار دارد و از نظر شاخص‌های توسعه انسانی نیز در مقام هفتم در سال جاری میلادی قرار گرفته است.

راستی چرا صف مهاجرت به استرالیا معمولا شلوغ است؟ چرا این کشور همواره در لیست متقاضیان مهاجرت به خارج دیده می‌شود؟ از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی، مردم نروند سمت استرالیا 😅. لازم به ذکر است که اگر شما در طول زندگی در کشور استرالیا سوابق کیفری داشته باشید شانس بسیار پایینی در اخذ پاسپورت این کشور خواهید داشت. در آزمونی که برای اخذ شهروندی این کشور برگزار می‌شود وضعیت مذهب، وضعیت احترام به حقوق برابر زن و مرد و همین طور تسلط زبان فرد متقاضی سنجیده می­شود. آزمون زبان در سه بخش خواندن، نوشتن و گوش دادن فرد را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. تا سال ۲۰۱۹ بیش از ۷/۵ میلیون نفر مهاجر در این کشور زندگی می‌کردند، که این اندازه نسبت به سال ۲۰۱۸، ۲۹/۷٪ بالاتر رفته است. ایرانی ها درصد زیادی از مهاجران این کشور را به خود اختصاص داده‌اند، که این آمار نشان می‌دهد شرایط زندگی در استرالیا باب میل ایرانیان است.