دسته‌ها
اخبار

مزایا و معایب مهاجرت به کانادا چیست؟ آیا به کانادا مهاجرت کنیم؟

با اقدام از طریق هر یک از این برنامه‌های سرمایه گذاری کانادا می‌توانید کسب و کاری را در این کشور راه اندازی یا خریداری کنید و یا شعبه‌ای از شرکت خود را در آنجا ثبت کنید. شرط اصلی برای این کار داشتن سابقه مالکیت یا مدیریت ارشد کسب و کار و همچنین داشتن سرمایه کافی است. البته هر یک از این برنامه‌ها شرایطی دیگری هم لازم دارند که در صفحه مربوط به هر برنامه جزییات آن اشاره شده است. اگر توان مالی برای خرید یا راه اندازی کسب و کار در کانادا را دارید، امکان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارید.

  • این دسته از افراد با دریافت کارت اقامت دائم PR علاوه بر داشتن مجوز ورود به کشور کانادا بدون ویزا، می توانند شرایط را برای دریافت تابعیت کانادا فراهم نمایند.
  • همچنین در برخی موارد برای ورود به بعضی از رشته های شغلی مانند رشته های کشاورزی می‌بایست گواهی سلامت عمومی پزشکی ارائه نمود.
  • این مسیرها ممکن است در راستای جذب دانشجویان بین‌المللی، تجار، نیروی کار ماهر و نیروی کار نیمه ماهر طراحی شده باشند.
  • هر فرد با توجه به علاقمندی خود می تواند مسیرهای مختلفی را برای مهاجرت به کانادا انتخاب کند ولی برخی از آنها، شرایط مناسب تری را در اختیار فرد می گذارند.

موارد متعددی را می توان به عنوان ویژگی های بهترین موسسه مهاجرتی کانادا نام برد که می توانند شما را در انتخاب یاری دهند. نحوه مهاجرت به کانادا از طریق کار به دو صورت برنامه اکسپرس اینتری یا از طریق گرفتن جاب آفر از کارفرمای کانادایی می باشد. در ادامه توضیحات لازم در باره شرایط سفر به کانادا از مسیر کاری خدمت شما ارائه می گردد. مهاجرت همیشه به عنوان کاری زمان بر و هزینه بر شناخته می شود از این رو از بین انواع روش های مهاجرت به کانادا، راه های مهاجرتی که ارزانتر و کم هزینه تر هستند یا راه های سریع مهاجرتی برای متقاضیان بیشتر خوشایند هستند.

هزینه های اسکان در کانادا

با توجه به اطلاعات کمی که گفتید هم راه سرمایه گذاری و هم راه کاری می تواند برای شما باز باشد. به علاوه، تنوع زیادی که در راه های مهاجرت به کانادا وجود دارد، تصمیم گیری را برای انتخاب راحت ترین راه مهاجرت به کانادا و بهترین مسیر مهاجرتی تا اندازه ای دشوار و وقت گیر می کند. چرا که در صورت آگاهی از شرایط جدید مهاجرت به کانادا و انتخاب آسان ترین راه مهاجرت به کانادا، علاوه بر اینکه از صرف هزینه های اضافی جلوگیری می شود، دشواری های فرآیند مهاجرت نیز به میزان قابل توجهی برطرف خواهد شد.

مدت زمان جواب سفارت کانادا

به‌طور کلی مهاجرت تحصیلی و کاری بهترین و رایج‌ترین روش‌ها برای اقدام به اقامت در این کشور هستند. با سلام با توجه به سن شما امکان تحصیل و کار برای شما وجود ندارد. لطفا شرایط همسر را اعلام بفرمایید شاید بتوان برای ایشان اقدام کرد. برای پست داک میشه براتون اقدام کرد که باید مدرک زبان داشته باشید. اگر هم مدرک زبان با نمره بالاتر از 7 داشته باشید میشه برای اسکیلد ورکر کانادا اقدام کرد براتون.

یکی از بیشترین دغدغه های افرادی که در حال اماده سازی خود برای آزمون زبان هستند این است که در آزمون تافل شرکت کنند و یا در ازمون ایلتس. بی شک پاسخ به این سوال شما در مقاله آزمون تافل بهتر است یا آزمون آیلتس وجود دارد. یک وکیل مهاجرت خود بایستی در ایران و حتی کانادا دفاتر فعالی داشته باشد. مجوزهایی مبنی بر مجاز بودن برای ارائه مشاوره به متقاضیان داشته باشد. شرایط شما توسط کارشناسان ما بررسی خواهد شد و با شما تماس گرفته می شود.

“انتقال اعتبار” از طریق مهاجرت کاری به ویژه از کشورهای در حال توسعه مانند ایران چندان موفقیت آمیز نیست. منظور از انتقال اعتبار، فقدان اعتبار کافی مدرک تحصیلی اخذ شده از ایران، مهارت و تخصص آموزش دیده شده در ایران، سابقه کار در نظام شغلی ایران و… افرادی که دارای ویزای مولتی کانادا می باشند می توانند بدون محدودیت زمانی وارد خاک این کشور شده و در هر مرتبه تا حداکثر 6 ماه در این کشور حضور داشته و اقامت نمایند. پس از این مدت دارنده ویزا باید یک مرتبه از کشور کانادا خارج شده و مجددا به خاک این کشور بازگردد تا بتواند اقامت خود را در کشور کانادا تمدید نماید.