دسته‌ها
اخبار

روش‌های مهاجرت به کانادا 2022 شرایط + هزینه‌ها ایران کانادا-مهاجرت دی بی

اشخاصی که قصد دارند یک زندگی با کیفیت داشته باشند، به همراه آرامش و آسایش و رفاه، با مهاجرت به کانادا می توانند، زندگی با کیفیتِ زیاد را تجربه نمایند. پیش از مهاجرت به کانادا، حتما به یک دندان پزشک مراجعه کنید و از سالم بودن دندان های خود اطمینان حاصل نمایید. نکته البته ممکن است شرایطی که استان‌های مختلف جهت پذیرش محصلان در نظر می‌گیرند، متفاوت باشد. درنتیجه، باید با مشورت وکلای مهاجرتی اطلاعات دقیق‌تری راجع به این موضوع به دست آورید. حوزه‌های کاری مجاز در این برنامه به دسته‌های گوناگونی طبقه‌بندی شده‌اند.

  • بی تردید یکی از بزرگترین دغدغه هایی که افراد مهاجر با آن مواجه می شوند، همراه بردن اعضای خانواده در هنگام مهاجرت می باشد.
  • کانادا برای آن گروه از اشخاص که به دنبال افزایش درآمد در حوزه کاری و فردی خود می باشند، یک مورد خوب می باشد.
  • داشتن این گواهی موجب سریع تر شدن پروسه ی دریافتاقامت دائم کانادامی شود.

در واقع در مسیر مهاجرت به کشور کانادا متقاضی باید دارای هزینه مهاجرت به کانادا در هر مرحله از اخذ ویزای اقامت باشد. دانشجویان در حین تحصیل می توانند با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی ضمن کسب درآمد و کمک به تامین هزینه تحصیل در کانادا و هزینه زندگی در این کشور، زمینه لازم در جهت اشتغال و کسب تجربه کاری را نیز فراهم کنند. دانشجویان در مدت تحصیل در این کشور می توانند با درخواست ویزای همراه دانشجویی، برای همسر و شریک زندگی خود مجوز اقامت و کار دریافت کنند.دانشجویان در مدت زمان تحصیل در کانادا از این حق برخوردار هستند که کارفرمای خود را انتخاب کنند. علاوه بر موارد ذکر شده، دانشجویان می توانند برای فرزندان خردسال خود درخواست اقامت و تحصیل دهند. برای این کار متقاضیان می توانند با داشتن شماره تلفن وکیل مهاجرت به کانادا از راهنمایی های او استفاده کنند که سریع تر به نتیجه برسند.

پر واضح است که سرمایه گذاری در یک اقتصاد رو به پیشرفت و منظم، بازدهی مطلوبی را نصیب اشخاص سرمایه گذار می کند. بنابراین امنیت سرمایه گذاری در کشور کانادا تقریبا منحصر به فرد و عالی می باشد. یکی از مواردی که باعث شده است که کشور کانادا تبدیل به یک مقصد مهاجرتی محبوب برای مهاجران باشد، تنوع در شیوه های مهاجرت به این کشور می باشد.

در صورتیکه تمایل به مهاجرت به کانادا از طریق شغل و تخصص خود را دارید و مدرک زبان آیلتس هم دارید، میتوانید از روش اکسپرس انتری استفاده کنید. هزینه‌ی زندگی در کشور کانادا چقدر است؟هزینه‌ی زندگی در کشور کانادا به‌طور میانگین، ۱۰ تا ۱۲ دلار کانادا در سال است. دولت کانادا هزینه های زندگی فردی و همچنین خانوادگی را با توجه به تعداد اعضای خانواده به طور میانگین تخمین زده که در ادامه این مقاله این هزینه ها را بررسی خواهیم کرد.

مرحله‌ی بعد، مراجعه به سفارت کانادا و ارائه‌ی مدارک مورد نیاز برای گرفتن ویزای دانشجویی این کشور است. یکی از رایج‌ترین روش‌های مهاجرت کانادا تحصیل در دانشگاه‌های این کشور است. رتبه علمی بالا در بین دانشگاه‌های جهان، هزینه مناسب تحصیل، امکان استفاده از بورس تحصیلی، امکان داشتن همراه در طول مدت تحصیل و در نهایت امکان اخذ اقامت دائم و شهروندی کانادا از مزایای این روش مهاجرت به کانادا می‌باشد. برای اخذ پذیرش از دانشگاه‌های کانادا شما به مدرک زبان IELTS یا TOEFL، تمکن و ساپورت مالی نیاز خواهید داشت. کارآفرینی از راه ثبت شرکت و ایجاد کسب و کار جدید در کانادا یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری و مهاجرت به کانادا می‌باشد. در این روش متقاضی و خانواده او می‌توانند به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن اقامت دائم و شهروندی کانادا را کسب کنند.

برنامه استانی نوا اسکوشیا

بنابراین لازم است که در این بخش به مقایسه این دو روش مهاجرت به کانادا پرداخته شود. در حالی که روش بازپروری یک روش برای دریافت مجوز اقامت دائم برای افراد با وجود پیشینه کیفری است. پس از بازپروری، سابقه کیفری شما دیگر دلیلی برای ممانعت از ورودتان به کانادا نیست.

مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه‌های مهاجرت استانی (PNP)

وجود یک وکیل مهاجرتی کانادا که در کار خود دارای تخصص و آگاهی و تجربه لازم باشد، می تواند خیال متقاضی را از بابت پیگیری پرونده مهاجرتی توسط یک فرد آگاه و کاردان راحت کند. ذکر این نکته ضروری است که متقاضیان بدون وکیل مهاجرتی کشور کانادا و از طریق ارسال مدارک به سایت اداره مهاجرت کشور کانادا می توانند برای مهاجرت به کشور کانادا اقدام کنند. اما برای دریافت نتیجه مطلوب و با ریسک کمتر و در زمان کوتاه تر مشاوره مهاجرت به کشور کانادا با وکیل مهاجرت به کشور کانادا بهترین گزینه ممکن است. متقاضیان با داشتن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق سازمان ملل می‌توانند مجوز اقامت این کشور را دریافت کنند. متقاضی برای اینکار باید درخواست پناهندگی خود را به دولت کانادا ارائه دهد.

طبق این برنامه متقاضی می بایست حداقل از 5 سال گذشته، 2 سال را به مدیریت گذرانده باشد و سرمایه خالص وی حداقل می بایست 2 میلیون دلار کانادا باشد که از این میزان، 1.2 میلیون دلار کانادا را به سرمایه گذاری در ایالت کبک بپردازد. برنامه های مهاجرتی کشور کانادا معمولاً بین 1.5 تا ۲ سال زمان خواهد برد اما روش هایی مانند تحصیلی و همچنین روش کاری که همراه با پیشنهاد شغلی باشد می تواند از روش های مهاجرت اسان و سریع به کانادا باشد. در برنامه های دیگر به علت وجود مراحل متعدد زمان مهاجرت به کانادا بیشتر می باشد. اولین مرحله برای دریافت ویزای کشور کانادا مشورت با وکلای متبحر هرمس اپلای است که هر آنچه را که متقاضیان باید درباره این موضوع بدانند به صورت کامل و اساسی توضیح می‌دهد. پس از این مرحله افراد باید مدارک لازم برای اخذ ویزا را که توسط سفارت تعیین شده است، جمع‌آوری کنند.