دسته‌ها
اخبار

مهاجرت به استرالیا همه چیز درباره اقامت استرالیا

میلادی بیشتر شکارچی و کشاورز بوده و دارای فرهنگ شفاهی پیچیده و ارزش های روحانی بر مبنای احترام به سرزمین اجدادی و اعتقاد به آغاز خلق زمین بوده اند. جهت بررسی سایر خدمات به صفحه ی خدمات ما مراجعه فرمایید ویا با مشاورینیونیک ویزادرارتباط باشید. دارندگان این ویزا می توانند به دفعات به خاک استرالیا ورود و خروج نمایند. جهت محاسبه آنلاین امتیازات خود از قسمت محاسبه گر آنلاین امتیاز سایت استفاده نمایید.

این چک لیست راهنمایی جهت بسیاری از کارهایی است که باید هنگام جابجایی انجام دهید تا یک زندگی جدید در استرالیا را شروع کنید. قابل ذکر است موسسه ملک پور هیچ گونه خدمات و مشاوره ای در این زمینه ندارد و تنها یاداور شرایط سخت و پیچیده بی راهه ای چون پناهندگی می شود و با آگاهی سازی از به خطر افتادن جان و مال هموطنان سعی در پیشگیری از آن دارد. به طور کلی می توان گفت کسب تابعیت از طریق تولد در استرالیا بر اساس قانون خون می باشد. به این معنا که کودک متولد شده در این کشور تابعیت پدر و مادر خود را کسب می نماید.

، در کوتاه ترین زمان و البته با هزینه مناسب، اقدام از روشی اصولی و قانونی است. در واقع باید گفت که دریافت تابعیت استرالیا از طریق تولد فرزند، بر اساس قانون خون نیز می‌باشد. این به این معنی است که فرزند متولد شده تابعیت پدر و مادر خود دریافت خواهد کرد. کودکانی که در استرالیا متولد می‌شوند، اما هویت نامشخص دارند (هویت والدین کودک نامعلوم باشد) به کودک تابعیت استرالیا داده خواهد شد. این امر در قوانین بین الملل صدق کرده و برای جلوگیری از عدم بی‌هویتی افراد، این قانون نیز استفاده خواهد شد. همسر متقاضی می‌تواند در زمان اقدام برای دریافت این نوع ویزا برای متقاضی، به عنوان اسپانسر شخصی اعلام حضور نماید.

هنگامی که برای مهاجرت کاری به استرالیا مهاجرت می کنید یکی از مهمترین شرایطی که در ویزا گرفتن شما نقش دارد داشتن مکانی مشخص برای اقامت شما می باشد. شما برای مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه بر اساس موارد زیر مورد بررسی قرار گرفته و به شما امتیاز داده خواهد شد. قوانین کار در استرالیا کاملاً به نوع ویزایی که برای آن درخواست داده باشید بستگی دارد. با این حال، چند مورد وجود دارد که در بین تمام انواع ویزای کار استرالیا یکسان است.

  • در صورت درستی انجام روال کار ، فرد می‌تواند از اقامت دائم برخوردار شود.
  • افراد فارغ التحصیل از دانشگاه ملبورن بیشتر از فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها موفق به کسب جایزه نوبل شده اند.
  • استرالیا، امکان مهاجرت به این کشور را برای افراد مختلف، با شرایط متنوع و آن هم با استفاده از ویزاهای متعدد فراهم کرده است.
  • پس از کرونا استرالیا با کمبود نیروی متخصص و ماهر رو به رو شد و همین موضوع باعث شد صدور ویزاهای اقامت دائم تحت تخصص هایی با اولویت بالا مانند مشاغل پزشکی و پیراپزشکی، مهندسی و ساخت و ساز، تکنسین های فنی و ….
  • در سال ۲۰۱۶ این ویزا جایگزین چند نوع ویزای دانشجویی و دانش آموزی متفاوت شده است.

نیازهای خاص بهداشتی و معاینات پزشکی نیز بسته به سن، نوع ویزای درخواست شده ضروری خواهد بود. پیشنهاد می کنم برای این که در این رابطه بیشتر بدانید حتماً مقاله شرایط و هزینه های زندگی در استرالیا را هم مطالعه کنید. از آب و هوای بی نظیر تا مکان های دور افتاده زندگی در استرالیا همه و همه از نقاط مثبت و منفی این کشور است.

اخذ اقامت استرالیا از طریق تخصص کاری ویزای 190

در این ویزا نیاز است که متقاضی مهارت و تجربه کاری کافی را داشته باشد. از میان مشاغل مورد نیاز استرالیا بسیاری از آنها از مشاغلی هستند که تنها با مدرک فنی و حرفه ای میتوان به استرالیا مهاجرت کرد. ما در ادامه لیستی را فراهم کرده ایم که شما می توانید مشاغل مورد نیاز کشور استرالیا را در آن مشاهده کنید. برای اینکه بتوانید با مدرک فنی و حرفه ای به استرالیا مهاجرت کنید، باید در زبان انگلیسی مهارت لازم را داشته باشید. مهاجرت به استرالیا، به دلیل پایین بودن نرخ بیکاری و تورم، وجود پیوندهای قوی با اکثر کشورهای قدرتمند جهان و بهره‌مندی از نیروی کار متخصص ، مهاجرتی موفق خواهد بود. همانطور که گفتیم، همانند مدت زمان پردازش درخواست ویزا، هزینه مهاجرت به کشور استرالیا نیز بسته به نوع ویزا و شرایط هر یک از متقاضیان، متفاوت است.

مطالب مهاجرت به استرالیا

در ابتدا در روشویزای موقت ۱۸۸ویزایی با اعتبار۴ سالهدریافت خواهید کرد و امکان تمدید این ویزا به مدت۲ سالنیز وجود دارد. فرد دو سال پس از ورود به خاک این کشور باید به رتبه تجاری موفقی دست یابد، تجارت خود را به عمل برساند و در این صورت اقامت دائم به خود شخص و خانواده او تعلق خواهد گرفت. حهت اخذ این ویزا متقاضی باید۶۵ امتیازبدون کمک از اسپانسر و به صورت مستقل داشته باشد، سن فرد می‌بایستکمتر از ۴۵ سالباشد و باید مدرک زبانآیلتسبا نمره بالای ۶ارائه دهد؛ توجه داشته باشید که رشته‌های کامپیوتر در این زمینه به رتبه خوبی می­رسند. ارائه مدرک زبان و اثبات تسلط به زبان انگلیسی، برای برخی از روش‌های مهاجرت به استرالیا اجباری بوده و برای برخی دیگر نیز نیازی به این کار نیست.

۲- افرادی که ثبت شرکت در استرالیا را انتخاب کرده‌اند اغلب از رضایت بالایی برخوردار هستند، این در حالی است که مهاجرت از طریق un استرالیا رضایت کمی به همراه دارد. متقاضیان در ویزامعمولی و کارافرینیبایدحداقل ۶۵ امتیازرا به دست آورند. در این دو نوع ویزا داشتن نمره زبان شرط نیست ولی داشتن IELTS 5 می‌تواند امتیاز شما را بالا ببرد. قبل از هر اقدامی برای مهاجرت باید لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا را مورد بررسی قرار دهید تا بدانید که شغل تخصصی شما در بین مشاغل ذکر شده است در این صورت میتوانید برای سایر مراحل مهاجرت اقدام کنید. در ادامه تمامی مشاغل مورد نیاز استرالی ادر سال 2020 را در اختیارتان قرار خواهیم داد. ظمنا در صدور این ویزا اولویت هایی در نظر گرفته خواهد شد، که اداره مهاجرت استرالیا طبق قوانین آن ها را در نظر خواهد گرفت.

فرزندان ناتنی و فرزندخوانده نیز واجد شرایط دریافت ویزای کودک (زیر کلاس 101) هستند. پس از طی نمودن تمامی مراحل مهاجرت به استرالیا، حال می بایست برای سفر آماده شوید و به این کشور وارد شوید. پس از ورود به خاک این کشور می بایست کارهایی لازم جهت هر مسیر مهاجرتی را انجام دهید. مثلا برای مسیر تحصیلی می بایست به دانشگاه بروید و ثبت نام خود را قطعی کنید و در کلاس ها شرکت نمایید. تمام افرادی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند باید همانند تمام کشورهای دیگر از قوانین و مقررات آن کشور تبعیت نمایند و شرایط و قوانین آن را در روش های متعدد کسب اقامت و تابعیت بررسی کنند. شرایط اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا به نحوی نیست که کودکان بتوانند به محض تولد تابعیت و شهروندی استرالیا را به دست آورند، چرا که اخذ تابعیت از طریق تولد در استرالیا شامل رعایت برخی از موارد زیر می شود.