دسته‌ها
اخبار

شرایط مهاجرت به استرالیا در سال 2022 و نکات آن مهاجرت پلاس

فرد پس از تمام کردن دوره تحصیل به مدت شش ماه می‌تواند به دنبال شغل مورد نظر خود باشد که در این صورت ویزای موقت کار ۱ سالهاو صادر خواهد شد. در صورت درستی انجام روال کار ، فرد می‌تواند از اقامت دائم برخوردار شود. انتخاب راحت‌ترین روش مهاجرت به استرالیا به شرایط هر فرد بستگی خواهد داشت و ما نمی‌توانیم ویزایی را به عنوان گزینه‌ای برای همگان معرفی کنیم. اگر به دنبال یافتن پاسخی مطمئن و مناسب هستید، بهتر است الزامات هر یک از مسیرهای موجود را با دقت بررسی نمایید و آنها را با شرایط خود تطبیق دهید. به همین منظور افراد بسیاری اقدام به مهاجرت به قصد کار در استرالیا می نمایند. قبل از هر اقدامی برای مهاجرت کاری باید بدانید که تخصص و رشته ی شما مورد نیاز این کشور و صنایع آن است یا خیر در این مقاله قصد داریم مشاغل مورد نیاز این کشور را برای شما معرفی کنیم.

  • حهت اخذ این ویزا متقاضی باید۶۵ امتیازبدون کمک از اسپانسر و به صورت مستقل داشته باشد، سن فرد می‌بایستکمتر از ۴۵ سالباشد و باید مدرک زبانآیلتسبا نمره بالای ۶ارائه دهد؛ توجه داشته باشید که رشته‌های کامپیوتر در این زمینه به رتبه خوبی می­رسند.
  • این مقاله کامل‌ترین و جامع‌ترین مقاله در زمینه مهاجرت به استرالیا است که شما بعد از مطالعه آن می‌توانید بهترین تصمیم را بگیرید.
  • دوم اینکه، یکی از پدر و مادر صاحب پاسپورت استرالیا باشند و در این حالت چه تولد داخل استرالیا و چه خارج استرالیا باشد با تولد، فرزند نیز صاحب تابعیت می‌شود.
  • در این بخش، ما به هزینه اقامت در شهرهای استرالیا نگاه می اندازیم که هزینه مسکن در استرالیا چقدر است.

اطلاعات کامل درباره تحصیل در استرالیا، ویزاهای تحصیلی، شرایط و قوانین آن را در مطلب زیر مطالعه کنید. 2 الی 4 سال قبل از درخواست برای ویزای Business Talent Visa متقاضیان باید مالکیت یک یا چند شغل که ارزش آن حداقل 400 هزار دلار استرالیا باشد را داشته باشند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای این امر 200،000 دلار استرالیا است، که باید در تجارت مورد نظر سرمایه گذاری شود. بهتر است برای دانستن جدیدترین مدارک مورد نیاز تحصیلی با توجه به روش مهاجرتی خود با مشاوران گروه مهاجرتی پاسارگاد مشورت کنید و از آن‌ها راهنمایی بخواهید.

به طور مثال کینگزتون اخیرا به عنوان بهترین محل زندگی خانوادگی در استرالیا انتخاب شده است. اگرچه فرصت‌های شغلی در این شهر چندان زیاد نیست، اما چشم‌انداز و امنیت شغلی بسیار بالایی دارد. مهاجران متخصص به ویژه در حوزه‌های مهندسی و تولید شانس بالایی برای استخدام در این شهر دارند. پایتخت سیاسی استرالیا و البته بهترین شهر برای زندگی خانوادگی بدون شک کانبرا است. علیرغم اهمیت سیاسی این شهر، جمعیت آن حدود 400 هزار نفر بوده و در واقع شهری کوچک است که با خیابان‌هایی درخت‌کاری شده خود شناخته می‌شود.

برای ویزای کار و یا اسکیل ورکر استرالیا شما باید چند آیتم بسیار مهم را در نظر بگیرید. سن، مدرک تحصیلی، سابقه کار مرتبط با مدرک، سطح زبان و شرایط تاهل این‌ها اصلی‌ترین مواردی هستند که هریک از آنها می‌تواند شرایط شما را به طور کلی تغییر دهد و تاثیر مستقیمی در پرونده مهاجرتی شما داشته باشد. به خصوص که در مسیر مورد بحث تفاوت‌های بسیار و واضحی در زمینه سطح اعتبار مدرک تحصیلی اخذ شده از ایران و در نتیجه زیر سوال رفتن تخصص و تحصیل شخص وجود دارد. سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی می توانند از طرق مختلف سرمایه گذاری در استرالیا درخواست خود را مبنی بر اقامت و پاسپورت کشور استرالیا اعلام کنند. برای این امر در برخی از ویزاهای سرمایه گذاری در ابتدا به متقاضیان یک اقامت 2 ساله و در صورت تمدید یک اقامت 3 ساله داده می شود که پس از 5 سال متقاضیان می توانند پاسپورت این کشور را دریافت کنند.

اقامت دائم استرالیا

در ویزای کارافرینی طرح تجاری باید مربوط به یک ایده ابتکاری باشد که منجر به تجاری سازی یک محصول و یا ارائه خدمات نوین در کشور استرالیا شود. ما در موسسه مهاجرتی و اقامتی صبا ، این افتخار را داریم که با برنامه ریزی دقیق، نقشه راهی برای متقاضیان تحصیل در خارج از کشور ترسیم کنیم. تیم کارشناسان ما با مشاوره هوشمندانه و پشتیبانی مستمر، شما را در دستیابی به رویایتان یاری خواهند داد. سازمان مهاجرتی درنا مایگریشن به عنوان الگوی پیشرو جهت ارائه خدمات متنوع و با کیفیت کاریابی بین المللی و سرمایه گذاری در اقصی نقاط جهان با تکیه بر سال ها تجربه متخصصین و فعالین کارآزموده این حوزه در حال فعالیت می باشد.

مهاجرت به استرالیا | صفر تا صد اخذ ویزای استرالیا 2023

همانطور که گفتیم کشور استرالیا به دلیل کیفیت بالای زندگی، شرایط رفاه اجتماعی و اقتصاد قوی که دارد مورد توجه بسیاری از متقاضیان برای مهاجرت قرار گرفته است. روش‌های بسیاری برای دریافت اقامت استرالیا وجود دارد که هرکس می‌تواند با توجه به شرایط خود روش مناسب را انتخاب کند. امیدواریم خواندن این مطلب به شما در انتخاب راه درست مهاجرت کمک کرده باشد. با داشتن شرایط لازم برای مهاجرت به استرالیا با مدرک فنی و حرفه ای حالا باید برای ویزاهای مهاجرت کاری استرالیا از جمله ویزای مهارت کاری و یا ویزای نامزدی استرالیا اقدام کنید.

قدم اول در مسیر مهاجرت به استرالیا

مهم‌ترین دلایل پذیرش مهاجرین در استرالیا در سال‌های اخیر؛ کاهش نرخ رشد جمعیت، کمبود نیروی متخصص در بازار کار و افزایش نرخ پیری جمعیت در این کشور است. روش‌های مهاجرت به استرالیا تقریباً متنوع است و به‌عنوان یکی از کشورهای مهاجرپذیر، ویزاهای مختلفی را در حوزه‌های کاری، سرمایه‌گذاری ، تحصیلی و … صادر می‌کند. اخذ اقامت استرالیا از طریق ویزاهای اقامت موقت و ویزاهای اقامت دائم امکان‌پذیر است.

برخی اوقات با توجه به شرایطی که یک فرد دارد، هیچ راهکاری برای مهاجرت وجود ندارد و گاهی اوقات برعکس. یعنی شرایط شخص به گونه‌ای است که می‌تواند از چند کانال مختلف، ویزای استرالیا را دریافت کند. افرادی که موفق به دریافت اقامت دائمی کشور استرالیا شده اند باید ۵ سال از اقامتشان گذشته باشد تا برای گرفتن پاسپورت این کشور اقدام کنند. ۱–والدین فرزند برای دریافت تابعیت او زمانی می‌توانند اقدام کنند که حداقل ۲ سال از اقامت قانونی آن‌ها در استرالیا گذشته باشد. توجه داشته باشید که فرزند باید مجرد باشد، کودک تنهاتا پیش از ۱۸ سالگیامکان درخواست برای اخذ تابعیت کشور استرالیا را داراست و پس از آن این امکان از او سلب خواهد شد. دانشجو حین تحصیل در این کشور می‌‌تواند به مدت۲۰ساعتدر هفتهکار نیمه وقتداشته باشد.