دسته‌ها
اخبار

من در OPT هستم و در قرعه کشی H1B امسال انتخاب نشدم. کارفرمای من پیشنهاد کرد که من را به دفترشان در کانادا منتقل کنند، یک سال در آنجا کار کنم، و سپس با L-1 برگردانم. آیا این یک گزینه واقع بینانه است؟ – موسسه حقوقی مورتی


04 مه 2023

پاسخ

سه شرط اساسی برای واجد شرایط بودن برای L-1 وجود دارد: (1) نهاد خارجی و واحد آمریکایی باید مالکیت و کنترل مش، داشته باشند. (2) شخص باید حداقل به مدت یک سال در یک موقعیت دانش اجرایی، مدیریتی یا تخصصی برای نهاد مرتبط در خارج از کشور کار کند. و (3) شرکت ایالات متحده باید یک موقعیت دانش اجرایی، مدیریتی یا تخصصی برای فرد در ایالات متحده در دسترس داشته باشد، با فرض اینکه همه این ا،امات برآورده شوند، بله، این ممکن است گزینه خوبی باشد.

توجه داشته باشید که فرآیند L-1 به طور قابل توجهی پیچیده تر از فرآیند H1B است. در صورت امکان، بهتر است یک استراتژی با یک وکیل مهاجرت با تجربه ترسیم کنید، حتی قبل از انتقال به نهاد خارجی. (03. مه. 2023)

شیلا مورتی و سایر وکلای ارشد راهنمایی هایی ارائه می دهند که قانون را روشن می کند. برای اطلاع از خدمات آنلاین رایگان ما، اینجا کلیک کنید. به سوالات متداول بیشتری دسترسی داشته باشید اینجا.

حق چاپ © 2023، مؤسسه حقوقی مورتی. تمامی حقوق محفوظ است


منبع: https://www.murthy.com/2023/05/04/i-am-on-opt-and-i-was-not-selected-in-this-years-h1b-lottery-my-employer-suggested-transferring-me-to-their-office-in-ca،a-having-me-work-there-for-a-year-and-then-bringing-me-back-on-l-1-is/