دسته‌ها
اخبار

من روی پروژه ای در نیوجرسی در H1B کار می کردم. من اخیراً به هند سفر کردم و ویزای خود را مهر دریافت کردم. دیروز، کارفرمای ایالات متحده من به من اطلاع داد که آنها در حال ثبت اصلاحیه H1B برای من هستند زیرا می خواهند من را به پروژه ای در کالیفرنیا منتقل کنند. الان می توانند اصلاحیه را ثبت کنند؟ پس از تایید اصلاحیه، آیا همچنان می توانم از ویزای H1B موجود خود استفاده کنم؟ – موسسه حقوقی مورتی


01 دسامبر 2022

پاسخ

هنگام درخواست برای “مهر” ویزا، دادخواست باید معتبر باشد و شغل همچنان در دسترس باشد. اگر شرایط پس از صدور ویزا تغییر کند، برای درخواست اصلاحیه نیازی به دوره استراحت نیست. علاوه بر این، ویزای موجود معمولاً معتبر خواهد بود، حتی اگر بر اساس اصلاحیه H1B سفر کنید.

همانطور که گفته شد، یک افسر مهاجرت، مانند یک افسر گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) در یک بندر ورودی ایالات متحده، این اختیار را دارد که سوال کند چرا اصلاحیه در مدت کوتاهی پس از صدور ویزا ثبت شده است. بنابراین، به ،وان یک اقدام احتیاطی اضافی، می توان شواهدی داشت که نشان می دهد درخواست ویزا با حسن نیت ارسال شده است. (30. نوامبر 2022)

شیلا مورتی و سایر وکلای ارشد راهنمایی هایی ارائه می دهند که قانون را روشن می کند. برای اطلاع از خدمات آنلاین رایگان ما، اینجا کلیک کنید. به سوالات متداول بیشتری دسترسی داشته باشید اینجا.

حق چاپ © 2022، مؤسسه حقوقی مورتی. تمامی حقوق محفوظ است


منبع: https://www.murthy.com/2022/12/01/i-was-working-on-a-project-in-new-jersey-in-h1b-i-recently-traveled-to-india-and-got-my-visa-stamped-yes،ay-my-u-s-employer-notified-me-that-they-are-filing-an-h1b-amendment-for-me-because-they/