دسته‌ها
اخبار

روش های مهاجرت به ترکیه بررسی صفر تا صد شرایط و راه ها موسسه اصطهباناتی-مهاجرت دی بی

با توجه به شرایط موجود جنگ روسیه و اوکراین و حضور اتباع روسیه در این کشور و همچنین وضعیت نامناسب اقتصادی ترکیه اصلاً پیشنهاد نمی شود. وقت بخیر ، توضیحات فرمودین با اجاره ملک اقامت یک ساله میشه گرفت . شما بعد تحصیل می توانید وارد بازار کار شوید و از طریق کاریابی اقامت خود را اخذ نمایید.

  • تمامی حقوق این وبسایت متعلق به کاریابی بین المللی کاربین می باشد.
  • دلایل مردم برای جابجایی نیز از قیمت مقرون به صرفه ملک گرفته تا سبک زندگی در فضای باز متفاوت است.
  • فرزندان متولد شده در کشور دیگری مشروط بر اینکه والدین آنها اتباع ترکیه بوده و به طور رسمی ازدواج کرده باشند.
  • توجه داشته باشید که هزینه های زندگی به ریال در ترکیه، براساس نرخ یورو در زمان نگارش مقاله (اپدیت شده در دسامبر 2022)، محاسبه شده است.
  • شما برای خرید ملک نه لازم است با کسی رقابت کنید، نه دردسر زیادی بکشید.

روش های دیگری نیز برای سرمایه‌گذاری در کشور ترکیه وجود دارد، همچون ثبت شرکت در این کشور که فرد می تواند پس از ۵ سال، اقامت دائم کشور ترکیه را دریافت نماید. از دیگر روش های اخذ تابعیت ترکیه، سپرده گذاری در بانک های این کشور است. در این برنامه، فرد متقاضی می بایست 500 هزار دلار را در بانک های کشور ترکیه سپرده گذاری نماید و پس از 3 سال می تواند پول خود را برداشت نماید. مهاجرت به ترکیه با هدف اخذ تابعیت برای افرادی که پدر یا مادر آنها تابعیت کشور ترکیه را ندارد از طریق کار و سرمایه گذاری امکان پذیر است.

بهترین شهرهای ترکیه برای زندگی

ایزمیر یا ازمیر شهری باستانی و زیبا که با توجه به دارا بودن مکان‌های مهم بسیاری مانند دارا بودن نه دانشگاه رسمی یکی از مهم‌ترین شهرهای ترکیه به حساب می‌آید. تمدن و تجارت دو رکن اساسی این شهر می‌باشند که آن را به یکی از بهترین شهرها برای تجارت تبدیل کرده است. یکی از معروف‌ترین بورسیه‌های تحصیلی برای دانشجویان خارجی، بورسیه Türkiye Scholarships می‌باشد. این بورسیه‎ تحصیلی که بسیار در میان دانشجویان خارجی محبوب است، تمام هزینه‌های دانشجویی و زندگی این دانشجویان را پوشش می‌دهد. مهاجرت تحصیلی سریعترین روش است و با آخرین مدرک تحصیلی میتوانید اپلای کنید.

مدارک لازم برای مهاجرت به کشور ترکیه

شما می توانید از طریق دریافت مشاوره رایگان شرایط و اطلاعات تماس خود را وارد کرده تا مشاوران ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند و شرایط شما را برای مهاجرت بررسی کنند. هزینه زندگی در کشور ترکیه به‌صورت ماهیانه چیزی در حدود 6000 لیر خواهد بود. در ادامه به بررسی مدارک لازم برای دریافت ویزای ترکیه پرداخته‌شده است. شما حداقل می بایست بتوانید در ترکیه جایی برای خواب و غذایی برای خوردن تهیه کنید همچنین بایستی اندکی هزینه جهت تمکن مالی ارائه دهید. از خرید ملک در استانبول، می توان به عنوان بهترین روش مهاجرت به استانبول نام برد.

در کنار این شرط، شما موظف هستید به‌عنوان متقاضی مهاجرت به ترکیه از طریق کار، مجوزهای لازم کاری را از وزارت کار و رفاه اجتماعی این کشور دریافت کنید. البته همه این مراحل بعدازاین انجام می‌شود که شما در این کشور یک موقعیت شغلی پیداکرده، مصاحبه‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشته و با کارفرمای ترک خودتان قرارداد امضا کرده باشید. ، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید، باید ارزش ملک شما 250 هزار دلار آمریکا باشد. بعدازاین که ملکی را با چنین ارزشی در این کشور خریداری کنید، طی 70 روز به شما پاسپورت ترکیه اهدا خواهد شد.