دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به کانادا ، بهترین راه های مهاجرت 2022

کارفرما باید برای ارزیابی تاثیر بازار کار از Employment and Social Development Canada درخواست دهد. چنانچه شما یکی از کاندیداهای خوش شانس می باشید، که شانس گرفتن یک یا احتمالا حتی چندین توصیه کاری از کانادا را داشته اید، خیلی فوق العاده است. اگر چه که می توانید این کار را بعدا هم انجام دهید، اما توصیه می شود پیش از گرفتن اقامت این کار را انجام دهید. مهریه در مقررات ازدواج در کانادا به صورتی که ما در کشور ایران داریم نمی باشد.

  • لایکو به معنای حداقل میزان درآمد فرد پس از کسر مالیات است که میزان آن در سه سال آخر قبل از درخواست اسپانسرشیپ محاسبه می‌شود.
  • در این برنامه محدودیت سنی وجود ندارد و شما با هر سوابق تحصیل و تجربه کاری می‌توانید در آن شرکت کنید اما لازمه آن این است که شرایطی را که در بالا به آنها اشاره شد، داشته باشید.
  • در صورت داشتن مدرک زبان انگلیسی می‌توانند برای ویزای تحصیلی کانادا اپلای کنند.
  • امکان دارد مهاجرین تحصیلی به کانادا از بعضی از کشورهای اروپا، خاورمیانه یا آفریقا احتیاج به دادن عکس و اثر انگشت داشته باشند.

لازم به توضیح است ثبت شرکت به تنهایی به اقامت دائم نخواهد رسید. افراد ابتدا ویزای کار دریافت می نمایند و پس از یک یا دو سال سرمایه گذاری و فعالیت مستمر می توانند از یکی از روش های کارآفرینی برای مهاجرت به کانادا اقدام نمایند. در کل جهان، کانادا به یکی از محبوب ترین مقصدهای مهاجرتی تبدیل شده و همچنین روش های متعددی را پیش روی مهاجران قرار داده است تا افراد بتوانند انواع ویزا را برای مهاجرت کردن به کانادا دریافت کنند!

مشاغل مورد نیاز کانادا 2023 چیست؟

این کشور شهرت زیادی در اقتصادی غنی و سطح بالای رفاه اجتماعی دارد، به همین علت سالانه مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار می‌گیرد. مدرک زبان از دیگر دغدغه‌های افرادی است که قصد مهاجرت به کانادا دارند. اگر فرد به‌تازگی ازدواج کرده باشد یا در آستانه ازدواج باشد ممکن است این ازدواج صوری و تنها برای دریافت ویزا انجام شده باشد. پس از 3 سال زندگی به همراه همسر خود در کانادا می‌توانید اقامت این کشور را دریافت کنید. با سلام، همسر شما میتونه بدون ویزا بره ولی شما باید ویزا بگیرید ، بهترین پیشنهاد اخذ ویزای توریستی برای شماست .

مزیت های حضور وکیل مهاجرت کانادا

۵۰ امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد (اگر نمره زبان انگلیسی‌تان هم در هر چهار مهارت زبانی در سطح CLB ۵ یا بالاتر باشد). این برنامه محدودیت سنی ندارد ولی هر چقدر سن شما بیشتر باشد، امتیاز کمتری دریافت خواهید کرد. اگر هم بین مهاجرت به کانادا و اروپا دو به شک هستید، ویدیوی مهاجرت به کانادا یا اروپا را تماشا کنید.

مدارک زیر هم برای برخی روش های مهاجرت به کانادا مورد نیاز خواهد بود. بنابراین بسته به ایالتی که افراد در آن فارغ التحصیل می شوند، این افراد ممکن است شرایط لازم برای به دست آوردن اقامت کانادا در آن ایالت را داشته باشند. فارغ التحصیلان برای دریافت این اجازه نیازی به داشتن پیشنهاد شغلی ندارند و می توانند در هر نقطه ای از خاک کانادا شروع به کار کنند.

برنامه PNP ساسکاچوان: آمادگی ارسال ۳۲۶ دعوت‌نامه مهاجرتی

جامعه مهاجر پذیر کانادا، دانشگاه ها و مدارس طراز اول، امنیت اجتماعی، موقعیت های شغلی فراوان و رفاه اجتماعی در این کشور، سبب محبوبیت آن در بین مهاجرین شده است. تحصیل در کانادا نه تنها فرصتی برای دریافت اقامت دائم این کشور، بلکه راهی برای تحصیل در بهترین سطح آموزش است. ویزاهای مختلفی برای تحصیل در کانادا صادر می‌شود که با توجه به شرایط‌تان می‌توانید با استفاده از آن‌ها به کانادا مهاجرت کنید. افراد مختلف با توانایی، مهارت، سرمایه و شرایط متفاوت می‌توانند با استفاده از یکی از این روش‌ها به کانادا مهاجرت کنند.

این روش نیز از روش‌های پرطرف‌دار است و تعداد زیادی از افراد در سراسر دنیا از طریق کار به این کشور مهاجرت می‌کنند. برنامه‌های بسیار متنوعی نیز برای دریافت اقامت کاری ارائه می‌شود که فرد باتوجه‌ به شرایط خود می‌تواند برای دریافت ویزا اقدام نماید. کانادا به عنوان عضوی از جامعه بین‌المللی به پیدا کردن راه حل برای دموکراسی‌های نو ظهور از این طریق کمک می‌کند.

این افراد قادر خواهند بود بدون هیچ قید و شرطی در این کشور زندگی کنند؛ آنها در واقع به عنوان یک تبعه کانادایی شناخته می شوند. حتی اگر هیچ یک از والدین تبعه کانادا نبوده باشند، باز هم به کودک متولد شده در این کشور پاسپورت کانادایی داده می شود. کانادا ازنظر مجموع مساحت دومین کشور بزرگ دنیاست و از نظر اقتصادی در شرایط فوق العاده ای به سر می برد. جمعیت سالخورده این کشور در حال افزایش است به همین دلیل می توان فرصت های شغلی طلایی را در این کشور پیدا کرد.